Skocz do zawartości

RIP JU 52


jarek996
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

To raczej nie samolot(model) do akrobacji, z "normalną" instalacją paliwową. W pewnym momencie przy zniżaniu zaczął iść "na żyletkę" jakby dostał boczny podmuch, i go poderwało, (bo chyba raczej nie była to nerwowa reakcja na ten podmuch)..

ju2.jpg.781beba0f4e093b4c1286dcd48a0e78a.jpg

ju3.jpg.3db4d69433f047eb719549486f8b4f88.jpg

 

a kiedy w czasie 2 sekund(patrz zegar odtwarzacza) pilot wyrównał..

ju5.jpg.d5367cf4dc457b4a70d5b257b41b969f.jpg

 

w trzeciej sekundzie zgasły po kolei, najpierw zewnętrzny, potem środkowy, dwa z trzech silników...

ju4.jpg.fee3b7b552dbc1e2cfd6d2df7ec2fe87.jpg

 

jakby chwilowo nie dostały paliwa.

Może przy niskim poziomie paliwa, bo to przecież końcówka lotu, nagły przechył odsłonił na moment smoki przewodów paliwowych na zewnętrznych zbiornikach(dla poprzecznej osi obrotu-przechylenia), i stąd ich zgaśnięcie?

Gdyby w tej chwili pilot wyłączył ten trzeci, może ślizgiem dałoby się pomyślnie wylądować ale to są sekundy...

Szkoda, bo model piękny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czym się różni instalacja paliwowa w akrobaciebi makoecie. Przecież zbiorniki są podobne - wężyk z ciężkim ssakiem. Może silniki nie były dobrze wyregulowane, może za długo na jałowych obrotach leciał i po gwałtowny dodaniu gazu przydusiło. Tak czy inaczej szkoda, dobrze, że nikomu nie stała się krzywda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.