Marek_Spy Opublikowano 17 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2020 Doskonale rozumiem, mam tylko shappire pro i daje rade, nawet ciekawy jestem co w niej pozmienialeś i jakie to dało efekty.Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 18 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2020 23 godziny temu, Marek_Spy napisał: Doskonale rozumiem, mam tylko shappire pro i daje rade, nawet ciekawy jestem co w niej pozmienialeś i jakie to dało efekty. Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka W Szafirku w zasadzie niewiele. Głównie to extruder na BMG , chłodnicę i grzejnik na Titan, mocowania stepperów X i Y, wentylatorki wszystkie na Noctua- ciche, dodałem 2 przetwornice step down do obniżenia napięcia z 24 na 12 v dla wentylatorków , moduł wifi, moduł SD card, moduł do opóźnionego wyłączania drukarki po zakończeniu pracy, bardzo przydatny i tunel do chłodzenia driverów na płycie głównej. BL touch wywaliłem, okazuje się zbędny, z czasem poziomowanie stołu robię na szybko z kartką i jak trzeba dokładniej to na żywca z drukowanym kołem 12 cm i wychodzi super. Potem tylko szybę utrzymać w czystości i dobry klej do druków. Jeśli proces w slicerze jest odpowiednio zaprojektowany to wydruki wychodzą super. Inna sprawa, że ja wszystko drukuję tylko z PETa, a to jak już wiem, najtrudniejszy materiał jednak. PLA przy tym to pikuś. Wszystkim nowym użytkownikom drukarek mówię: modernizujcie jeśli trzeba, warto ? Na dzisiaj druk skrzydeł został na dziś razie wstrzymany, raz że praca, a dwa, że jeden slicer źle pociął część i będziemy poprawiać , Przemek zmieni sposób generowania pliku STL, tak aby kiedyś inni modelarze nie spotkali tego co my. A trzy to właśnie Chińczycy przysłali mi fajny gadżet do drukarki i też zamierzam go jutro po powrocie do domu przetestować. Tu byłby ciekawy wątek o jakości chińskich reklamacji, powiem tylko, że akurat Ci są zajebiści i naszym sprzedawcom jeszcze daleko do ich jakości obsługi klienta. Ale to producent. Zaś Aliexpres to oszust jednak.... ale to już inna historia. Lotki i pierwsza część ( tak połowa na oko) skrzydeł zrobione i scalone, no i czekam na rurkę węglową dźwigarów z Majsterklepki. Potem tylko wklejenie wzmocnień na dźwigary w kadłub, drukowanie mocowań i pokryw serw , kierunki i stateczniki pionowe, podwozie- drukowanie i montaż i można scalać egzemplarz testowy. Wciąż mnie nurtuje, czy zastosowanie PET nie było błędem, czy nie będzie za ciężko. No, cóż... trzeba dalej orać, zobaczymy przy oblocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. pietka Opublikowano 29 Listopada 2020 Autor Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Dziś złożony do kupy z dzwigarami węglowymi. 2,7 kg. Egzemplarz do lotu będę jednak odchudzał ile się da. 3 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Piękny Zabieram się za sklejanie mojego!!! Trochę ciężko wyszedł... 2,7KG to z wyposażeniem? Czy jeszcze goły bez wyposażenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 EDIT: Pomierzylem model i wlot w najwęższym miejscu ma 6000mm2. Wylot jest 4800 ale to dlatego, że obecnie siedzi EDF 70 - jak się rozepcha do 90 to będzie tyle ile trzeba. I do tego dochodzą lewe wloty pod kabiną - ale na nie bym raczej nie liczył. FSA dla EDF 90mm z silnikiem o średnicy 35 to 5400mm2. A pełna powierzchnia wlotu dla średnicu 90mm to 6360mm2 Więc 90 da się wsadzić. Trzeba też zrobić kurację odchudzającą. Po doświadczeniach z KI już mniej więcej wiem gdzie można ciąć. Problem tylko w tym, że Bielk ma kałub "spłaszczony" który łączy w sobie cechy zwykłego kadłuba oraz skrzydeł. Niestety te struktury wymagają innego rodzaju wewnętrznych wzmocnień. A może totalnie na żywioł? Absolutnie zero wzmocnień - tylko podłużnice z węglem, wręgi na początku każdej sekcji i to wszystko? A na zewnątrz szkło 24g lub 48g/m2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Strukturalne połączenie skrzydło- kadłub było w Migu. Cały czas coś się działo, aż wreszcie wyciąłem rurę i zrobiłem pokrycie całości. Dałoby się zrobić golasa + szablon wręgi. Albo wręgę drukowaną. Wtedy można przygotować 70 80 i 90. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 29 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2020 Masz jakąś fotkę tego rozwiązania? Piotr mnie zmotywował i jedziemy z moim. Skrzydla sklejone a kadlub zlozony na prety. Gotowy do klejenia. Odłożony na jutro na szafe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 albo wydruk z LW-PLA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paulusr Opublikowano 30 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2020 Nie mam. Ale uważam, że im mniej Pla w środku tym lepiej. Tutaj przed wypatroszeniem: Po tej operacji skończyły się problemy:). Kadłub pokryłem tkaniną 25g. Gdzieniegdzie 25 + 80. Po operacji model wcale nie przytył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dukeroger Opublikowano 13 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 Jakieś postępy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietka Opublikowano 13 Lipca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2021 czekam na przypływ mocy u Przema. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi