Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja jestem gotowy.  DoloRES F5L. 😆

 

IMG_20250324_150021.thumb.jpg.c5b46336f16885f06c927c68294ab66f.jpg

 

Podsumowanie wyposażenia:

  • Silnik Dualsky - XM2527EG-23 1600kv
  • Śmigło: Foxy 8x6
  • Regulator Dualsky XC-22Lite
  • Zasilanie Lipo Kavan 3S 850mAh

 

  • Lubię to 2
Opublikowano
25 minut temu, mgr napisał:

Silnik Dualsky - XM2527EG-23 1600kv

Badałeś ten silnik jaki daje max ciąg?

Opublikowano
6 minut temu, RobRoy napisał:

Badałeś ten silnik jaki daje max ciąg?

Latam na nim. Model sprawnie wchodzi na pułap.

A dobierając silnik opierałem się na danych producenta.

 

 

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Koledzy, ponieważ RES na Kaszubach będzie pierwszą imprezą w Polsce podczas której będą rozgrywane obie kategorie czyli F3L i F5L kilka słów o sprawach organizacyjnych. Będziemy latać obie kategorie naprzemiennie co drugą kolejkę czyli dwie kolejki startów z gumy i dwie kolejki startów elektrycznych i dalej dwie kolejki F3L i dwie kolejki F5L. Latamy tak długo jak pozwoli pogoda. Wpisowe w wysokości 65 zł dotyczy każdej kategorii z osobna. Jako organizatorzy musimy wnieść opłaty lotniskowe w wysokości 15 zł za zawodnika za dzień (normalna opłata wynosi 30 zł za dzień). Tak więc z wpisowego pozostaje nam do dyspozycji 35 zł. Z tych 35 zł każdy zawodnik dostanie ciepły posiłek zarówno w sobotę jak i w niedzielę. Posiłek będzie prosty. Prawdopodobnie jednego dnia grochówka a drugiego dnia bigos. Na lotnisku można będzie nocować w samochodzie, namiocie, przyczepie. Opłata wynosi 25 zł za osobę za dobę noclegową. Ta opłata w całości wędruje do właściciela lotniska.

Posiłki, którymi chcemy Was nakarmić musimy zamówić z dosyć dużym wyprzedzeniem gdyż termin zawodów przypada na okres wakacyjny i wszystkie garkuchnie w okolicy mają pełne obłożenie. Dlatego dla nas jako organizatorów ważne jest aby zawodnicy planujący udział w zawodach dokonali rejestracji. Jak to zrobić jest wyjaśnione w poście powyżej.

Do zobaczenia na zawodach!

  • Lubię to 3
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Cześć.

Dwie sprawy.

 

Od której godziny trzeba być na miejscu?

 

Co do mieszania startów - Hubert używa jednego skrzydła do kadłubów F3L i F5L.

Nie wiem ilu innych startujących tak ma.

 

Ciągłe przekładanie, rozpinanie spoilerów i rozklejanie taśm* może słabo wpłynąć na "trwałość" modelu.

Do tego pośpiech przy ew. naprawach to będzie mieszanka wybuchowa...

Może bazując na regulaminie (gdzie jest mowa o min. 4 rundach) zrobimy zmianę F3L na F5L po 4 rundach czy w trakcie lunchu?

Coś mi mówi, że będzie dużo bezpieczniej :)

 

 

* - Prime Res III producent czegoś takiego nie przewidział 🙂 i różnica kadłubów F3L vs F5L powoduje że trzeba taśmą się wspomagać.

Opublikowano

Dziękuję za cenne uwagi. Faktycznie nie wzięliśmy pod uwagę tego, że mogą być osoby mające dwa kadłuby do jednego skrzydła. W związku z tym będziemy latać najpierw 5 kolejek F3L a potem F5L. Następnego dnia zaczniemy od F5L a kończyć będziemy na F3L.  Ilość kolejek każdego dnia ustalę na brifingu widząc jaka jest pogoda. Będzie nas bardzo mało i dzięki temu bez napinki się nalatamy. Brifing będzie o 8.30 w sobotę. Pozdrawiam i zapraszam do rejestracji tych, którzy się jeszcze nie zapisali. Pozdrawiam i do zobaczenia na starcie.

  • Lubię to 2
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.