Skocz do zawartości

B17G Flying Fortress (KIT Guillows)


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 231
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

No i dokleiłem drobiazgi i podmalowałem model na gotowo :D

Ten ostatni szlif jest bardzo pracochłonny, ale też bardzo dużo od niego zależy; jeżeli chodzi o efekt końcowy.

Trochę zabrakło mi cierpliwości, ale wyszło nieźle, mimo naprawdę niewielkiego nakładu pracy.

 

Pozostało nałożyć kalkomanie i czekać na śmigła.

Akurat w tym przypadku kalkomanie mogą pogorszyć wygląd modelu :?

Błyszczące naklejki na matowym tle nie wygladają zbyt dobrze.

Może użyję jakiegoś preparatu do kalkomanii i ewentualnie trysnę całość lakierem bezbarwnym.

 

W każdym razie na pamiątkę jutro zrobię fotki jeszcze bez kalkomanii :D

Opublikowano

Modelowi Huberta wystarczy porobić zdjęcia z odpowiedniej perspektywy i w odpowiednim miejscu i nikt się nie kapnie że to tak mały model :) Szczególy wykonania oraz pięknie wyglądająca konstrukcja.... cieszy oko! ... jestem pod wrażeniem...

Opublikowano

Naklejki słabawo się trzymają, może je jeszcze po wierzchu czymś je trysnę, ale chyba jest już za późno :?

 

forteca40.JPG

 

forteca41.JPG

 

Obkleiłem, sfotografowałem... i wyniosłem do garażu.

Czekam teraz na śmigła i akumulatorek.

 

PS Jest jeszcze kilka drobiazgów do doklejenia, ale daruję sobie, bo już teraz nie ma gdzie złapać, żeby czegoś nie urwać.

Opublikowano

Do naklejek na przyszłość kup Micro Set i Micro Sol.

BTW: Ten duży wcale nie wygląda lepiej, bo brakuje mu tej faktury poszycia i weatheringu :)

Opublikowano

Ten duży jest nówka sztuka prosto z fabryki a Huberta ma za sobą kilka misji bojowych :D

 

Ciekawe czy oblot nastąpi na tych nowych 3-łopatowych śmigłach czy jednak pójdzie w powietrze tak jak go teraz widzimy? :D

Opublikowano

Lopatki powinny byc lada moment i wtedy je pdrzuce Hubertowi.

Teraz to ja bym juz nim w zyciu nie polecial ,rece by mi sie trzesly jak osice.

Opublikowano
Lopatki powinny byc lada moment i wtedy je pdrzuce Hubertowi.

Teraz to ja bym juz nim w zyciu nie polecial ,rece by mi sie trzesly jak osice.

 

Ale jaka radocha jak wszystko się uda :D

Opublikowano

Przy okazji testowania silników zauważyłem, że mimo 4 takich samych układów napędowych, regle odłączają silniki nierówno (dwa silniki wyłączają się dużo szybciej).

Będę musiał chyba rozebrać gondole i jakoś zamienić miejscami regulatory.

Sam nie wiem, strasznie nie chce mi się rozgrzebywać osłon i walczyć z kabelkami w tej ciasnocie ?

Mimo, że nie zamierzam wylatywać akumulatora do końca, to nagłe i niesymetryczne odłączenie silników może spowodować kłopoty.

 

Ponadto z symulacji w Moto Calcu nie wygląda to na łatwy model (sam nie mógł dobrać napędu - wychodziło mu za ciężko i za słabo :( )

Waga bez akumulatora to 660g (pomyliłem się w stosunku do założonej o 60g); zamówiony 3s1P 1300mAh ma ważyć 115g.

Czyli z mocowaniem akumulatora i śmigłami trzyłopatowymi powinienem wyrobić sie w 800g do lotu (powierzchnia wynosi ok. 15dm2).

Ponad 53g/dm2 przy takiej wielkości modelu, to naprawdę dużo (tak twierdzi MotoCalc :roll: )

W tym programie sprawdziłem też, że i te śmigła które mam w tej chwili powinny być dobre, ale do wolniejszego latania.

 

Ale jaka radocha jak wszystko się uda

No korci mnie sprawdzić siebie i te wyniki z MotoCalca :lol:

W dodatku ta "złota myśl" ze stronki którą podsunąłeś Tomkowi www.rcwarbirds.com :

Rule Number 1– Don’t do twins – four times the trouble and worry of a single engine airplane

A tu mam aż cztery silniki!

Na szczęście elektryczne :D:D:D

Opublikowano

Rozumiem ze odcina silniki na jednym skrzydle szybciej niz na drugim?

A jak z obrotami -sa rowne?

 

A z oblotem to nawet nie mysl aby dokonac go samotnie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.