Skocz do zawartości

Prośba o pomoc w uruchomieniu FlySky Paladin PL18


ozyrys
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z uruchomieniem Paladin PL18. Po kupnie działał bez problemu gdy się go uruchamiało i wybierało "Transmit NO". Raz przypadkiem wcisnąłem YES i od tej pory jakby się zawiesił, po uruchomieniu dotyk nie działa, ekran się świeci i co kilka sekund wydaje dzwięk. Jestem absolutnie zielony w tym temacie, próby podłączenia nadajnika Ftr10 się nie udają. Docelowo ma to sterować koparką drukowaną w 3D, która jest na tyle złożona, że można uruchomić tryb jazdy i obrotnice. Ramie ma być hydrauliczne.

1708022806210.jpg

1708023011699.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak pomocy? Napisz coś więcej. Czy wcześniej jak działał to był zbindowany z odbiornikiem i odbiornik miał podłączone jakieś serwa. Czy te serwa działały? Nie znam tego konkretnego nadajnika ale być może mój post sprowokuje kogoś znającego ten nadajnik do pomocy. Pobieżnie zerknąłem na manual ponieważ chciałem dowiedzieć się jak zrobić reset do ustawień fabrycznych. Niestety reset można zrobić tylko przy działającym ekranie dotykowym. Niektóre nadajniki mają taką możliwość przez odpowiednie ustawienie drążków w momencie załączania nadajnika. Ten niestety wymaga działającego ekranu. Na początek odłącz zasilanie nadajnika na kilkanaście sekund i podłącz je ponownie. Nie twierdzę, że to pomoże ale warto spróbować. Daj znać czy pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są moje pierwsze uruchomienia. Nie był jeszcze z niczym podłączony, nówka sztuka. Zasilanie wbudowane na stałe bez rozkręcania nie odłączysz. Wydaje mi się, że on chce się po prostu skomunikować po wcisnąłem przypadkiem YES a ja nie umiem tego zrobić. Wcześniej działał normalnie przy wyborze NO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach