Skocz do zawartości

Falcon DLG


Marcin83

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem o kilku użytkownikach tego modelu w pl może się ujawnią ;)

Producent regularnie sprzedaje modele na grupach DLG/F3K i ceny standardów to około 500 euro więc 700 z serwami to normalna cena. 
Hyperflight z UK ma wysokie ceny więc z reguły nie ma co się nimi sugerować, koszty dostaw również nie należą do niskich. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcin83 napisał:

No wlasnie bardzo kuszaca jak dla mnie opcja juz z serwami w komplecie.

Jak narazie jeszcze się waham nad Albatrose Bartka???

Pozdrawiam 


Miło mi że jedną z opcji jest mój Albatros. Falcon to zbliżona idea dość spokojnego i łatwego w pilotarzu modelu, ten sam profil Synergy II i duża powierzchnia skrzydła. Falcon lepiej się wyważa ponieważ ma dłuższy dziób ale utrudnia mu to ciasne krążenie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile się zmienia bezwładność kierunkowa modelu, w przypadku skrócenia noska kadłuba o 20-30mm? Kilka pkt. procentowych? To rzeczywiście straszne utrudnienie krążenia :)

 

Widziałem Flacony na zawodach. Zupełnie fajne modele.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Czaro napisał:

O ile się zmienia bezwładność kierunkowa modelu, w przypadku skrócenia noska kadłuba o 20-30mm? Kilka pkt. procentowych? To rzeczywiście straszne utrudnienie krążenia :)

 

Widziałem Flacony na zawodach. Zupełnie fajne modele.


Racja utrudnia to za mocne słowo 
Aczkolwiek 30mm róźnicy będzie można już poczuć ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, marcin83 napisał:

Czarku, może Ty wtrącił byś parę pomysłów na stworzenie może nowego modelu dlg. Jako że startujesz prężnie w zawodach to wiesz co i jak powinno być w modelu. Warto nad tym pomyśleć.?

 

 

Marcin,

 

Czarek, Bartek i Patryk zapodali już relacje z tworzonych od zera modeli DLG (Virgos, Albatros, Spinacz). Warto poszukać na forum bo tam kopalnia wiedzy.

Zapomniałem, jest jeszcze opis projektu Piotrka o nazwie NEXT.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, marcin83 napisał:

No pieknie, to mam duże tyły i muszę nadrobić. ?

Nadrabiaj?koledzy którzy Tobie tutaj doradzają to prawdziwi eksperci w tej dziedzinie.

Szczególnie Czaro siedzi w DLG wiele lat i niejeden model zbudował i oblatał. Tak więc możesz być pewny ich porad. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2022 o 16:54, marcin83 napisał:

Czarku, może Ty wtrącił byś parę pomysłów na stworzenie może nowego modelu dlg. Jako że startujesz prężnie w zawodach to wiesz co i jak powinno być w modelu. Warto nad tym pomyśleć.?

Każdy konstruktor modelu dobrze wie, co robi dobrze, a co ma do poprawki ;) Wymagania do modeli zawodniczych sporo się różnią od modeli rekreacyjnych. W dodatku są bardzo subiektywne, bo wielu zawodników ma swoje pomysły i chyba trudno byłoby coś ogólnego powiedzieć.

 

W zeszłym roku pojawiły się na rynku nowe modele np Yoda, Vortex 4, czy Flitz 3. Jeszcze nie zdążyły się w pełni zweryfikować na zawodach. Yoda wprowadziła sporą zmianę podwójnym wzniosem i chętnie poczekałbym, do czego nas to zaprowadzi. Czy będzie to początek nowej generacji modeli?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co min. Czarek pisze to kwintesencja tej kategorii.  
 

Dla mnie jako osoby co buduje modele z formy dopiero od dwóch lat to największa frajda, większa od latania. 

Różne modele, różne idee, różne wykonanie dają dodatkowego smaku. 

Sam staram się testować inne modele dla porównania ich charakterystyk :)
Polecam to każdemu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.