Skocz do zawartości

dle 30


pacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pacjent to tytułowy dle 30, objawy to samoczynny wzrost obrotów. Silnik chodzi na niskich obrotach i po jakimś czasie zaczyna zwiększać obroty. Po dodaniu gazu i cofnieciu przepustnicy obroty spadają ale po chwili znowu rosną same ? Co to może być ? wygląda to jakby samoczynnie zubażała się mieszanka, kto winny? gaźnik czy zbiornik (mam na ssaku filtr filcowy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaw mi kawę na buycoffee.to
W dniu 25.03.2023 o 10:00, f-150 napisał:

Jak jest oryginalny dle to do kosza. Wymienić na walbro

Jestem odmiennego zdania aniżeli Wojtek z Krakowa. Mój DLE 55 z gaźnikiem, firmowanym przez Walbro pracował niezawodnie przez kilka lat i potem rozpoczęły się problemy "gaźnikowe". 

Wymiana części na oryginalne części  Walbro nic nie pomogła i dlatego straciłem straciłem dwa sezony. Dopiero po wymianie na fabrycznie nowy Walbro z logo DLE , silnik DLE 55 ccm zaczął zachowywać się jak fabrycznie nowy. 

- starszy silnik ZDZ 80 RV po wymianie, z brytyjskiego TUSCON na DLE/Walbro zaczął przemawiać "ludzkim głosem".

- nowy silnik ZDZ 80 RVJ po wymianie, z brytyjskiego TUSCON na DLE/Walbro zaczął pracować rewelacyjnie.

Dodam jeszcze, że silniki ZDZ (z dyskiem sterującym) nie mogą pracować "z głowicą w dół". Ten problem opisywałem w w dniu 2018-07-18. Pewnie ten sam problem  dotyczy silników MVVS.

Według mojej wiedzy, firmę DLE jest stać na to, aby zamawiać gaźniki WALBRO z logo DLE.

 

Wojtku z Krakowa!

Twoje stwierdzenie, że gaźniki z logo DLE nadają się tylko do wyrzucenia na śmieci jest błędne i jest przykładem braku Twoich kompetencji.

 

Dodam jeszcze , że ostatnio zakupiłem silnik DA60. Gaźnik posiada logo Walbro i czerwone dźwignie ssania i przepustnicy oraz mocniejszą sprężynę dźwigni przepustnicy . Firma DA ma znacznie mniejszą sprzedaż aniżeli DLE i nie jest ich stać na zamówienie gaźników z logo DA. Podobnie, nowe i dobre  silniki: DLA, RCGF, MVVS, ZDZ  i inne mają gaźniki z logo Walbro.

Narzędzia spalinowe (piła, podkaszarka, itp", posiadają gaźniki: "typu Walbro" i  zdecydowanie je odradzam.

 

pozdrawiam

Staszek

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
W dniu 25.03.2023 o 10:00, f-150 napisał:

...lub gaźnik. Jak jest oryginalny dle to do kosza. Wymienić na walbro. Też przerabiałem ten temat w 20.

 

Amen. Przy zalozeniu, ze serwo jest w porzadku. Wymiana na oryginalny Walbro i po problemach. Tyle, ze trzeba wlasciwa wersje wybrac.

 

 

W dniu 26.03.2023 o 18:31, Stanisław z Gdańska napisał:

Według mojej wiedzy, firmę DLE jest stać na to, aby zamawiać gaźniki WALBRO z logo DLE.

 

Zapytam wprost: skad czerpiesz te wiedze? Mozna prosic o dajaca sie zweryfikowac Informacje, moze jaki link, albo kopie/fotke stosownego dokumentu?

 

Otoz takze przerabialem ten temat i to wielokrotnie, z silnikami DLE i nie tylko. Przede wszystkim gazniki w silnikach DLE to nie sa oryginalne Walbro, a co najwyzej ich chinskie kopie. Na gaznikach DLE stoi jak byk napis DLE, natomiast na oryginalnych gaznikach Walbro bez wzgledu na to, czy sprzedawanych osobno, czy tez w komplecie z silnikami jakiejkolwiek marki, zawsze i bez wyjatku widnieje napis Walbro, co wynika nie tylko z marketingu producenta tych gaznikow, ale takze z koniecznosci ochrony wlasnych produktow przed plagiatami. To powinno byc dla kazdego logiczne.

 

Tak wiec spekulacje odnosnie zamowien/produkcji oryginalnych gaznikow Walbro z innym logo pozostaja jedynie niczym nie popartymi spekulacjami.

 

 

Edycja:

 

W dniu 26.03.2023 o 15:52, witold_pi napisał:

a jaki ma symbol to walbro?

 

Dla DLE-30 na przyklad Walbro WT-834-1. Natomiast "na przyklad" dlatego, ze mozliwosci jest wiecej, gdyz firma Walbro wyprodukowala pokazna liczbe gaznikow o parametrach zblizonych do fabrycznego gaznika DLE stosowanego w silnikach 30ccm. Glownie chodzi tutaj o pasujace przekroje gardzieli, a dokladniej mowiac ich zakres. Nieznaczne odstepstwa porzekroju gardzieli zamiennika Walbro w porownaniu z fabrycznym gaznikiem DLE nie dyskwalifikuja automatycznie tego pierwszego, a moga jedynie wplynac na pewna zmiane charakterystyki silnika - na przyklad nieco wezsza gardziel moze objawic sie korzystnie w postaci zmniejszonego zuzycia paliwa i bardziej plynnej zmiany predkosci obrotowej. Mimo tego gaznik taki (nadal mowie o zamienniku Walbro) bedzie znakomicie wspolpracowal z silnikiem. Zaznaczam, ze to tylko jako przyklad. Nota bene jest to generalnie dosyc prosta mozliwosc tuningu modelarskiego silnika benzynowego.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.