Skocz do zawartości

Spitfire 1:10 z gazety DeAGOSTINI - relacja z budowy


Ładziak

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 489
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

MP4 odtwarza WMP od którejś tam wersji.

Pilot ciut sknocił, za szybko podchodził. Ja bym zawrócił, a jeśli wiatr, to zrobiłbym kółko.

Ależ ja lubię krytykować... :devil:

Opublikowano

Ściągnięcie na pulpit nie pomogło. Jestem w pracy i chciałem tylko zerknąć a tu muszę rozpocząć walkę z komputerem - jednak youtube to czasami dobre rozwiązanie bo już lepiej jak widać cokolwiek niż tylko gadanie w tle (dźwięk mi się odtwarza :wink: )

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
VLC media player - darmowy - wszystkomający :faja:

Zgadzam się z kolegą w całej rozciągłości.

Programik rewelacja - używam od dość dawna.

Opublikowano
Tuning polegał też własnie na lepszym wykończeniu przejścia kadłub skrzydło. ...

Mógłbyś pokrótce opisać tę modyfikację?

Opublikowano
Chodziło mi o technikę, bo nadszedł ten etap w moim modelu, a metoda proponowana w instrukcji mnie przeraża

 

Tak jak napisałem, model tylko oglądałem statycznie i dynamicznie czym sie podzieliłem z wami. We wtorek może będę miał kontakt do osoby wykonującej model. może wtedy coś więcej na ten temat bezpośrednio od niej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Obrazek

 

co sądzicie o pokryciu całych skrzydeł balsą.Czy folia nie bedzie się zapadać tam gdzie powierzchnia nie zostanie pokryta?

 

Nie będzie się zapadać. Folia modelarska jest naciągana żelazkiem i dobrze naciągnięta nie zapada się. A pokrycie balsą całej powierzchni niepotrzebnie zwiększy masę. Ale kesony (przednia część skrzydła) trzeba pokryć ze względu na skręcanie skrzydła.

Opublikowano

Po pierwsze - dobrze spasowane elementy nie zostawiają szpar. Po drugie - a po co? Przecież i tak okleisz model folią. Szpachla dodaje sporo masy. A ten model i tak nie należy do asów przestworzy. Raczej do cegieł z silnikiem.

Opublikowano

Man_Red, od Madriana otrzymałeś nawet dwie. Przypomnę - po pierwsze szpar być nie powinno. Po drugie - jak już są, to ich nie szpachlujesz, bo przyjdzie na nie folia a szpachla dodaje masy.

Określenie "cegła z silnikiem" odnosi się ogólnie do kategorii modeli o bardzo dużym obciążeniu powierzchni i w żadnym wypadku nie określa poziomu zaj...tości spitfajera.

 

 

:roll:

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.