koliber Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Witam wszystkich Powoli zaczynam budowę piperka z zestawu siga, w związku z czym zwracam się z prośbą o propozycję wyposażenia. Silnik planuję dać 4 takta Asp tylko waham się pomiędzy 52 a 61... Co drodzy koledzy proponujecie ? Pozdrawiam Piotrek
Gość slawekmod Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Tylko i wyłącznie FS61, waga taka sama jak FS52 a mocy ciut więcej.Różnią się tylko średnicą cylindra i ceną (niestety).
Jano Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Popieram Sławka z tym że ten ciut nie jest wcale taki mały
koliber Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 tylko obawiam się czy ta 61 nie będzie za mocna ?
Gość slawekmod Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Będzie jak najbardziej ok.
koliber Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2009 ok, dziękuje bardzo za porady w sprawie silnika, zależy mi na tym aby model latał spokojnie i realistycznie. Poproszę jeszcze o jakieś sugestie w sprawie serw ? Na lotki i planuje dać hs55, na przepustnice zwykłego standarda, tylko pozostaje do przemyślenia kwestia kierunku i steru wysokości. Co koledzy proponujecie?
Gość slawekmod Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 A jaka rozpiętość? Nie robiłem nigdy Pipera i nie wiem jaka jest jego rozpiętość przy skali 1/6
Irek M Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Z pewnością chodzi o ten model: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2789 Hs 55 na lotki to stanowczo za mało :!: Przy tej wielkości skrzydła dałbym standardy. zresztą takie też podają w wymaganiach. Dlaczego chciałbyś wstawić inne na wysokość i kierunek? Tu również w tego typie modelu wystarczy typowy standard.
kwi@tek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 witam wszystkich mam taki model wyposażenie moje to os 46 al serwa standart hs ogólnie proponuje go troszkę wydłużyć i powiększyć stery wysokości obecnie jestem w trakcie przedłużania ponieważ model siga w orginale lata super ale start tragedia nie można go utrzymać w prostoliniowej jeżdzie po lotnisku w trakcie startu tył się odrywa i jedzie gdzie chce po oderwaniu lata i londuje rewelacyjnie pozdrawiam Marcin
Grzesiek Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Opublikowano 24 Kwietnia 2009 od tego masz expo w nadajniku zeby nie byl nerwowy
f-150 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 Opublikowano 28 Kwietnia 2009 To jest cecha wszystkich Piperów,Jedyną radą jest lekkie przyduszenie wysokością,inaczej ryje śmigłem po trawie.
koliber Opublikowano 1 Maja 2009 Autor Opublikowano 1 Maja 2009 do pierwszego staru to jeszcze niestety długa droga
Grzegorz Opublikowano 14 Maja 2009 Opublikowano 14 Maja 2009 Podłączę się do tematu. Wyposażam podobny model Pipera 1/6 i zastanawia mnie, czy nie będzie zbyt "ciężki na ogon" z powodu krótkiej mordki. Wstępnie próbuję temu przeciwdziałać za pomocą przewymiarowanego wagowo silnika (OS FS70). Co o tym sądzicie?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.