olo100 Opublikowano 22 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2020 Witam wszystkich zainteresowanych. Mam pytanie kilka dni temu w moim modelu zaczęło szwankować zawieszenie z całej lewej strony( mianowicie skrzypi i nie prostuje się w 100%). Po przeczyszczenie nadal ciężko chodzi. Niewiem co może być przyczyną takiej awarii. Dziękuje za każdą odpowiedź. Pozdrawiam Olo100 PS: Jestem początkującym modelarzem. C5753C7B-0C4E-4C42-ACC0-46536B27DAA1.MOV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad_P Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Nikt na tak postawione pytanie Ci nie odpowie. Dlaczego, ano dla tego, że na forum brak wróżek i jasnowidzów. Pokaż co masz, opisz jak masz to zamontowane, nakręć film z działania. Wówczas ktoś Ci na pewno pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo100 Opublikowano 23 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Dziękuje za podpowiedź jak wcześniej pisałem jestem początkujący i to dopiero moje drugie pytanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 23 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Zbyt mocno okręcone śruby na C-hub'ie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo100 Opublikowano 23 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2020 Co to jest C-hub? OK już wiem. Dziękuje.;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo100 Opublikowano 24 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2020 Mam pytanie. Jak dostosować gęstość oleju do trasy i w jakich jednostkach podaje się gęstość. Za każdą odpowiedź będę wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...