mirolek Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Miałem cel aby zbudować ten model w miesiąc i udało się, skończony, wyważony i zaprogramowany do lotu ? Model udało się wyważyć samym zasilaniem a stosuję 300mAh 2s + Bec. Umiejscowienie serw było kluczem i jestem bardzo zadowolony, że kontrolując kilka razy w trakcie budowy wyważenie modelu udało się tak rozmieścić serwa i zasilanie, że balast nie był konieczny. Ostatecznie model waży ..... ...i tu już satysfakcja nieco mniejsza bo liczyłem, że zmieszczę się w wadze 1100g Jeżeli model się sprawdzi i będzie poprawnie latał to zbuduje drugą wersję na laminatowym kadłubie i wtedy 1100g będzie moim zdaniem możliwe. Mogłem pokusić się o ażurowanie desek balsowych na kadłub i pewnie kilka gramów by odpadło ale zostawiłem sobie to jako opcję, gdyby pojawił się problem z wyważeniem, ostatecznie nie było to konieczne. Wagę pogrążyły też nieco zastosowane koła, wykonane z przecięcia na pół jednego dużego piankowego koła . To nie jest ciężkie rozwiązanie ale na pewno cięższe niż mniejsze koła ażurowane. W najbliższy weekend jak pogoda pozwoli szykuje się na oblot. Silnik troszkę leżał bezczynnie ale liczę, że nie zawiedzie i skoro zapewniał ważącej prawie 1400g Balilli dość dobre osiągi to Fokker'a wyrwie w górę bez problemu ? ms 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RyżyKoń Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Model wygląda bardzo fajnie . Nie kryguj się Mirek waga też super. Ciekawe jak będzie wyglądał na niebie jak zaświeci słońce? Istne lustro . Udanego oblotu. Szkoda ,że nie ma pilota w kabinie. Bez filmu się nie liczy. Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 23 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Cytat Ciekawe jak będzie wyglądał na niebie jak zaświeci słońce? Istne lustro . Udanego oblotu. Szkoda ,że nie ma pilota w kabinie. Bez filmu się nie liczy. To odbicie światła też mnie niepokoi , kombinuję aby od spodu zrobić czarny pas na kadłubie ....nie ma zdjęć tego fragmentu to nie można twierdzić, że tak nie było ? Mam dwie figurki z innych modeli ale nie bardzo pasują i muszę coś jeszcze wystrugać, bez pilota model nie poleci ? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 23 Lutego Udostępnij Opublikowano 23 Lutego Witam Bodziesz go malował w kamuflaż żeby go widzieć ? Mam klika modeli oklejonych foliom aluminiową i jak świeci słoneczko i jest niebieskie niebo to jest Ok, jak nie świeci i jest szare niebo to się nie lata albo lata ns słuch , bo go nie widać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 25 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Nie było najgorzej z widocznością modelu .... poleciał i pokazał co potrafi Można się przekonać dlaczego jednopłaty ww1 wypierają z pola walki dwupłaty co moim zdaniem całkowicie wypacza konkurencję ww1 ? ale poniekąd dlatego go właśnie zbudowałem. Jak kiedyś przed laty mój fokker Eindecker wywoałał ferment w środowisku zawodników ESA tak tym razem Junkers, prawdopodobnie wywoła zamieszanie w ACES. Do ESA ww1 jednopłaty wstępu nie mają i to jest moim zdaniem bardzo słuszna decyzja, regulamin ACES takie modele dopuszcza z karą punktową -50 . Wnioski niech każdy wyciągnie sam. Oceniając na gorąco, jestem bardzo zadowolony a jednocześnie przerażony co za potwora zbudowałem. Boje się, że za kolejny rok dwupłatowców już w tej konkurencji nie zobaczymy. ms 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego W dniu 2.02.2024 o 10:00, mirolek napisał: Junkersem D1 lata u nas Damian Szukiel a podobnych Junkersów było na zawodach w Słowenii chyba z 10szt. Niestety taki jest teraz "regulaminowy trend" że w kategorii ww1 jest coraz więcej jednopłatowców. Z wyważeniem nie całkiem dobrze to wychodzi, nos bardzo krótki i raczej będę musiał coś z tyłu ażurować. Pokrycie srebrna lub w ostateczności szara folia. Jak się model sprawdzi w locie to z kadłuba zdejmę formę i jako docelowy laminatowy kadłub wyjdzie na pewno lżej niż ta balsowa skrzynka. ms Jest u nas do "lykniecia" IRWINE w "Waszej "pojemnosci, choc do Junkersa pasowalby czterosuwik! No i jest tez piekny, stary (choc nowy) Os FSR 25. Irvine 25 | Köp på Tradera (624030454) OS MAX-25FSR | Köp på Tradera (624718229) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobRoy Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Ja bym radził wymienić pilota w tym modelu - ten którego wsadziłeś ma chyba drewniane nogi , nie czuje gazu, lubi poszaleć ... i w końcu rozbije ci ten samolot ... ? ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerzy Markiton Opublikowano 25 Lutego Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Hmmm, nogi to chyba od kierunku są ? Sorrki - Józefie ! Pozdrawiam - Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 25 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego Cytat choc do Junkersa pasowalby czterosuwik! Dokładnie tak .... jedyny silnik jaki dopuszcza regulamin to właśnie FS klasy 30 Cytat nie czuje gazu, lubi poszaleć ... i w końcu rozbije ci ten samolot To model w klasie aircombat więc wcześniej czy później ktoś go rozbije a pilot jest akurat wyjątkowo elastyczny .... bo wystrugany z epp ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi