Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Autsajder1983 Opublikowano 23 Kwietnia Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 23 Kwietnia Hawker Tempsst MKV Wydrukowany prawie w całości z LW-PLA od 3dlab, kilka elementów z PLA+ od esun. Model zaprojektowany przez Przemka. Wszystko pasowało, nic nie trzeba było poprawiać Skala 1:12 rozpiętość: 109 cm Waga do lotu: 1015 gr (z 2 pakietami 1300mah) silnik: 4108 Race Star serwa: 4 x SG90MG regulator: 40A śmigło: APC 9x6 Elementy z LW-PLA drukowane na enderze 3v3 SE, Z PLA+ Bambu Lab A1 mini. Większość elementów zaprojektowana w trybie wazy, nie trzeba bawić się w precyzyjne ustawienie retrakcji. Skrzydła oraz kadłub wzmacniane prętami węglowymi 1.5mm, dodatkowo w skrzydle rurka węglowa 8mm. Zawiasy lotek oraz usterzenia ogonowego - pręt węglowy 1.5mm. Całość posklejana Ca średnim oraz rzadkim. Wydrukowane elementy 420gr. Gotowy do wyposażenia: Gotowy do oblotu : Korzystając z okienka pogodowego udało się go ulotnić. Temperatura dla koneserów: 6 stopni i porywisty wiatr. Przy takim wietrze ciężko ocenić jak dany model lata. Na pewno wiatru się nie boi, i jest dosyć stabilny. Środek ciężkości zaproponowany przez Przemka sprawdził się znakomicie. Na wiatr można spokojnie go ustawić na pierwszy znacznik wyliczony przez Przemka. Malowanie bardzo dobrze widoczne przy pochmurnym niebie. Nie mogłem znaleźć śmigła 9x6 wiec poleciał na 10x6. Spory zapas mocy, latałem na połowie gazu. Bardzo dobrze reaguje na lotki, trzeba poczekać na bezwietrzna pogodę i zobaczyć co tak na prawdę ten model potrafi. Przy oblocie jak zawsze pomagał Przemek, wielkie dzięki !!! 6
Jerzy Markiton Opublikowano 23 Kwietnia Opublikowano 23 Kwietnia Jaki fajny ! Nie obawiasz się o chłodnicę podczas lądowania ? - Jurek Latasz na tym 4108/400 czy 4108/600 ? - Jurek
Autsajder1983 Opublikowano 23 Kwietnia Autor Opublikowano 23 Kwietnia 38 minut temu, Jerzy Markiton napisał: Jaki fajny ! Nie obawiasz się o chłodnicę podczas lądowania ? Ona jest dosyć dobrze wzmocniona, pierwsze lądowanie przetrwała bez najmniejszego problemu. Chociaż wiatr był silny więc i prędkość lądowania nie wielka. 38 minut temu, Jerzy Markiton napisał: Latasz na tym 4108/400 czy 4108/600 ? 4108/600
japim Opublikowano 23 Kwietnia Opublikowano 23 Kwietnia Jak zwykle swietna robota Konrada! Film z oblotu: 4
mirolek Opublikowano 23 Kwietnia Opublikowano 23 Kwietnia Ładnie to lata czy przez chłodnicę jest przelot powietrza czy jest zamknięta ? ms
Autsajder1983 Opublikowano 23 Kwietnia Autor Opublikowano 23 Kwietnia 26 minut temu, mirolek napisał: Ładnie to lata czy przez chłodnicę jest przelot powietrza czy jest zamknięta ? ms Zamknięta. Tam są serwa i sporo wzmocnień aby "broda" wytrzymała.
mirolek Opublikowano 23 Kwietnia Opublikowano 23 Kwietnia Skoro tam są ukryte serwa i nie ma przelotu to jaki sens robić wlot do chłodnicy? Czy nie lepiej ją otworzyć na wylocie albo zamknąć na wlocie aby nie generować szkodliwego oporu wciskanego tam strumienia zaśmigłowego? ms
japim Opublikowano 23 Kwietnia Opublikowano 23 Kwietnia Nie ma wlotu do brody ani wylotu z tylu chlodnicy.
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. japim Opublikowano 31 Października Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 31 Października Pewien modelarz wydrukował model a następnie pokrył cieniutka tkanina na lakier do parkietu. Model prezentuje się tak. A proces pokrywania wydruku tkanina opisał tu: https://www.rcgroups.com/forums/showpost.php?p=53113943&postcount=2 8
mjs Opublikowano 5 Grudnia Opublikowano 5 Grudnia Wczoraj trafiłem na Ki44-II, trochę podobny.Nakajima_Ki-44_oz12733.pdf 1
Rekomendowane odpowiedzi