darek.3333 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Image shack bo jakosc jest dużo lepsza niż na youtube. Poza tym to nie mój model... No fajnie , że jakość dużo lepsza tylko ja niczym nie mogę tego otworzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 To Mp4 ,zciągnij pliki na pulpit a wtedy otworzysz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 MP4 odtwarza WMP od którejś tam wersji. Pilot ciut sknocił, za szybko podchodził. Ja bym zawrócił, a jeśli wiatr, to zrobiłbym kółko. Ależ ja lubię krytykować... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ściągnięcie na pulpit nie pomogło. Jestem w pracy i chciałem tylko zerknąć a tu muszę rozpocząć walkę z komputerem - jednak youtube to czasami dobre rozwiązanie bo już lepiej jak widać cokolwiek niż tylko gadanie w tle (dźwięk mi się odtwarza :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 OK Darek wrzucę na youtube start i lot już z przsuniętym SC. Kwazio - od tego pilota dużo moglibyśmy się nauczyć :!: wiatru akurat nie byo, rzucona w powietrze trawka zastygała na wieki. http://img843.imageshack.us/img843/6095/s6303203.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 OK Darek wrzucę na youtube start i lot już z przsuniętym SC. Dzięki wielkie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 No fajnie , że jakość dużo lepsza tylko ja niczym nie mogę tego otworzyć. VLC media player - darmowy - wszystkomający :faja: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2010 Ten sam film co z Image lecz na youyube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek_c4 Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 VLC media player - darmowy - wszystkomający :faja: Zgadzam się z kolegą w całej rozciągłości. Programik rewelacja - używam od dość dawna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Tuning polegał też własnie na lepszym wykończeniu przejścia kadłub skrzydło. ... Mógłbyś pokrótce opisać tę modyfikację? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Jak mogę ją opisać skoro to nie ja wykonywałem ten model. Ja tylko filmowałem pierwsze jego loty i zadawałem pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Chodziło mi o technikę, bo nadszedł ten etap w moim modelu, a metoda proponowana w instrukcji mnie przeraża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Chodziło mi o technikę, bo nadszedł ten etap w moim modelu, a metoda proponowana w instrukcji mnie przeraża Tak jak napisałem, model tylko oglądałem statycznie i dynamicznie czym sie podzieliłem z wami. We wtorek może będę miał kontakt do osoby wykonującej model. może wtedy coś więcej na ten temat bezpośrednio od niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Man_Red Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 co sądzicie o pokryciu całych skrzydeł balsą.Czy folia nie bedzie się zapadać tam gdzie powierzchnia nie zostanie pokryta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Obrazek co sądzicie o pokryciu całych skrzydeł balsą.Czy folia nie bedzie się zapadać tam gdzie powierzchnia nie zostanie pokryta? Nie będzie się zapadać. Folia modelarska jest naciągana żelazkiem i dobrze naciągnięta nie zapada się. A pokrycie balsą całej powierzchni niepotrzebnie zwiększy masę. Ale kesony (przednia część skrzydła) trzeba pokryć ze względu na skręcanie skrzydła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Man_Red Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 a co z ubytkami i szparami miedzy płytami balsy.Wypełnić masą szpachlową? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
madrian Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Po pierwsze - dobrze spasowane elementy nie zostawiają szpar. Po drugie - a po co? Przecież i tak okleisz model folią. Szpachla dodaje sporo masy. A ten model i tak nie należy do asów przestworzy. Raczej do cegieł z silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Man_Red Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 zadałem pytanie na temat budowy modelu i oczekuje konkretnej odpowiedzi. No i po co ta filozofia odnośnie jaki to ten spitfire jest zaj...sty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 :shock: Czyżby nie, daj Panie, następny macieq? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 17 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2010 Man_Red, od Madriana otrzymałeś nawet dwie. Przypomnę - po pierwsze szpar być nie powinno. Po drugie - jak już są, to ich nie szpachlujesz, bo przyjdzie na nie folia a szpachla dodaje masy. Określenie "cegła z silnikiem" odnosi się ogólnie do kategorii modeli o bardzo dużym obciążeniu powierzchni i w żadnym wypadku nie określa poziomu zaj...tości spitfajera. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.