Skocz do zawartości

Wltoys 144001/ pierwszy model.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich zainteresowanych. 

Mam pytanie kilka dni temu w moim modelu zaczęło szwankować zawieszenie z całej lewej strony( mianowicie skrzypi i nie prostuje się w 100%). Po przeczyszczenie nadal ciężko chodzi. Niewiem co może być przyczyną takiej awarii. 

Dziękuje za każdą odpowiedź.

Pozdrawiam Olo100

PS: Jestem początkującym modelarzem. ;) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powiem Ci że najlepiej dojść chyba do tego doświadczalnie. Różne modele, różne ustawienia i różni kierowcy więc i upodobania będą różne więc raczej nie znajdziesz złotego środka. Miękkie zawieszenie na pewno do pojazdów typu crawler, gdzie amortyzatory są długie i mają duży skok w Twoim przypadku z racji że amortyzatory mają krótszy skok i model jeździ dużo szybciej amortyzatory muszą być na pewno twardsze. Po sieci krążył taki kalkulator rc nazywa się to calrc https://drive.google.com/open?id=1HNinN9nmt-ai4Awjo2eM9HF9LfpEzbB1

możesz sobie go ściągnąć z mojego dysku jest wersja po Polsku. Sporo fajnych zakładek i przy okazji jest też do obliczania gęstości oleju (tzn jak zmieszać różne lepkości żeby uzyskać tą pożądaną), nie bawiłem się tą funkcją bo jeszcze nie doszedłem do tego etapu w moim crawlerze. Oleje kupiłem ale rzadkie i czekam aż go skończę, pojeżdżę i wtedy będę się bawił w ustawienia. Przy okazji czekam też na nowe amortyzatory. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, olo100 napisał:

Mam w planie uczestnictwo w zawodach w przyszłym roku ze względu na panującą sytuację.W tym roku chce się przygotować i pochłonąć trochę wiedzy na ten temat. :)

 

No to najlepszym źródłem wiedzy dla Ciebie będzie forum rcauto.pl. Znajdziesz tam wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania. Wyszukiwarka działa sprawnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników