Skocz do zawartości

T-Mobile, żerowanie na swoich klientach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i jest rozwiązanie sprawy, finansowe rozwiązanie. Dziś przed 8 - rano oczywiście -  przyszły 4 sms - jak ja nie lubię gdy coś dzwoni skoro świt - wszystkie z fakturą korygującą na kwotę ciut wyższą niż moje wyliczenia reklamacyjne. Czyli można skutecznie dochodzić swego? Można ?. Myślałem jednak, że w ogóle nie dostanę żadnej odpowiedzi. Teraz to zastanawiam się czy dobrze zrobiłem odchodząc ? ?

Opublikowano

Dobrze zrobiłeś !

Za jakiś czas przeskocz do innego operatora (nawet wirtualnego) i tak "w koło Macieju". 

 

Sam co prawda od chyba 3 lat jestem w "adwamobile", bo mają najtańszą ofertę na kartę 19.90 bez limitu. Jednak jak tylko pojawi się coś tańszego rozstanę się z nimi bez skrupułów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Wracając do tematu. Dziś gdy sprawdzałem co jest do wyrzucenia, a co nie przeczytałem pisom z T-mobile. Oczywiście przeprosili za niewłaściwe naliczanie, dali bonus - darmowy miesięczny abonament i niby po sprawie. A i oczywiście do zwrotu 95zł nie wiem jak naliczyli ale tyle przyszło w dzisiejszej fakturze. I tu się zdziwiłem trochę bo skoro wymówiłem to myślałem, że i na telefon i na tablet ale tablet miał internet nawet po zmianie operatora. Dziś już wiem, że na tablet dalej mam abonament i dobrze. Niestety -  jak ich nazwać nie wiem - próbują tej samej sztuczki z opłatą za tablet. Było 10zł , a od dzisiejszego rachunku jest 15zł , 50% więcej. I znowu będę musiał reklamować i znowu mnie przeproszą. Jednak tym razem nie będę powściągliwy w krytyce...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.