Piotrek Pindral Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Plakietki i nalepki odebrane, w poniedzaiałek będą plakaty, profesjonalny katering zaklepany ( a Attyla już kupił wielką białą czapę kucharza - nic z tego w tym roku pilnuje nadajników ). Puchary się produkują. Jutro (niedziela) o 8:00, no może kilka minut później na lotnisku zarządzam rekonesans dla organizatorów (czyli polatamy z Attylą ) . Teraz wszyscy klękamy i modlimy się o pogodę!
jędrek Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Teraz wszyscy klękamy i modlimy się o pogodę! Módl się , módl, żeby nie było pogody jak w ubiegłym roku. Bo inaczej zrobimy atrakcję wieczoru w postaci " pieczonego Pietrka" .
Piotrek Pindral Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2009 Eeeee to dużo jadła ze mnie nie będzie, toć ja to skóra i kości ) ale przezornie "czaruję " pogodę I jeszcze tak dla pożądku, (bardzo proszę się zapoznac i się stosować): PROCEDURA KORZYSTANIA Z NADAJNIKÓW NA PIKNIKU MODELARSKIM WILCZE LASKI 2009 1) Po przybyciu na lotnisko należy niezwłocznie zdeponować nadajnik, otrzymując w zamian bilecik, na nadajniku zostaje nalepiony przypisany radiu numer porządkowy. 2) Chcąc pobrać nadajnik, pobieramy wpierw klamerkę z odpowiednim numerem kanału. 3) Udajemy się z klamerką po zdeponowany nadajnik 4) Wręczamy bilecik i okazujemy klamerkę. 5) Osoba odpowiedzialna za wydawanie nadajników sprawdza skanerem dany kanał. 6) Osoba ta wręcza nadajnik oraz kamizelkę z napisem „PILOT”, którą należy w tym momencie założyć. 7) Na antenie umieszczamy wcześniej pobraną klamerkę. 8) Od tego czasu modelarz dysponuje trzydziestominutowym czasem startowym, po przekroczeniu którego lub po wcześniejszym zakończeniu lotu należy niezwłocznie zdać nadajnik, klamerkę i kamizelkę otrzymując bilecik. Posiadacze nadajników 2,4 GHz nie muszą poddawać się powyższej procedurze, jednak przed lotem muszą zgłosić się celem pobrania kamizelki z napisem „PILOT” i niezwłocznie ją założyć.
Piotrek Pindral Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Rekonesans odbyty . Gospodarskim okiem obejzałem teren z lądu i powietrza (ULM "Tulak" - bajka, bajka, bajka!). Polataliśmy modelami, pogoda marzenie, mam nadzieję, że Bozi nie pomyliły się terminy
jary14 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Kurcze - bardzo chciałbym się tam znaleść ale pociąg dojeżdża tylko do Szczecinka, a co z pozostałymi 12km ?? Jest jakiś autobus, albo cóś ??
Piotrek Pindral Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Możesz wysiąść na stacji Turowo Pomorskie (jesli twój pociąg sie na niej zatrzymuje - sprawdź), to juz tylko kilka kilometrow Ze Szczecinka masz 13 km (ale taxi przy stacji). Na autobusy nie licz. Pozostaje autostop, taxi lub zatelefonuj do mnie to coś wymyslimy (503 132 391) .
ahaweto Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Witam. Jeżeli będzie potrzeba pomogę. Będę na zlocie w sobotę i w niedzielę. Pozdrawiam Adam.
Piotrek Pindral Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Regulamin zawodów precyzyjnych lądowań. W zawodach mogą brać udział modele silnikowe wyposażone w podwozie kołowe. Dopuszczalne jest używanie dowolnego silnika: spalinowego, turbinowego, elektrycznego, rakietowego itp. Brak ograniczeń co do wielkości modelu. W lotach eliminacyjnych biorą udział wszyscy zainteresowani. Lot polega na starcie z ziemi, wykonaniu rundy czterozakrętowej i lądowaniu – dopuszczalne jest dowolne operowanie gazem. Przewiduje się dwie kolejki lotów eliminacyjnych. Pięciu najlepszych zawodników zostaje zakwalifikowanych do lotów finałowych. Lot finałowy wygląda w ten sposób, że model nadlatuje nad „kreskę”, w położeniu „pod wiatr” wyłącza silnik i lotem ślizgowym zmierza do lądowania . Załączenie silnika lub dodanie gazu powoduje dyskwalifikację. Oceniana jest dokładność przyziemienia (liczy się pierwszy kontakt kół z ziemią) i styl (kangury radykalnie obniżają noty). W czasie lotów finałowych lot szybowy nie podlega ocenie, nie ma obowiązku wykonania rundy czterozakrętowej. Oceniana jest ostatnia prosta i przyziemienie.
Piotrek Pindral Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Będzie dobrze, ubiegłoroczna impreza pokazała, że modelarze przybywający do Wilczych drwia sobie z kaprysów pogody, ale bedzie dobrze
Wojtek Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Robert, dopóki ptaki nie łażą po ziemi to się lata;-) Czasem łażą i też się lata...
malinn Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Postaram się i ja wpaść i pokibicować. Zapowiada się ciekawie ;-)
marcino477 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 I ja wpadnę na Górke polatać MiniMagiem
Way Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Wiatr? WIAAATR?? Kocham jak dmucha Model jest wtedy nieobliczalny :D :D
Piotrek Pindral Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Dlaczego tylko pokibicować? Latać, latać!! )
Way Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Zapomniałeś Piotrze dodać - I nie rozwalać Ja z DJDIT'em zjawimy sie ( niedziela ) cos okolo 10 z hakiem. Będę miał Bristol Scout'a und 1.5 m Madmana z planow DJDIT'a.
Piotrek Pindral Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 No nie ... to na ognisku Was zabraknie??????
Piotrek Pindral Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Szanowni Państwo, lotnisko przygotowane, kibelek stoi pierwsi goście już rozbijaja namioty i .... latają latają, latają
utopia Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 utopia +1 zląduję pewnie po 12 będę robił za kibica
ahaweto Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Witam. Przyjedziemy w sobotę. Czy główny kontroler lotów zezwoli w sobotę na loty innych modeli oprócz Wicherków? Pozdrawiam Adam.
Piotrek Pindral Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2009 Oczywiście, wszystkie modele mogą latać poza czasem rozgrywania "Wicherków". Tu odsyłam do programu imprezy.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.