Jump to content

RIP JU 52


jarek996
 Share

Recommended Posts

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Super film. Też podobnie miałem. Stara Funtana .Trzy czy cztery podejścia  tylko skończyło się paliwo i lądowiskiem była,szczęśliwie  kukurydza.

kukurydza.JPG

DSCN9926.JPG

Edited by romsonic
wstawienie fotki
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

To raczej nie samolot(model) do akrobacji, z "normalną" instalacją paliwową. W pewnym momencie przy zniżaniu zaczął iść "na żyletkę" jakby dostał boczny podmuch, i go poderwało, (bo chyba raczej nie była to nerwowa reakcja na ten podmuch)..

ju2.jpg.781beba0f4e093b4c1286dcd48a0e78a.jpg

ju3.jpg.3db4d69433f047eb719549486f8b4f88.jpg

 

a kiedy w czasie 2 sekund(patrz zegar odtwarzacza) pilot wyrównał..

ju5.jpg.d5367cf4dc457b4a70d5b257b41b969f.jpg

 

w trzeciej sekundzie zgasły po kolei, najpierw zewnętrzny, potem środkowy, dwa z trzech silników...

ju4.jpg.fee3b7b552dbc1e2cfd6d2df7ec2fe87.jpg

 

jakby chwilowo nie dostały paliwa.

Może przy niskim poziomie paliwa, bo to przecież końcówka lotu, nagły przechył odsłonił na moment smoki przewodów paliwowych na zewnętrznych zbiornikach(dla poprzecznej osi obrotu-przechylenia), i stąd ich zgaśnięcie?

Gdyby w tej chwili pilot wyłączył ten trzeci, może ślizgiem dałoby się pomyślnie wylądować ale to są sekundy...

Szkoda, bo model piękny...

Link to comment
Share on other sites

Ale czym się różni instalacja paliwowa w akrobaciebi makoecie. Przecież zbiorniki są podobne - wężyk z ciężkim ssakiem. Może silniki nie były dobrze wyregulowane, może za długo na jałowych obrotach leciał i po gwałtowny dodaniu gazu przydusiło. Tak czy inaczej szkoda, dobrze, że nikomu nie stała się krzywda.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.