Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na warsztat trafił zestaw B 17, wycięty ze styroduru przez M. Rokowskiego ( jest już jeden identyczny na forum)

Rozpiętość 160cm.

Będzie w tym malowaniu.

 

3.jpg.fba78676de0c07cbf43d5bf75e1e7053.jpg

 

Planuję użyć silniki i regulatory z MJX Buks B3 (2204 1500KV)

Nie wiem czy to  dobry wybór. Czy starczy ciągu i czy nie lepiej użyć coś z mniejszym Kv. 

Całość chcę zalaminować cienką tkaniną.

W planach chowane podwozie, klapy (trzeba wyciąć )  i otwierany luk bombowy, ale co z tego wyjdzie to się zobaczy.

Końcówki skrzydeł demontowane, tak na fotce.

 

b1.JPG.276982370c630530ccaf33cec1f14016.JPG

 

b2.JPG.8da4ae69b42539da2f221193c141abd6.JPG

 

cdn.

Opublikowano

Kadłub był trochę powiększony na średnicy i ten który był w "wycinance" nie bardzo już pasowal to zrobiłem nowy.

Opublikowano

Nosek jeszcze do poprawki, bo od spodu jest splaszczony i nie jest okrągły.  Naklejki jak najbardziej się przydadzą, mam dostęp do laserówki.

Opublikowano

Szczerze powiedziawszy, to jeszcze nie wiem....?

Mam gotowe podwozie, po małych przeróbkach powinno udać się  dopasować . Co z tego wyjdzie to pokażę. 

Opublikowano

Znalazłem relację. Fotki ( są trzy z malowania i filmik z oblotu - super wygląda) by się przydały a zwłaszcza zamieszczony schemat połączeń .

Kolega chyba już nieaktywny na forum, to pomoc się przyda. 

Opublikowano

Pytanko za 100 punktów:

W celu wzmocnienia powierzchni pokryć cienkim laminatem czy japonką 2-3 razy na ezecote ?

 

Opublikowano

EZECOTE 

EZECOTE średnio siada na epp - o ile dobrze pamiętam - bo robiłem jakąś próbkę cienkiego laminatu i... po wyschnięciu spadł :)

jak już to rozcieńczony alkoholem klej polimerowy

 

a nie wiem czy Ci pisałem:

genialnie pracuje lekka szpachla akrylowa rozrobiona z takim własnie rozrzedzonym zajzajerem :): dobrze się szlifuje i jest elastyczne:)

jakbyś potem na to jeszcze walnął japonkę - to będzie miał dupcię niemowlaka:)

 

 

Opublikowano

Trochę się pobawiłem z podwoziem. Miałem gotowe, ale w B 17 kąt otwarcia nie jest 90 st ,więc zrobiłem nowe.

Wymaga jeszcze dopracowania,ale działa jak powinno.

Do napędu użyję serw MG 995, które ze względu na duże luzy (już fabryczne) do niczego innego się nie nadają.

 

podw.thumb.jpg.b6ff5ed43294a115d1bf8c17212540ab.jpg

  • Lubię to 1
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Wymyśliłem sobie taki układ zasilania. Być może dojdzie jeszcze serwo chowania tylnego podwozia.

Może jeszcze będzie podział silników na wew. i skrajne (np. symulacja awarii).

Jakieś sugestie, poprawki?

 

inst..thumb.png.a11b3b8367c4082e01e2f31771cae1c4.png

 

Opublikowano

Ciekawe. Z regulatora S1 zasilanie do odbiornika a potem do serw. Z regulatora S4 zasilanie reszty.

W teorii powinno działać.

Jakieś różnicowanie obrotów silników  będziesz robił?

Opublikowano

Zrobiłem tak, bo serwa podwoziowe są spore i chciałem ograniczyć prąd płynący przez odb.

Oczywiście w zasilaniu serw mogę pominąć odbiornik, a jego samego zasilić z oddzielnego pakietu + bec.

Tak teraz myślę, czy to nie będzie lepiej? 

W różnicowanie chyba się nie będę bawił, chociaż to się okaże.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.