d9Jacek Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 22 minuty temu, mr.jaro napisał: wazne jest, by nie mial SIM-lock. to już nie aktualne, jest zakaz Komisji Europejskiej
Irek M Opublikowano 29 Marca 2021 Autor Opublikowano 29 Marca 2021 No i jest rozwiązanie sprawy, finansowe rozwiązanie. Dziś przed 8 - rano oczywiście - przyszły 4 sms - jak ja nie lubię gdy coś dzwoni skoro świt - wszystkie z fakturą korygującą na kwotę ciut wyższą niż moje wyliczenia reklamacyjne. Czyli można skutecznie dochodzić swego? Można ?. Myślałem jednak, że w ogóle nie dostanę żadnej odpowiedzi. Teraz to zastanawiam się czy dobrze zrobiłem odchodząc ? ?
a74BACK Opublikowano 29 Marca 2021 Opublikowano 29 Marca 2021 Dobrze zrobiłeś ! Za jakiś czas przeskocz do innego operatora (nawet wirtualnego) i tak "w koło Macieju". Sam co prawda od chyba 3 lat jestem w "adwamobile", bo mają najtańszą ofertę na kartę 19.90 bez limitu. Jednak jak tylko pojawi się coś tańszego rozstanę się z nimi bez skrupułów.
Irek M Opublikowano 26 Maja 2021 Autor Opublikowano 26 Maja 2021 Wracając do tematu. Dziś gdy sprawdzałem co jest do wyrzucenia, a co nie przeczytałem pisom z T-mobile. Oczywiście przeprosili za niewłaściwe naliczanie, dali bonus - darmowy miesięczny abonament i niby po sprawie. A i oczywiście do zwrotu 95zł nie wiem jak naliczyli ale tyle przyszło w dzisiejszej fakturze. I tu się zdziwiłem trochę bo skoro wymówiłem to myślałem, że i na telefon i na tablet ale tablet miał internet nawet po zmianie operatora. Dziś już wiem, że na tablet dalej mam abonament i dobrze. Niestety - jak ich nazwać nie wiem - próbują tej samej sztuczki z opłatą za tablet. Było 10zł , a od dzisiejszego rachunku jest 15zł , 50% więcej. I znowu będę musiał reklamować i znowu mnie przeproszą. Jednak tym razem nie będę powściągliwy w krytyce...
Rekomendowane odpowiedzi