Skocz do zawartości

Silnik Super Tigre G51


karolsefory

Rekomendowane odpowiedzi

Ja na R20 w awaryjnych sytuacjach(gdy normalna grzałka padnie) jestem w stanie wykonać jakieś 25 lotów :mrgreen: (odpał z palca,chwile przytrzymania na żarzeniu i w górę).Mówię tu ściślej o porządnym ogniwie R20 (alkalicznym SONY).Oczywiście że dobry akumulator bedzie znacznie lepszym rozwiązaniem,lecz baterię(nową) zaproponowalem Ci jedynie po to byś sprawdził czy twój silnik pali,przemyslał sprawe i zakonczyl temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 79
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No jutro kupie baterię r20. I jutro go odpalę i to prawie napewno. :ble: Jak zacznie palić to będzie wogule fajnie. Pohałasuje troche na podworku. :wink: No i oczywiście dokończe regulacje i trochę w koncu polatam. Jeżeli jutro odpali to będę pod wrażeniem wytrwałości i cierpliwości forumowiczów do mnie. A jak nie to będę niestety zadawał kolejene pytania. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówiłem że jak będę miał problem to napiszę. A więc mam problem. W moim silniku dzieje się tak. Silnik ma słabą kompresję kiedy go nie podgrzeje. Podgrzewam suszarką do włosów.

Kiedy jest gorący to nie jest tak strasznie, kompresja wtedy jest w porządku. Czy to jest normalne bo myślę że raczej nie. A jeżeli nie to co można z tym zrobić. :D

Tylko proszę nie krytykować że zniszczyłem silnik. Przeprowadziłem docieranie tak jak napisano w instrukcji i tak jak w różnych tematach na forum. Powiem jeszcze że kiedy silnik jest zimny, bardzo zimny to kiedy odkręcam świecę i zatykam palcem dziurę to kiedy kręcę śmigłem mniej energicznie to dam rady utrzymać palec bez wypuszczania z tamtąd powietrza. Czy może to być problem z tym że silnik stał nieruszany tydzień i wysechł. Próbowałem go odpalać i no trochę kopnął ale było mi strasznie zimno a jeszcze dostałem po paluchach i jakoś zaniechałem dalszych prób. :o A więc proszę się nie denerwować przez moje kolejne pytanie. Proszę o rozsądne odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zrozumiałem waszych wypowiedzi. A więc co mam zrobić. Przecież nikt nie zmusza was do odpowiadania w tym temacie. A więc nie rozumiem dlaczego wasze odpowiedzi są tak niekonkretne. I chyba nie zrozumieliście mnie, bo mi chodziło o to że ja podgrzewam silnik a nie paliwo. Wogóle to chyba paliwa się nigdy nie podgrzewa bo tylko nam będzie parować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Widzę że się trochę obraziliście. Nie stosujcie tu metody ,,Szkoda waszego czasu" i odpisujcie na posty.

A więc silnik zapalił odraxu kiedy kupiłem mu świeżutką baterię r20. No i mam takie pytanko czy dla poprawienia kompresji można stosować metodę nalania trochę oleju nad tłok. Czy to dobry pomysł a jeżeli tak to jaki olej użyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci to da jak olej (o ile uruchomisz silnik) od razu się wypali przy okazji zawalając Ci cały cylinder nagarem??Co do wypowiedzi Instruktora to był to żart oczywiście :mrgreen: .Pierścieniowce łapią porządną kompresję dopiero bo pożądnym dotarciu jak pierścień się ułoży,nawet dotarty silnik nie będzie miał zbyt dużej kompresji gdy jest zimny-on musi się chwilę na ziemii zagrzać.Silniki Super Tiger nie są proste w docieraniu dla początkujących,wymagają odpowiedniej ręki,a patrząc po twoich postach nie masz o tym większego pojęcia tak więc silnik mogę uznać za zatarty.....A co do "odpisujcie na posty" to nie jesteś tu po to by rozkazywać innym,tym bardziej starszym od Ciebie

Proszę Cię zamknij już ten temat,wszyscy mają już dość :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i mam takie pytanko czy dla poprawienia kompresji można stosować metodę nalania trochę oleju nad tłok.

 

A gdzieś Ty taką metodę wyczytał? Wyczytałeś gdzieś, widziałeś, słyszałeś aby ktokolwiek lał olej na tłok, ogrzewał silnik suszarką przed odpaleniem i inne cudactwa jakimi nas tu raczysz? Skoro tak wielu użytkuje te silniki i tak wielu nie wpadło na to aby podobne rytuały odprawiać jako konieczność przy ich użytkowaniu to co każe Tobie myśleć że to może być prawidłowe? Nie masz wrażenia że sam komplikujesz sprawy mówiąc potocznie robiąc z igły-widły?

 

Już Ci kiedyś pisałem że najlepszą rzeczą jaką możesz zrobić to nauczyć się w końcu z żynać z głową od bardziej doświadczonych modelarzy niż sam wszystko od nowa wymyślać.

 

Silnik Ci w końcu odpala to go wyreguluj i lataj a nie kombinuj!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast lania oleju na tłok to może lepiej nalać smoły (gęstsza), lub żywicy i zaczekać aż wyschnie, lub wsypać dwie łyżki piasku....wtedy złapiesz taką kompresję, że ręką nie przekręcisz wału :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ten chłopak ma 14 lat.Widzę że sprawia wam przyjemność gnębienie go.

 

Jakie gnębienie??? Chłopak otrzymał tyle dobrych rad wręcz łopatologicznych, że nawet "inteligentny inaczej" by zrozumiał. On ma nasze rady głęboko w :ass: !!!!

Ile razy można komuś tłumaczyć te samą sprawę??? Dostał ode mnie na PW bardzo dokładny manual co i jak, krok po kroku, żeby nie musiał nic sam kombinować. I co?????? Absolutnie nic!!!!! Nic nie dotarło do zwojów mózgowych. Nic a nic!!!!! Nikt tu nie ma siły powtarzać w kółko tego samego od początku. Wystarczy, aby UWAŻNIE przeczytał ten wątek od początku.

 

On by nawet popsuł młotek :crazy: :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

A więc tak zgłaszam się tu do moderatora aby skończył z tym tematem i go usunął. Co do silnika to się przekonałem że jednak nie mogłem go odpalić przez głupią rzecz. Przez za słabe zasilanie świecy żarowej. Kupiłem 4 ogniwa R20 trochę się postarałem i odpaliłem. Ale jednak chcę się z nim rozstać może ktoś lepiej się nim zaopiekuje. No i nie mam waszych rad w :ass: tak jak ciągle uświadamia wam to Łukasz1. I proszę o nie udzielanie wrednych komentarzy powiedział bym coś innego ale nie chce bana. :o

A co do młotka to nawet śmieszne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slawekmod

Dobra karolsefory, Tematu nie usunę (nie w tej chwili) ale go zamknę, jakaś wiedza jest w nim zawarta.Zastanowię sie na spokojnie jak co z tym zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.