koliber Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Witam wszystkich Powoli zaczynam budowę piperka z zestawu siga, w związku z czym zwracam się z prośbą o propozycję wyposażenia. Silnik planuję dać 4 takta Asp tylko waham się pomiędzy 52 a 61... Co drodzy koledzy proponujecie ? Pozdrawiam Piotrek
Guest slawekmod Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Tylko i wyłącznie FS61, waga taka sama jak FS52 a mocy ciut więcej.Różnią się tylko średnicą cylindra i ceną (niestety).
Jano Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Popieram Sławka z tym że ten ciut nie jest wcale taki mały
koliber Posted April 22, 2009 Author Posted April 22, 2009 tylko obawiam się czy ta 61 nie będzie za mocna ?
koliber Posted April 22, 2009 Author Posted April 22, 2009 ok, dziękuje bardzo za porady w sprawie silnika, zależy mi na tym aby model latał spokojnie i realistycznie. Poproszę jeszcze o jakieś sugestie w sprawie serw ? Na lotki i planuje dać hs55, na przepustnice zwykłego standarda, tylko pozostaje do przemyślenia kwestia kierunku i steru wysokości. Co koledzy proponujecie?
Guest slawekmod Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 A jaka rozpiętość? Nie robiłem nigdy Pipera i nie wiem jaka jest jego rozpiętość przy skali 1/6
Irek M Posted April 22, 2009 Posted April 22, 2009 Z pewnością chodzi o ten model: http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2789 Hs 55 na lotki to stanowczo za mało :!: Przy tej wielkości skrzydła dałbym standardy. zresztą takie też podają w wymaganiach. Dlaczego chciałbyś wstawić inne na wysokość i kierunek? Tu również w tego typie modelu wystarczy typowy standard.
kwi@tek Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 witam wszystkich mam taki model wyposażenie moje to os 46 al serwa standart hs ogólnie proponuje go troszkę wydłużyć i powiększyć stery wysokości obecnie jestem w trakcie przedłużania ponieważ model siga w orginale lata super ale start tragedia nie można go utrzymać w prostoliniowej jeżdzie po lotnisku w trakcie startu tył się odrywa i jedzie gdzie chce po oderwaniu lata i londuje rewelacyjnie pozdrawiam Marcin
Grzesiek Posted April 24, 2009 Posted April 24, 2009 od tego masz expo w nadajniku zeby nie byl nerwowy
f-150 Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 To jest cecha wszystkich Piperów,Jedyną radą jest lekkie przyduszenie wysokością,inaczej ryje śmigłem po trawie.
koliber Posted May 1, 2009 Author Posted May 1, 2009 do pierwszego staru to jeszcze niestety długa droga
Grzegorz Posted May 14, 2009 Posted May 14, 2009 Podłączę się do tematu. Wyposażam podobny model Pipera 1/6 i zastanawia mnie, czy nie będzie zbyt "ciężki na ogon" z powodu krótkiej mordki. Wstępnie próbuję temu przeciwdziałać za pomocą przewymiarowanego wagowo silnika (OS FS70). Co o tym sądzicie?
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.