Artur Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Niewiem co rozumiesz przez wysokie polozenie SC przecierz to 2-plat i os silnika wypada w osi skrzydel, zas mocowanie tlumika mozna rozwiazac na 3 sposoby: 1,tak jak widac teraz- obrzygana góra kadłuba i ster pionowy 2. nad górnym platem- obrzygany caly kadlub 3. pod dolnym płatem - obrzygany spód kadłuba i ryzyko uszkodzenia dosc duzego i delikatnego tłumika w przypadku ladowania awaryjnego, kretowiska, itp IHMO najbardziej optymalna jest wersja 1 Natomiast odpowiedz dla Motylastego odnosnie owiewki: zdazyło mi sie wykonac kilka elementów laminowanych i wiem ze jak zrobie wregi, wypelnie pianka, opiłuje, pomaluje zywica, podszpachluje i potem natryskam szpachekle natryskowa to bede mial ładne, mocne, pasujace i symetryszne kopyto Sciagne z niego forme i potem zrobie ładna i pasujaca owiewke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Jest jeszcze czwarte wyjście: Zrezygnuj z tłumika rezonansowego na rzecz tłumika typu pits... Całość idealnie schowasz pod maską! No i model mniej obrzygany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Natomiast odpowiedz dla Motylastego odnosnie owiewki: zdazyło mi sie wykonac kilka elementów laminowanych i wiem ze jak zrobie wregi, wypelnie pianka, opiłuje, pomaluje zywica, podszpachluje i potem natryskam szpachekle natryskowa to bede mial ładne, mocne, pasujace i symetryszne kopyto Sciagne z niego forme i potem zrobie ładna i pasujaca owiewke Artur nie podważam tego ze nigdy nei robiłeś formy i kadłuba, LAe czy jest sens się tak pieścić z tym ?? Chyba ze zamiarujesz robić jakąś serie na handel to zmienia postac rzeczy, ale dla jednej sztuki to się opłaca ?? kilka lądowań i owiewka będzie popękana, a z samej pianki tez można zrobić dobre kopyto i nie koniecznie szpachlować z natrysku Ale rób jak uważasz, jeżeli masz tyle sił na dłubanine do kwadratu to zazdroszcze wolnego czasu ( w zime i ja będe tak mógł robić ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 27 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 własnie czasu ostatnio mam mało ale to mi sie wydalo najprostsza metoda na dobry efekt, zas co do szpachlowania to niema problemu bo zajmuje sie lakierowaniem samochodow wiec po prostu ja wezme do pracy i jak bede cos tryskal to zrobie i to. przy okazji dzisaj zapryskałem to pianka i jeszcze zrobiłem przymiarke do skrzydła, czyli zaczołem wycinac zeberka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 No tozapowiada siekolejny swietny model Artura. I to co mi sie podoba to jak zykle perfekcyjnie wykonany. Tak trymaj!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 1 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2006 dzisiaj nie latałem (nie jestem steskniony latam sobie codziennie 2 loty po pracy elektrykiem ) wiec sobie troche pobudowalem i tak to moj Funek dostal skrzydło dolne i 1 lotke oczywiscie wszystko jeszcze nie oszlifowane, brak 3katow wzmacniajacych, nakladek na zebra i mocowan serw ale zarys jest i prezetuje sie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 ostatnio mam mało czasu ale staram sie co nieco pchac do przodu udalo mi sie zrobic górne skrzydlo modelik na dzien dzisiejszy wyglada tak: mam wiec zrobione wszystkie elementy bazowe, czas sie brac za wykanczanie,baldachim, podwozie, zastrzaly, rozpórki itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Rewelacyjny model!!!!!!!!!!!! BARDZO MI SIĘ PODOBA!!!! Dzięki za plany... Chyba zacznę budować ten model... Poczekam tylko na oblot Twojej maszynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Wszystko ładnie Jak waga w tym stanie ?? Tylko ten brak "arzurków" - tak to sie chyba pisze Można uciąć pare gramów było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Swietnie wyglada. Korcze Artur swietna robota!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Też zgodzę się z Kolegami, że już w tym stanie modelik świetnie sie prezentuje. I pewnie będzie ślicznie latał , wykonując przeróżne "fikołki" . Tak więc , nie tylko "starocie" dwupłaty są ładne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 Artur my się musimy zgrać, bo to co prezentujesz to moja pasja, ja też wymyślam sobie podobne wehikóły, a robota jest świetna podoba mi się :idea: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 15 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 hehe nie schlebiajcie mi tak bo sie :oops: :oops: modelik wazy w tej chwili 760g, ale troche jeszcze dojdzie bo teraz ida cieżkie klamoty jak podwozie, baldachim, popychacze laczace lotki i rozpórki do platow (beda z rurki weglowej fi 6mm) Plany sa takie aby zmiescic sie w wadze gotowego do lotu 2600-2800g mysle ze mi sie to uda i z zawisem nie bedzie problemu odnosnie ażurow to wszystko jest wykonane delikatnie ale i solidnie (czytaj lekko) zas ażurowanie żeberka wykonanego z balsy 2mm uznalem za bezsesowne bo to tylko aspekt estetyczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 dzis mialem okazje zobaczyc konstrukcje na wlasne oczy i zrobila na mnie piorunujace wrazenie. Nie moge sie doczekac oblotow. Bedzie niezla jazda. Artur jednym slowek- kawal solidnej roborty. (to byly trzy slowa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 niemialem czasu zbyt duzo zrobic, ale sklecilem calosc do kupy, zrobiłem baldachim, mocowanie podwozia i kółka ogonowego, zastrzaly i mocowanie skrzydla, no i wkleilem ster poziomy całosc przytyla do niecalych 900 g biore sie za reszte 3-katow wzmacniajacych no i szlifowanie całosci mysle ze za tydzien oklejanie ps: no i za sprawa Tomka zdecydowałem sie na nazwe bedzie to Shark (ten ster pionowy stylizowany na pletwe rekina to mi sie tak udal przypadkowo } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariolotnik Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Bardzo ladny :shock: kurcze ten kadlub to nawet dop jednoplatowca by pasowal Ale jak na funka to skrzydla maja bardzo duzo rzeberek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 28 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 skrzydla maja bardzo duzo rzeberek jakos mi to nie pasuje 3 żeberka w płacie na strone , poza tym spada sztywnosc i łatwo o uszkodzenia kesonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 oto ostatnie fotki w calosci przed oklejaniem Shark jest juz doszlifowany, posiada wszystkie mocowania, wzmocnienia i podwozie brakuje kabinki i owiewki ale nad nimi prace trwaja masa bez odbiornika, zasilania, zbiornika paliwa, serwa gazu no i oczywiscie folii 2100g silnik magnum91 (Huberta, ten co sie roznosl WAMPIRA) musze teraz wymyslec jakies ciekawe oklejenia no i zakupic potrzebne materialy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Robi wrażenie. Oglądając fotki zastanowiło mnie jaki to szprytne połączenie z kadłubem zastosowałeś w górnym płacie ? Serwa do kier. i wys będą zamoc. w ogonie czy napęd przez długie popychacze i serwa na wys. kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Artur . Ale Ci t fajnie wyszlo . Jeszcze jakies bajeranckie oklejeni i bedzie fura jak sie patrzy. chyba po losiu pomysle o czyms podobnym tylko z 1,5-1,7 m. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.