Mars_2000 Opublikowano 11 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2009 :shock: Wow. Jak to mawiają: "łysy ma szczęście" , ale coś mi się zdaje, żeś Tomku nie jesteś taki "urodziwy" jeszcze :twisted: :mrgreen: A może warto pomyśleć nad jakimś menadżerem zasilania i źródłem awaryjnym prądu ? Wydatek niewielki, obciążenie samolotu dodatkowym balastem też znikome, a oszczędności i korzyści mogą być całkiem spore. Czekam teraz na relację foto z procesu naprawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Cześć, czy znana jest cena tego shorta i ponieważ nie widze go na stronie artexowej więc pewnie zamówienia na tel spod lady...? :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam ,latnie benzyną na jednym pakiecie :crazy: nie pierwsza benzyna z tego forum poszła z tego powodu do gleby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfa_33 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Zanim dostałem Spitfire'a to się dowiadywałem - okolice 1 tyś. PLN. Pozdrawiam Jacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 TOMEK jak już naprawisz model to się zastanów nad wsadzeniam do niego takiego czegoś, nie za drogo, a i pewniej się poczyjesz, no i nie będzie niespodzianek: http://www.modelmotor.pl/p,pl,733,assan+cronus+dual+power+reactor+-+13a.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fischer8 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Ten Assan nie jest do podwójnego zasilania lecz do rozdzielenia zasilania serw wysoko prądowych, ja w swoim ultimate zastosowałem Jeti Max Bec2 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=8469 lecz również można coś takiego http://www.nastik.pl/menadzer-zasilania-accusw4-p-1164.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Pakiety miały być 2 , ale mi odradzono , więc poszedł jeden. Tylko , że przy jednym pakiecie są zasady - ładuj po max. 3 lotach i będzie o.k. Cóż, ja zawierzyłem testerowi. :roll: Menadżerów w przyszłości nie będę zakładał. Zasada ładowania co 3 loty + prosty menadżer w odbiorniku, 2 pakiety , powinno być o.k. Co do odbudowy ,to dziś przywiozłem wycięte sklejkowe części , łącznie z maską . Nic mnie nie przeraża ,jak malowanie tej maski na nowo -5 kolorów!!! Zaś ze sklejkowymi elementami wstępnie założonymi na model wygląda , że większej roboty z nimi nie będzie , pewnie jutro kadłub będzie gotowy pod malowanie. Gorzej bo urwał mi się przewód wysokiego napięcia (na fajkę). Mam nadzieje że da się dokupić nowy i jakoś go dołączyć do modułu zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Jak testowales LiFe?? Chyba tylko przez doladowanie mozna je przetestowac. A co do tego rozdzielenia zasilania to wlasnie tak postapilem i nie zaluje. Co prawda jeden akumulator wiecej, ale troche klopotow mniej. Ja mam 2x 2s 1200 LiFe i jak narazie zero problemow. Co innego zaplon- jeden akus mi padl, a teraz chyba szwankuje moj wylacznik bezpieczenstwa- Smartfly ignition cut off. Cos nie mam szczescia do tej instalacji zasilajacej moj silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Chyba faktycznie Fe nie ma co testować. Krzywa rozładowania jest cyfrowa, on-off . Dlatego drugi pakiet i max. 3 loty , potem ładowanie , będzie dobrze. Okazało się że zapłon zalany żywicą ,ale przewód wysokiego jest niemal na wierzchu i to zwykły drut , można spoko lutować. Trochę mi ulżyło , bo zapłon pewnie trochę kosztuje , a tak założę nowy przewód z fajką , tylko jeszcze nie wiem skąd go wziąć, zapytam kolegę co sprzedaje skutery i części samochodowe, może mi pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Zaległe zdjęcia. Tak się prezentuje gotowy model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filip Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Musze powiedzieć że nawet ładny :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 tylko kołpaczek by się przydał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Boże , że w Polsce są takie lotniska modelarskie szok :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Tomek fajka i przewod musza byc koniecznie ekranowane, i to szczelnie. W spe40 przerabialem kiedys problem luznej fajki, sialo konkretnie W jednym DL50 przejechalem kiedys fajka po trawie, w efekcie przebijajac silikonowa izolace wewnatrz. Szukalem u nas po sklepach, i ciezko jest znalezc ekranowana fajke, i jeszcze pod mala swiece. Ostatecznie zrobilem nowy odlew z silikonu. W hobbycity mozna bylo kiedys dostac zaplony do DL/SV, na pewno maja w cyclone hobby, koszt cos ok 30-40usd[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryukishin Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Boże , że w Polsce są takie lotniska modelarskie szok :shock: :shock: Równiez jestem pod wrażeniem lotniska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekmlk Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 A serdecznie zapraszany na lotnisko do Radawca:) Btw życzę jak najszybszego powrotu w powietrze, Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Ale zeby 1 pakiet tylko do takiego modelu. Ni jak mi tu słowo "taniość" nie pasuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Latam na benzynach od 2 lat, od zawsze na jednym pakiecie. Nigdy nie miałem żadnych problemów. Znam wiele osób, które latają duuużo dłużej na takich modelach i również bez problemowo eksploatują takie modele bez dublowania pakietów. Generalnie zasada jest jedna nawet jeżeli pakietów będzie 8 a będą nienaładowane to nic to nie pomoże... Edit: Mówiąc benzyny mam na myśli modele tej samej klasy co Ultimat. Akrobaty pod 50ccm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Odbudowa kadłuba idzie bardzo sprawnie , gdyby nie mój ulubiony film w TV to pewnie byłby już gotowy pod malowanie. Ale co tam , dokończę jutro. Skrzydło obrałem z folii na wszelki wypadek całe, bez potrzeby , straty minimalne ,trza będzie od nowa zafoliować. Rabbit, Szkoda , że tester miał inne zdanie i pokazywał pakiet na full naładowany. Pewnie jakby pokazał 60-70% to bym go naładował. Teraz to już nie ma co gdybać. Stało się . Straty są niewielkie , za tydzień w powietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Szkoda , że tester miał inne zdanie i pokazywał pakiet na full naładowany. Pewnie jakby pokazał 60-70% to bym go naładował. A co innego mialby pokazac, skoro byly to ogniwa LiFe?? :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.