Cygan Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 Postanowiłem dołączyć do grona posiadaczy ESA a ponieważ na forum nie ma nic o tym samolocie postanowiłem zrobić krótką relacje. Model zakupiony oczywiście w cyberfly http://www.cyber-fly.pl/produkt-844.html Na stanie posiadam kleje: CA rzadki i gęsty Niestety nie posiadam przyspieszacza do CA więc czas schnięcia jest dość długi a gęstego mam mało i zastanawiam się nad zastosowaniem: 5 minutowy klej epoksydowy może ktoś go stosował do EPP i zdradzi czy dobrze się nim klei? W paczce otrzymujemy: Aktualnie mam wzmocniony kadłub, usterzenie poziome i wklejona wręga silnika: Ponieważ lotki zaczynają się dość daleko od kadłuba postanowiłem dać serwa HXT500 w skrzydłach, aktualnie oczekuje na ich przyjście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 18 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2009 O klejeniu EPP w ESA już było: tylko CA. Epoksyd jest ok ale nie do takich zastosowań. Odnośnie Usterzenia, to przy takim wklejaniu wzmocnienia, będziesz musiał wyrąbać niezłe otwory w tylnej części kadłuba pod sterem wysokości. Na przyszłość polecam kupić sobie jednak rzadkie lub średnie CA + przyśpieszacz - przydają się na polu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2010 Po długim czasie oczekiwania Corsair został oblatany. Wrażenia..bardzo dobrze się nim lata, nie mam dużego doświadczenia jednak nie miałem z nim żadnych problemów. Przy standardowych wychyleniach nie da się go przeciągnąć, dopiero zwiększenie wychyleń steru wysokości pozwoliło na i tak bardzo bezpieczne przeciągnięcie. Wyposażenie: 2xHXT 500 na lotki 1xHXT900 wysokość silnik Tp2408-21t śmigło APC 0804E pakiet 3s Rhino 1050 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam, zakupiłem ostatnio identyczny modelik. Zastanawiam się który finalnie silnik zamontować w moim modeliku: - http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6524 lub - http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7873 pomóżcie panowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 ja zamontowałęm w swoim towerpro - i do tego smiglo 10x7 wyszła... rakieta odkurzony styro-Corsair którego miałem za szafą (kupiny w zestawie z radiem za 300) latał super - ael nei stety nei przeżył wyjścia z nurkowania złożyłęm w powietrzu skrzydła już pokeljony do kupy-ale zastanawiam sie jak wzmocnic skrzydla na przyszłość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Zależy do czego ma ci służyć model .Żeby sobie tak polatać to lepszy wolnoobrotowy(ten pierwszy).Żeby jednak wygrywać trzeba mieć model nerwowy. Miszczu lata na silnikach 1400kV.Poprzednio na dzwonku z długą ośką a obecnie na czarnym dzwonku z cyber fly 2408-21. Ten drugi silnik który podałeś jest o podobnej wadze i obrotach,ma jednak większą moc i może być tak że nie starczy ci prądu w akumulatorze pod koniec walki. Ze względu na cenę, jednak bym spróbował ,może się sprawdzi. Dużo zależy od śmigła.Silnik Miszcza na śmigle GWS H 8x4 bierze na ziemi 11,5A prądu a na śmigle też 8x4 ale TP już 22A co jest na granicy pojemności.Dlatego Piotrek lata GWS -ami na pełnym gazie do końca rundy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 GWS HD 8x4 to najlepsze śmigło do TP 2408-21t (black) model lata szybko i nie "męczy" pakietu. Śmigła TP są tańsze i też je czasem stosuje, na nich pobór prądu jest większy choć przekłada się to na nieco większą prędkość modelu na początku rundy...... pod koniec może brakować jak nie zdejmiesz gazu :? Dobra konfiguracja to Emax CF-2822 i śmigło GWS HD 9x5. Smootny - proponowane przez Ciebie silniki są zbyt cięzkie i przekraczają dozwoloną wagę 50g w ESA. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Smootny - proponowane przez Ciebie silniki są zbyt ciężkie i przekraczają dozwoloną wagę 50g w ESA. W regulaminie ESA nie ma już takiego wymagania. Zdjęto je, bo modele latały tak sobie... Nie zmienia to faktu, że jak ktoś przedobrzy z napędem (ja latałem na TP2410 + 10x6 + 1000 3S i model chodził jak rakieta) to model po paru naprawach i przesączony CA przestaje spełniać wymagania masowe i aby być w regulaminie trzeba schodzić z pojemnością a wtedy robi się kuso z mocą i czasem lotu. Trade-off to podstawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Czyli można wrócić do TP2410 Gold - też na nich latałem bo są mocne i kretoodporne ale zamieniłem je na słabszego Emax-a z uwagi na przekroczenie wagi. Czy teraz nie ma już żadnych ograniczeń dot. napędu? ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Smootny - proponowane przez Ciebie silniki są zbyt ciężkie i przekraczają dozwoloną wagę 50g w ESA. W regulaminie ESA nie ma już takiego wymagania. Zdjęto je, bo modele latały tak sobie... dzięki za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Po długim czasie oczekiwania Corsair został oblatany. Wrażenia..bardzo dobrze się nim lata, nie mam dużego doświadczenia jednak nie miałem z nim żadnych problemów. Przy standardowych wychyleniach nie da się go przeciągnąć, dopiero zwiększenie wychyleń steru wysokości pozwoliło na i tak bardzo bezpieczne przeciągnięcie. Wyposażenie: 2xHXT 500 na lotki 1xHXT900 wysokość silnik Tp2408-21t śmigło APC 0804E pakiet 3s Rhino 1050 W jakiej odległości od natarcia dałeś SC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 SC dałem w odległości 50 mm od początku cięciwy przykadłubowej. Latając na TP 2408-21T, śmigle APC 8x4 i pakiet RHINO 1050 20C mam bez problemu 5 minut lotu na 3/4-pełnym gazie jednak te pakiety nie wyrabiają i po takim locie są lekko spuchnięte. W moim odczuciu na GWS lata się gorzej i do tego irytujący dźwięk...ale to moje wrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 śmigle APC 8x4 i pakiet RHINO 1050 20CMało Ce, też mam takie pakiety i po lotach na Full Throttle są ciepłe, 1250 30C duużo lepiej się sprawują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Mi ten silnik na GWS -ie 8x4 bierze 11A prądu, a na APC 8x4 już 20 A, dlatego puchną te akumulatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 SC dałem w odległości 50 mm od początku cięciwy przykadłubowej. Latając na TP 2408-21T, śmigle APC 8x4 i pakiet RHINO 1050 20C mam bez problemu 5 minut lotu na 3/4-pełnym gazie jednak te pakiety nie wyrabiają i po takim locie są lekko spuchnięte. W moim odczuciu na GWS lata się gorzej i do tego irytujący dźwięk...ale to moje wrażenia. Dzięki za podpowiedź, ja mam troszkę inną konfigurację - co daje mi ciepłe lecz nie spuchnięte pakiety.. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygan Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Może zaprezentujesz tutaj swój model oraz podasz jakie zastosowałeś wyposażenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Może zaprezentujesz tutaj swój model oraz podasz jakie zastosowałeś wyposażenie? Hej wieczorkiem porobię zdjęcia i napisze co tam wpakowałem do środka :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Moja kombinacja to : - silnik TGY AerodriveXp SK Series 28-22 1200Kv / 150W - śmigło Master Airscrew propeller 8x4 - regulator TURNIGY PLUSH 25A - pakiet Turnigy 1300mAh 3S 30C - serwa HXT 900 - odbiornik OPTIMA 7 Z góry piszę iż nie jest to model zawodniczy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TooM Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Z góry piszę iż nie jest to model zawodniczyZałóż śmigło gws 9x5 a może nawet 10x4 i zobaczysz że masz model zawodniczy.Ostatnio latałem Piperem z silnikiem 150 W , kv 1200 +GWS 9x5 i na zawodach nie ustępował zbytnio prędkością( cięcia) mimo posiadania podwozia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Z góry piszę iż nie jest to model zawodniczyZałóż śmigło gws 9x5 a może nawet 10x4 i zobaczysz że masz model zawodniczy.Ostatnio latałem Piperem z silnikiem 150 W , kv 1200 +GWS 9x5 i na zawodach nie ustępował zbytnio prędkością( cięcia) mimo posiadania podwozia. dzięki za radę - napewno sprubuję w weekend, choć teraz powiem wam szczeże lata to "coś" dosłownie jak szatan na tym 8x4 :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.