Skocz do zawartości

Hawker Tempest MKV - drukowany


Autsajder1983
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hawker Tempsst MKV

Wydrukowany prawie w całości z LW-PLA od 3dlab, kilka elementów z PLA+ od esun.

Model zaprojektowany przez Przemka.

Wszystko pasowało, nic nie trzeba było poprawiać :)

 

Skala 1:12

rozpiętość: 109 cm

Waga do lotu: 1015 gr (z 2 pakietami 1300mah)

silnik: 4108 Race Star

serwa: 4 x SG90MG

regulator: 40A

śmigło: APC 9x6

 

Elementy z LW-PLA drukowane na enderze 3v3 SE, Z PLA+ Bambu Lab A1 mini.

Większość elementów zaprojektowana w trybie wazy, nie trzeba bawić się w precyzyjne ustawienie retrakcji.

Skrzydła oraz kadłub wzmacniane prętami węglowymi 1.5mm, dodatkowo w skrzydle rurka węglowa 8mm.

Zawiasy lotek oraz usterzenia ogonowego - pręt węglowy 1.5mm.

Całość posklejana Ca średnim oraz rzadkim.

 

 

Wydrukowane elementy 420gr.

 

tempest.thumb.jpg.6f529212e8b82cbda7a18cf0be224f13.jpg

 

Gotowy do wyposażenia:

 

TEMP.thumb.jpg.0d61fd89f8e4be30df57e220009d5bad.jpg

 

Gotowy do oblotu :

 

436252953_3836022500014339_615725708394353723_n.thumb.jpg.3130f557ebd36ce072087f46612b3d42.jpg

 

IMG_20240420_120720.jpg.cec4c23b61394520c049e4d546c079fa.jpg

 

IMG_20240420_120913.thumb.jpg.c96be4e22480de82f69a661636759e94.jpg

 

Korzystając z okienka pogodowego udało się go ulotnić.
Temperatura dla koneserów: 6 stopni i porywisty wiatr.
Przy takim wietrze ciężko ocenić jak dany model lata. Na pewno wiatru się nie boi, i jest dosyć stabilny.
Środek ciężkości zaproponowany przez Przemka sprawdził się znakomicie. Na wiatr można spokojnie go ustawić na pierwszy znacznik wyliczony przez Przemka.
Malowanie bardzo dobrze widoczne przy pochmurnym niebie.
Nie mogłem znaleźć śmigła 9x6 wiec poleciał na 10x6. Spory zapas mocy, latałem na połowie gazu.
Bardzo dobrze reaguje na lotki, trzeba poczekać na bezwietrzna pogodę i zobaczyć co tak na prawdę ten model potrafi.
Przy oblocie jak zawsze pomagał Przemek, wielkie dzięki !!!
 

11.thumb.jpg.10fb3203e2b95be11329a909aab7c3dd.jpg

 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Jerzy Markiton napisał:

Jaki fajny ! Nie obawiasz się o chłodnicę podczas lądowania ?

 

Ona jest dosyć dobrze wzmocniona, pierwsze lądowanie przetrwała bez najmniejszego problemu. Chociaż wiatr był silny więc i prędkość lądowania nie  wielka.

 

38 minut temu, Jerzy Markiton napisał:

Latasz na tym 4108/400 czy 4108/600 ?

4108/600

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tam są ukryte serwa i nie ma przelotu to jaki sens robić wlot do chłodnicy?

Czy nie lepiej ją otworzyć na wylocie albo zamknąć na wlocie aby nie generować szkodliwego oporu wciskanego tam strumienia zaśmigłowego?

 

ms

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.