Konrad Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 O ile silnik ma gaźnik membranowy(Walbro) i odpowiedni zbiornik powinien chodzic w każdej pozycji(ciśnieniowy układ paliwowy)>Wszystkie pilarki łańcuchowe i kosy spalinowe są w stanie chodzić w każdej pozycji,jak jest z odkurzaczami-nie jestem pewien,ale najprawdobniej również nie bedzie z tym problemu
Jano Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Otrzymałem dziś przesyłkę z dmuchawą.Paka olbrzymia.Zaraz wziołem się za demontowanie dmuchawy by dobrać się do silnika.I tu zonk już ktoś tu grzebał, sruby z widocznymi śladami.W każdym razie są to urządzenia z wymiany gwarancyjnej tak myślę.Silnik jak silnik, magneto,gaznik membramowy, wyglądało na ok.Ale ty kolejny zonk jedna ze śrubek mocujących gaznik luzna ale nie można jej ruszyć i to pewnie powód reklamacji.Po wielu próbach w końcu ją urwałem. sam silnik to co widać waży 820g, gaznik i tłumik razem 280g.Tak na raty bo wagę miałem tylko do 1kg.Teraz oblukam forum by podpatrywać jak dobrać się do tego motorka i czy warto.Proszę tych co już się tym parali o jakieś wskazówki i sugestie. edit:czy we wszystkich takich silnikach z urzadzeń tego typu co ta dmuchawa są świece normalne?Bo w tym jest normalnej wielkości świeca. edit2:silnik kręcił dosyć pokazną turbiną z tego co wyczytałem to powierze wylatuje z dmuchawy z szybkością 270km/godz. :shock: Jak rozwiązać mocowanie tego motorka ma ktoś jakieś fotki poglądowe ?.Szukam po całym forum ale nie widzę .
Henryk S. Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jano z tego co widać na zdjęciu to większa jest świeca niż silnik. W niedziele planuje rozpoczęcie sezonu w Podwarpiu,więc przywieś nowy nabytek aby się pochwalić,może i ja kupię do jakiegoś fikołka.
Konrad Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Ja bym to przykręcił bezpośrednio do wręgi silnikowej za to co jest oryginalnie i dotoczył jedynie jakąś konkretną piastę,silnik widać jest wykonany dość lekko,sam przerobiłem juz silniczek lecz z podkaszarki(jeszcze nie do końca odchudzony) lecz ze wzgledu na brak warunków na tych rozmiarów model(na strychu nieprzyjemnie sie dłubie) silnik idzie na sprzedaż.
darek.3333 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Czy zamierzasz pozostawić magnetto czy dopasować jakiś elektroniczny zapłon? Można by odpiłować tą osłonę magnetto i byłby lżejszy. A mocowanie może pod te same śruby ampulowe , które widać na drugim zdjęciu. :?: Ciekawe co z tym drugim silnikiem zakupionym przez kolegę Buwi_777. :wink:
Jano Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Magneto odpada.Jeśli zdecyduję się na uruchomienie tego motorka to tylko z elektronicznym zapłonem.Mam problem z tą urwaną śrubą spawałem nakrętkę dwa razy i dwa razy ukręcił się gwint.Będę musiał wiercić i nie jestem pewny efektu.
Marek24 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Jano wstrzymaj się z wierceniem do spotkania na podwarpiu zobaczymy, pomyślimy
buwi777 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Z tego co wiem to dotarł a ja jeszcze nie dotarłem do tego silnika ( i domu ) bom daleko w delegacji. Jak wrócą to dam znać za dni parę ....
Kwasiu Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Mam problem z tą urwaną śrubą spawałem nakrętkę dwa razy i dwa razy ukręcił się gwint.Będę musiał wiercić i nie jestem pewny efektu. A próbowałeś zrobić dremlem rowik w tej śrubie i później wykręcić śrubokrętem?? Ja parę urwanych śrub w ten sposób odkręciłem
Major Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 wykretaczek, nie powinna byc jakas kosmicznie twarda
radek872 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Będzie tak jak ze wszystkimi silnikami tego typu waga jak ZDZ 40ccm a ciagu jak z metanolowej 12tki nie wiem czy warto sie zmagac z tym silniiem chyba tylko dlatego żeby udowodnic sobie,że na tym też mozna latac bo faktycznie mozna
JarekF Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 A ja kupiłem ten : http://www.allegro.pl/item599623178_kosa_silnik_sovereign_einhell_za_bezcen.html Jako zestaw Adama Słodowego "Zrób to sam". Co z tego wyjdzie, nie wiem. Pieniadze są tak śmieszne, że nawet się nie zastanawiałem. Z tego co sprzedający pisze jest to nowa rzecz to chyba warto? Elektroniczny zapłon. Odchudzić napewno się da. Piłka do metalu i hej! Dorobimy piastę jakieś łoże i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jano Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Ja w zasadzie też kupiłem bo cena śmieszna a że takich benzynowych jeszcze nie miałem to potrenuje na tym.Czy będzie to zainstalowane w modelu nie wiem.Być może będzie to następny exponat poniewierajacy się po modelarni do następnych porządków
Irek M Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Pieniadze są tak śmieszne, że nawet się nie zastanawiałem. To tak jak w marketach - kupię bo niby tanie( :?: ), kiedyś się przyda. No właśnie silnik o pojemności 28cc i mocy...1KM to faktycznie śmiechu warte.
JarekF Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Fokker - Twoja krytyka jest za ostra do mojej decyzji kupna tego "wynalazku". Przeczytaj jeszcze raz mój post a zrozumiesz, że ten zakup był z przymrużeniem oka. Nie ma co przesadzać z krytyką. Najwyżej będzie czym trawę w ogródku skosić :lol2:
utopia Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Czy ktoś posiada ten silnik od kosy ( czerwona obudowa) i może potwierdzić że zapłon jest elektroniczny a nie magneto ? Pytam bo dla ludzi elektryczny czy elektroniczny to dokładnie to samo a za kreatywność na allegro to cześć sprzedawców powinna ordery dostawać....
JarekF Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Jak otrzymam przesyłkę to sprawdzę i powiadomię wszystkich zainteresowanych. Zgadzam się z Utopią, że nie wszyscy rozróżniają elektrykę od elektroniki, a dla niektórych to to samo.
Irek M Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Kijuik - ale to nie była krytyka. Zapomniałem wstawić odp. uśmiechy - z nimi nie brzmiałoby to tak zasadniczo :mrgreen: Tak czy owak 1KM z 28cm to mało. Swego czasu kupiłem na Allegro aż 3 silniki benzynowe; Kalt 22cm, Homelite 32cm i Partner 44cm ; http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=191 i to była prawdziwa okazja. Fakt, że trochę się pozmieniało i chyba ich nie użyjęw ogóle.
Jano Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Drogi Ireczku czy wszytskie Twoje zakupy są do końca przemyślane ?Jesteśmy ułomni i łapiemy się nalep tak jak muchy i wszystko zależy czym ten lep jest wysmarowany.
Irek M Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Opublikowano 4 Kwietnia 2009 Drogi Ireczku czy wszytskie Twoje zakupy są do końca przemyślane Nie qmam tego. Pierwszy silnik licytowałem do skutku bo miał być przeznaczony do Nieuporta 11. Drugi - Homelite 32 kupiłem bo jak widać prezentuje sie bardzo bardzo i był bardzo tani. Trzeci bo był jeszcze bardziej tani :mrgreen: W między czasie trafiłem do sklepu w Hong kongu... Tak więc jest jak jest , a z dwoma pierwszymi jakoś żal mi sie rozstawać
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.