Malker Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Orczyki podobno już do mnie idą Na snapy może jeszcze dzisiaj naciągnę wężyk paliwowy, mam tak w yaku i się sprawdza. szczeliny jakoś też zasłonie, może nawet całą półeczkę żeby było tylko serwo widac bo ta jasna sklejka się rzuca w oczy. Piszcie wszelkie uwagi, na pewno coś pominąłem.
radek872 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 Daj jeszcze podkładki ze snapów kulowych na swoje miejsce. Szukać dalej ?
ECO400 Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Szukać dalej ? szukaj, szukaj. Trzeba Maćkowi wolny czas zorganizować :wink:
radek872 Opublikowano 7 Lutego 2011 Autor Opublikowano 7 Lutego 2011 OK Antena z odbiornika jest idealnie ustawiona prędzej czy później wciągnie ją miedzy ster, a statecznik i wyjdzie na to, że faktycznie będzie musiał wymienić serwo z kierunku. Kurde zaś się czepiam Szukać dalej ?
Malker Opublikowano 7 Lutego 2011 Opublikowano 7 Lutego 2011 Daj jeszcze podkładki ze snapów kulowych na swoje miejsce. Już przełożyłem Antenie nic się nie stanie i ona też nic nie zrobi. Jest luz między statecznikiem i sterem i tam sobie wesoło luźno się może poruszać
Malker Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Pytanie! Kiedy chłodzenie jest efektywniejsze: a) wtedy, kiedy zatkany jest wlot maski i pozostawiony otwór na silnik wtedy, kiedy zrobione są "łapacze" po 2 stronach i od dołu Dostępne kółka ratunkowe: - Telefon do przyjaciela - Widownia - Pół na pół Definitywnie zaznaczyć A/B* ? (niepotrzebne skreślić)
jakuban Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 c) kiedy powierzchnia wlotu powietrza jest mniejsza niż powierzchnia wylotu powietrza. Łapacze lepiej przyczyniają się do schłodzenia niż dziura w osi silnika.
Malker Opublikowano 9 Lutego 2011 Opublikowano 9 Lutego 2011 Definitywnie zaznaczyć odpowiedź "C" ? Z kim Pan przyjechał? - Z żoną Zapytamy żonę czy zna odpowiedz: - Zna Pani odpowiedz? -... - Tak, Pana żona zna odpowiedź. Przypominam, gra Pan o 200.000zł. Są do wykorzystania 3 kółka ratunkowe!
choina Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Definitywnie zaznaczyć odpowiedź "C" ? Z kim Pan przyjechał? - Z żoną Zapytamy żonę czy zna odpowiedz: - Zna Pani odpowiedz? -... - Tak, Pana żona zna odpowiedź. Przypominam, gra Pan o 200.000zł. Są do wykorzystania 3 kółka ratunkowe! Malker chyba coś przypaliłeś z wieczora co? Daj sobie spokój z tym chłodzeniem, może będzie dobrze jak jest a jak się przegrzeje to kupisz nowy większy silnik. W końcu to nie Axi za kilka stówek żebyś się tak nad nim pocił.
Malker Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Zrobiłem małe łapacze od dołu i z boków. Przyklejone do maski. Raczej grzać się nie powinien, większego silnika wolałbym unikać bo to dodatkowa waga. Jeśli bym miał założyć większy to raczej musiałbym zrobić domek silnika na prętach tak jak ma Radek, to zaoszczędzi mi jakieś 50-60gram. Z tym silnikiem tego zrobić nie mogę bo ledwo się wyważa.
pilot Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 ...Raczej grzać się nie powinien... Obawiam się, że ten silnik w Twoim SU na pakiecie 4000 i śmigle 15x8 może się grzać i to solidnie jak będziesz chciał trochę ostrzej polatać. Przy delikatnym lataniu powinien dać radę ale w lecie, przy częstym "gazowaniu" DOBRE chłodzenie może być koniecznością.
radek872 Opublikowano 10 Lutego 2011 Autor Opublikowano 10 Lutego 2011 Grzać się będzie na pewno, bo śmigło w tym silniku już jest przewymiarowane. Zrób próby z samymi łapaczami jak będzie mało to Zatkaj prawie cały wlot za wyjątkiem silnika a od spodu w masce zrób spory wylot.
Malker Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Panowie, jest wielki problem i potrzebuje waszej stosownej rady ! Trafiłem na serię żywicy która przez pierwszy dzień/2 dni kleiła znakomicie. <- Dziwne. Na szczęście zdążyłem wszystko pokleić ale jakoś kilka dni później wklejałem dźwignię od SK na pull pull. Właśnie mija około tydzień od czasu wklejenia tej dźwigni i... żywica jest nadal miękka :/ Nieaktywny utwardzacz. Zrobiłem test na kawałku sklejeczki i do jednego dodałem więcej utwardzacza a do drugiego mniej. Efekt taki, że po 3 dniach nadal oba były mokre, to z większą ilością utwardzacza można powiedzieć, że lekko żelowało. Teraz pytanie co robic? Czekać aż wyschnie czy wydłubać całą żywicę z dźwigni i otworu w SK i wkleić to porządnie na CA?? :cry:
radek872 Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Nie jesteś sam miałem to samo jak wklejałem domek z prętów węglowych.Żywica po paru dniach robiła się jak guma.Co ciekawe kupiłem nową pokleiłem trochę i zaś jest to samo.Prawdopodobnie są to stare żywice zalegające na magazynach.Ja drapałem wszystko i zalewałem na nowo. Próbowałem różne proporcje. ale za każdym razem jest klejąca i nie zastyga na kamień, a jeszcze jakiś czas temu zastygała rewelacyjnie i miała fajny perłowy kolor, teraz robi się jak silikon
pilot Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Może to nie bezpośrednio w temacie ale podajcie co to za żywice ku przestrodze dla innych. Oczywiście musisz ją usunąć, wyczyścić najlepiej acetonem i kleić od nowa.
Malker Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Znalazłem w swoich zbiorach taką samą żywice ale sprzed pół roku. Klei świetnie, po 10minutach już jest gęsty żel, czyli tak jak byc powinno. Żywica niemiecka, firmy R&G. Pakowana w foliową torebeczkę, buteleczka z utwardzaczem kolor czerwony (barwa żółta utwardzacza) z żywicą biała (przeźroczysta żywica). Źródło zdjęcia: nastik.pl
radek872 Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 U mnie to żywica Greate Planes dosyć znana jednak tak jak pisałem jest stara.Mieszam zawsze ponad minute i stosuję się do proporcji jakie są podane na opakowaniu.Kleje w temp powyżej 20 stopni.
choina Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Radek ja kupiłem rok temu tą samą żywicę. Dopiero po przyniesieniu do domu zobaczyłem, że żywica w opakowaniu z żółtymi napisami jest tak gęsta, że nie dało się jej wycisnąć z butelki. Oddałem ją sprzedawcy i kupiłem następną a tą co oddałem miał reklamować, jednak do dzisiaj nie dostałem informacji czy przyjęli reklamację. Jakieś pół roku później chciałem coś skleić i zobaczyłem, że pół butelki żywicy od dna zgęstniało :evil: reszta jeszcze jest w postaci płynnej. Wyrobię z niej to co się da i już więcej nie kupię tej żywicy. Mam jeszcze żywicę 20 min. którą przechowuję już chyba ze trzy lata i wszystko z nią ok. pięknie się miesza i zastyga. Ciekawe ile lat leżała ta great planes, że zaczęła sama żelować?
Malker Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 R&G używam od dawna (chyba od 3 lat) i jeszcze nie przytrafiło mi się to co opisywałem. Dzisiaj wyciągnąłem dźwignię, umyłem wszystko i wkleiłem na nowo starą żywicą, która jest idealna
pilot Opublikowano 13 Lutego 2011 Opublikowano 13 Lutego 2011 Jak już zeszliśmy na temat żywic to polecam: szybką 5 min. bezbarwny Poxipol oraz 30min. z Hobbycity - 2 strzykawki więc łatwo się dozuje. Te, które pokazaliście musiały chyba bardzo długo leżeć w magazynie lub sklepie, stąd problemy
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.