Jump to content

Nowy nabytek


Grzesiek
 Share

Recommended Posts

Jesteś pewnien że to 6,5cm a nie "65 czyli 10ccm?

Miałem kiedyś bardzo podobny silnik, Raduga10 czyli 10ccm pojemności.20180805_192213.thumb.jpg.5d555b458a597ed3102bbed4fd26e705.jpg

 

I wydaje mi się że to taki sam silnik, zmienili tylko oznakowanie i nazwę... A przynajmniej bardzo podobny...

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, merlin71 napisał:

Jesteś pewnien że to 6,5cm a nie "65 czyli 10ccm?

Miałem kiedyś bardzo podobny silnik, Raduga10 czyli 10ccm pojemności.20180805_192213.thumb.jpg.5d555b458a597ed3102bbed4fd26e705.jpg

 

I wydaje mi się że to taki sam silnik, zmienili tylko oznakowanie i nazwę... A przynajmniej bardzo podobny...

 

3 godziny temu, FockeWulf napisał:

To jeszcze by trzeba model z tamtej epoki zakupić emoji6.png

Się coś zrobi

16293110055904404127833148980909.jpg

 

Silnik umyty ale ni jak nie wiem jak wyciągnąć tłok.Niby proste ale nie w tym modelu.Mianowicie żeby zdiąć korbe z tlokiem trzeba wyjąć tuleje,a następnie ustawić tlok w GMP.I wszystko by było fajnie gdyby było na tyle luzu aby tłok z korbą zsunąć z czopa wału,ale nie stety.Moze ktoś coś ma jakieś pomysły?Jeszcze jak by sie dało przesunąć korbowód w tłoku na swożniu to może by się udalo ale nie stety sie nie da

Link to comment
Share on other sites

12 minut temu, merlin71 napisał:

 

A dlaczego w gmp? Może lepiej w dolnym punkcie ustawić wał?

W dolnym nie wyciągniesz bo w karterze jest zatoczenie pod stope korbowodu.Na 100% to 6,5 bo srednica tłoka to 21mm.Gdyby to býła 10 to skok musiał by być ogromny.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Grzesiek napisał:

.Moze ktoś coś ma jakieś pomysły

tak,  

tłok w DMP ,  grzej karter a tuleja sama Ci wyjdzie, pózniej tłok do góry i po herbacie

okazuje sie ,ze tez mam taki motorek

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, d9Jacek napisał:

tak,  

tłok w DMP ,  grzej karter a tuleja sama Ci wyjdzie, pózniej tłok do góry i po herbacie

okazuje sie ,ze tez mam taki motorek

Jacek tuleja już wyjęta dawno.Tłok w GMP ale schodzi tylko o połowy dlugosci czopa.Nie chce się przesunąć korbowód na swożniu tłoka.

Link to comment
Share on other sites

5 minut temu, Grzesiek napisał:

Nie chce się przesunąć korbowód na swożniu tłoka

podobnie bywa z MVVS-em 1,5

no ale musi być jakieś połozenie kiedy wejdzie i zejdzie....tam nie ma korka i otworu jak w Webrze  do wyciągnięcia sworznia

Link to comment
Share on other sites

Myślałem że dla Robbe robili te z czarną głowica

 

IMG_20210818_224710.thumb.jpg.9386c3343c16773275f26bbb948ec11d.jpg

 

to akurat '21 ale 40ki też takie były...

 

Myślę że Jacek ma rację. Wszystkie te silniki rozbiera się podobnie...

Może jest jakiś syf na sworzniu? Nagar...? Że nie pozwala przesunąć korbowodu?

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, d9Jacek napisał:

zanim trafi  to zmień jeszcze gaznik  bo z tym to sie pochlastasz

 

i to się pochlastasz mydłem w płynie. Gaźniki zabijały potencjał tych motorków.

 

wał w DMP i korbowód zejdzie z czopa.

Link to comment
Share on other sites

A ja mam taką dychę? BTW pewnie nie wszyscy wiedzą, że "raduga" to po Polsku "tęcza" czyżby już wtedy ukryta opcja LGBT?

dostałem niedawno od kolegi

Nówka sztuka, tylko nie mam dla niej pudełka ?

89ED8E00-1975-4A05-8EC3-DE66524D87E5.jpeg

05186C83-804A-4A8B-9F48-CE1A206C1CC6.jpeg

Silniczek wyprodukowany w nieistniejącym już kraju...

0C9577D4-49C3-48FA-93CA-57A1E0FD92AB.jpeg

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, Paweł Praus napisał:

Silniczek wyprodukowany w nieistniejącym już kraju.......

motor całkiem niezły...tylko gażnik  i łożyska won

 a wracając do MDS-ów tych sprzedawanych przez ROBBE to cieszyły się całkiem dobrą opinią...no i były  tanie

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.