Skocz do zawartości

Identyfikacja silnika


Syriusz77
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przeprosiny przyjęte 🙂 , mam jeden taki tłumik gdzieś w gratach 🙂 , dodawali nawet podkładkę . Ja się za to zupełnie (prawie) na FSRach nie znam co publicznie przyznaję i doceniam tych , którzy się w to bawią, zresztą byłem pod wielkim wrażeniem jak w dawnych czasach były zawody na stawie w Parku Śląskim. 

PS. Na zdjęciu jest błąd tak jak pisałem ten typ był do 10-15 cm3 (a nie 26-35 cm3) , nie wiem czy czasem nie robili podobnego do 25 cm3 (żarowy z wydechem pod kątem 45 st do tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, witold_pi napisał:

Przeprosiny przyjęte 🙂 , mam jeden taki tłumik gdzieś w gratach 🙂 , dodawali nawet podkładkę . Ja się za to zupełnie (prawie) na FSRach nie znam co publicznie przyznaję i doceniam tych , którzy się w to bawią, zresztą byłem pod wielkim wrażeniem jak w dawnych czasach były zawody na stawie w Parku Śląskim. 

PS. Na zdjęciu jest błąd tak jak pisałem ten typ był do 10-15 cm3 (a nie 26-35 cm3) , nie wiem czy czasem nie robili podobnego do 25 cm3 (żarowy z wydechem pod kątem 45 st do tyłu?

Teraz to Ty Witku jesteś w błędzie 🙂

Ale daję Ci szansę na autokorektę 😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.