Skocz do zawartości

ts 11 iskra edf


pilot71
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wycinanka z własnego warsztatu, miałem rysunki w trzech rzutach, lata jak fun fly trudno ją przeciągnąć a waży trochę ponad kilogram

 

wyposażenie:

edf 64 + regulator(jaki nie wiem)

wysokość - HS 81BB+

kierunek - HS 55

lotki - SAVOX SH 0350

pakiet zasilający 4S 3300 lub 3600 (latam na jednym i drugim) wystarcza na 6 min + ok 1,5 min zapasu na lądowanie

oświetlenie Air Light V3 które zasilam osobnym pakietem 600mAh 2S

 

wymiary:

rozpiętość 1200mm

długość 1260mm

waga: ponad kilogram, dokładnej wagi nie znam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście w locie nie rzuca się w oczy, żeby wloty powietrza działały musiały by być nienaturalnie duże ze względu na grubość ścianek z epp.

Już się o tym przekonałem budując inny model z tunelem schowanym w środku. Ciągu z tym samym wyposażeniem i MNIEJSZĄ wagą miał jak na lekarstwo, zrobiłem nim tylko jeden lot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na razie musi wystarczyć ta kamerka, która jest aktualnie w modelu, film z niej wygląda mniej więcej tak:

 

latałem nad Parkiem Szymańskiego w Wawie, nie wiele jest tak ładnie przystrzyżonych miejsc i tak mało zaludnionych zwłaszcza o tej porze dnia:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boże święty zawsze chciałem zrobić iskrę. jakos nie moge sie zabrać. chciałbym z balsy taką wystrugać, skrzydła np. styro+ balsa. no jeszcze troszke za małe doświadczenie w pilotażu mam (proporcjonalne do funduszy ;p). model świetny. gratuluje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki,

dla złapania wprawy w lataniu edf-em ciachnij sobie taką iskrę na początek z epp. Na prawdę fajnie się tym lata. Nie wrzucałem jeszcze filmu z lotów ze względu na przygotowania do zawodów esa w Krakowie. Teraz będzie trochę wolnego, żeby skleić jakiś film.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Tak trzeba wkleić prosto - ale nie jest to czynność wymagająca szczególnej uwagi. I tak dużo większy wpływ ma kąt ustawienia samej dyszy. I tutaj zwykle zostawiam sobie możliwość regulacji - nawet kilka mm może zmienić zachowanie modelu np. przy dodaniu gazu. Bardzo ważny jest też kształt dyszy tzn. przekroju samego wylotu. Nawet mała deformacja (np. spłaszczenie) może zmienić kierunek wektora ciągu. Zwykle stosuję jakiś "ustalacz" - krążek z balsy.

 

I prosto względem osi samolotu i z zerowym kątem zaklinowania.. nie wlotu - bo z tym bywa różnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.