Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
38 minut temu, Jerzy Markiton napisał:

Jaki fajny ! Nie obawiasz się o chłodnicę podczas lądowania ?

 

Ona jest dosyć dobrze wzmocniona, pierwsze lądowanie przetrwała bez najmniejszego problemu. Chociaż wiatr był silny więc i prędkość lądowania nie  wielka.

 

38 minut temu, Jerzy Markiton napisał:

Latasz na tym 4108/400 czy 4108/600 ?

4108/600

Opublikowano
26 minut temu, mirolek napisał:

Ładnie to lata :)

czy przez chłodnicę jest przelot powietrza czy jest zamknięta ?

 

ms

Zamknięta.

Tam są serwa i sporo wzmocnień aby "broda" wytrzymała.

Opublikowano

Skoro tam są ukryte serwa i nie ma przelotu to jaki sens robić wlot do chłodnicy?

Czy nie lepiej ją otworzyć na wylocie albo zamknąć na wlocie aby nie generować szkodliwego oporu wciskanego tam strumienia zaśmigłowego?

 

ms

  • 6 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.