Jump to content

Jak zbudowałem Jelcza 442.32 1:10 RC


Recommended Posts

Jelcz wyszedł super. Dobrze dobrałeś podwozie do zabudowy. Jeżeli dobrze widzę to używasz PCV miękkie. Podaj co włożyłeś do środka -serwo,  silnik, ESC, wytwornica, moduł dźwięku, jak sterujesz oświetleniem? Jak wykorzystałeś te 10 kanałów i skąd takie ładne rejestracje?

Link to comment
Share on other sites

Fajne....coś nowego nie spotykanego...ale widać jak pasażer wsiadł na skrzynię to aż opony się ugieły....ile on waży ? , mój ( rudy)  inspektor PRS od budowy statków waży 5.5 kg.

Link to comment
Share on other sites

E tam, fuszerkę odwalił na całego. 

Deski na burtach i tylnej klapie powinny być brązowe ewentualnie coś w podobieństwie do khaki :D

A poza tym super robota.

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 18.04.2022 o 23:14, JADAR62 napisał:

Jelcz wyszedł super. Dobrze dobrałeś podwozie do zabudowy. Jeżeli dobrze widzę to używasz PCV miękkie. Podaj co włożyłeś do środka -serwo,  silnik, ESC, wytwornica, moduł dźwięku, jak sterujesz oświetleniem? Jak wykorzystałeś te 10 kanałów i skąd takie ładne rejestracje?

Tak, model robiony z miękkiego PCV na zmianę z mosiądzem. Co do elektroniki muszę sprawdzić sam bo wszystko zostawiłem fabryczne z Axiala 10.2 Deadbolta. Wytwornica dymu na esc 10A sterowana z kanału 3 na aparaturze Flysky I6. Razem z nim podłączony symulator dźwięku więc dając dym zwiększają się też obroty "silnika". A cały kanał 3 zmiksowany z kanałem 2 którym steruję jazdą przód tył. Mogę więc przygazować sobie w miejscu a jadąc dźwięk i dym sam się zwiększa. Za oświetlenie odpowiadają switche oraz jeden gotowy moduł Austar AX003. Na dwóch dostępnych potencjometrach mam obie wyciągarki. Na lewym przednią i na prawym tylnią. Dodatkowo kanał 4 obsługuje obracanie szperaczem a jeszcze inny go włącza i wyłącza. Jeszcze innh kanał odpowiada za trąbienie a inny za przełączanie działania koguta. Rejestracje mam wydrukowane od Dariusz Balukh z grup RC na Facebooku. Kosztuje komplet z ramkami 35zł już z wysyłką ale naprawę warte tego. Jako że jest to szczegół który od razu rzuca się w oczy to warto zainwestować i zrobić ładne.  

W dniu 19.04.2022 o 13:43, cezar65 napisał:

Fajne....coś nowego nie spotykanego...ale widać jak pasażer wsiadł na skrzynię to aż opony się ugieły....ile on waży ? , mój ( rudy)  inspektor PRS od budowy statków waży 5.5 kg.

To u mnie taka sama waga. Ale paka wytrzymała :D

17 godzin temu, nJerzy_R napisał:

E tam, fuszerkę odwalił na całego. 

Deski na burtach i tylnej klapie powinny być brązowe ewentualnie coś w podobieństwie do khaki :D

A poza tym super robota.

 

To jeszcze pewnie porobię. Zawszę w modelu widzę że coś można poprawić i zrobić. Nigdy na 100% nie jestem zadowolony :D zawsze mi czegoś brakuje więc będę jeszcze przy nim dłubał. 

16 godzin temu, robert.pilot napisał:

Bardzo fajny projekt 👍. Jak dla mnie to brakuje zdjęć detali. Zawsze można zaczerpnąć pomysł 😉

Coś jeszcze wrzucę napewno z cięższego terenu. Postaram się coś pstryknąć z bliższa. 

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, JADAR62 napisał:

I wymyśliłeś, aby kot nie wchodził.

I tak dalej chce się wpakować. Ale teraz przynajmniej słupków ani innych rzeczy nie wyłamie :)

2 godziny temu, nJerzy_R napisał:

I kszynkę piwa łatwiej załadować i przewieźć :) 

No właśnie do tego muszę zmienić sprężyny z tyłu ponieważ jest strasznie mocno mięciutki. Ale tak mega. Bardzo pięknie wygląda to w terenie ponieważ ruszenie powoduje opadanie tyłu i poderwanie przodu. Zatrzymanie analogicznie odwrotnie. Skręcanie powoduje również wychylanie się całej karoserii. Za to wyskok lub przejechanie przed dołek z większą prędkością powoduje on delikatne bujanie się jeszcze jakiś czas. Przy prostej jeździe po drodze bardzo ładnie wyłapuje wszelkie nierówności. Ogólnie mówiąc naprawdę ładnie to chodzi. 

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.