Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 128
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
4 godziny temu, Uszek napisał:

Fajnie ci to wychodzi ale śruby imbusowe pojawiły sie w 1936 roku?

O proszę, tego nie wiedziałem, będę musiał się pogodzić z tym odstepstwem?

  • Haha 1
Opublikowano
18 minut temu, Modelarz 2123 napisał:

Zainspirowany pracą kolegi safari28 też zrobiłem kilka przyrządów do kokpitu 

 

 

  I bardzo ładnie Ci to wyszło gratulacje fokker teraz będzie wyglądał jak rasowa maszyna?

  • Dzięki 1
Opublikowano

Skończyłem walkę z przerabianiem tłumika, i mam pytanie zostawić tą rurę tak luzem? Montować jakoś końcówkę na sztywno do kadłuba? Czy przeciąć w połowie i zamontować na teflonowym laczniku a koniec na sztywno do kadłuba ?IMG_20230114_183205.thumb.jpg.85dc9a60ab88b4f4ef9c876a826b7159.jpg

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, Modelarz 2123 napisał:

Skończyłem walkę z przerabianiem tłumika, i mam pytanie zostawić tą rurę tak luzem? Montować jakoś końcówkę na sztywno do kadłuba? Czy przeciąć w połowie i zamontować na teflonowym laczniku a koniec na sztywno do kadłuba ?IMG_20230114_183205.thumb.jpg.85dc9a60ab88b4f4ef9c876a826b7159.jpg

 

 

Myślę że mógłbyś  przyspawać  do rurki  wspornik, a drugi jego koniec  złapać dolną śrubą mocującą  silnik do łoża.

  • Dzięki 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.