Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, Marek_Spy napisał:

to znaczy......

znaczy ,że kolejne czynności dot odbudowy auta  zostały dokonane ;)..

wykonywanie szablonów  do wyciecia elementów z blachy to  mało emocjonujące zajęcie czy  usuwanie  przy pomocy opalarki, dłuta i skrobaków 50 letniego zabezpieczenia antykorozyjnego... ale  trzeba to zrobić

tak naprawdę robię  3 auta na raz a jeszcze moja ślubna   cos sobie wymyśliła  związanego z motoryzacją zabytkową....ale sądzę ,że Opatrznośc  czuwa nade mną?

Opublikowano
3 godziny temu, latacz napisał:

dawaj zdjęcia tutaj

Witku,

Ok, ale to są zdjęcia zregenerowanych częsci  czy poszczególnych etapów odbudowy auta/aut...i n ie wiem  czy  będzie to takie interesujące bo osób  odbudowujących  nie ma na Forum zbyt wielu.

 duzo ciekawsze są historie  związane z samochodami i z tym jakie  ciekawe rzeczy mozna w nich poodkrywać ..

 

edit

co do HKZ ,  to własnie dowiedziałem sie  co było przyczyna padania tych  elementów elektronicznych.. woda a konkretnie  umieszczenie--  lewy, dolny róg komory silnikowej ...

NSU Andere in Thedinghausen

 

..pózniej  przeniesiono je w bezpieczniejsze miejsce...to jest ten element  za filtrem powietrza

 

 

 

 

Opublikowano

Pierwszym samochodem moim był Austin z 1927r przy którym się nauczyłam spawać a wtedy byłem nastolatkiem, po nim był Smyk a potem to roznie bo i trabant tez się trafił a najbardziej szalonym pomysłem było wstawienie do trabanta kombi napędu  fiata 127 900 cm. To był prezent dla żony bo wtedy jeździła trampkiem tak że mnie ten temat interesuje

  • Dzięki 1
Opublikowano
19 minut temu, qpa napisał:

Jacku śmiało wstawiaj każde zdjecia, nawet dla tej garstki osób :) 

Ok,

jutro postaram się wrzucic zdjecia  tego co zostało do tej pory zrobione 

przy R8G + ewentualne opisy  co , jak i w jakiej kolejności..

Największym problemem jezt to - aparat foto lezy sobie załadowany ale  ja o nim przypominam sobie  juz po fakcie , że warto jakąs czynnośc dokumentować:)

natomiast  ja ze swojej strony czekam na pytania  jeżeli  ktos chciałby się czegoś dowiedzieć

Opublikowano

zadośćuczyniam prośbie Kuby i wrzucam zdjęcia  nadwozia R8G z charakterystycznymi elementami odrózniającymi je od  cywilnego  R8

cdn

 

 

 

HPIM3175.JPG

HPIM3177.JPG

HPIM3179.JPG

Opublikowano
2 godziny temu, mr.jaro napisał:

Kiedys chyba nawet nakrecono polski film o rajdzie MC, w ktorym bohaterem byl wlasnie R8. Film raczej taki sobie, ale autko utkwilo w pamieci.

tak, film nosił tytuł " Czekam w Monte Carlo "...film średni zle ze względu na  samochody wart  zobaczenia.. Auta autentyki

 

2 godziny temu, mr.jaro napisał:

Zaraz, zaraz, to Ty masz dwa R8! Jeden stoi przeciez ze swiezo polakierowana karoseria,

mam dwa R 8 G?:)

 

Godzinę temu, Marek_Spy napisał:

a gaźniki zacne 

Solexy ale były równiez WEBERY

2 godziny temu, mr.jaro napisał:

ze swiezo polakierowana karoseria

nie Jarku, to jest oryginalny lakier z 1970 roku , Bleu de France...  i ten nie będzie lakierowany  tzn...będzie dolakierowywany

wklejam  fotkę z ....widoczną róznicą

HPIM3181.JPG

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.