Skocz do zawartości

[P] WWS-1 Salamandra


krys1

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Tyle planów poleciało to może ktoś zdecyduje się na narysowanie WWS-1 pod laser ? :) sam bym się za to zabrał, ale:

1. nie znam się na projektowaniu, doborze materiałów, przekrojów, profili etc.

2. AutoCADa ostatni raz używałem jakieś 2 lata temu

3. z czasem średnio :(

 

Taka micro Salamandra na 1,25m do holu za jakimś elektrykiem była by akuratna 8) gruby, wolny profil i w spokojną, bezwietrzną termikę lecimy. Powierzchnia spora, kadłub nieprzesadnie ciężki :P

A te wręgi może da się jakoś przykombinować i odtworzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle planów poleciało to może ktoś zdecyduje się na narysowanie WWS-1 pod laser ? sam bym się za to zabrał, ale:

1. nie znam się na projektowaniu, doborze materiałów, przekrojów, profili etc.

2. AutoCADa ostatni raz używałem jakieś 2 lata temu

3. z czasem średnio

 

Taka micro Salamandra na 1,25m do holu za jakimś elektrykiem była by akuratna gruby, wolny profil i w spokojną, bezwietrzną termikę lecimy. Powierzchnia spora, kadłub nieprzesadnie ciężki

A te wręgi może da się jakoś przykombinować i odtworzyć.

Ja sie podejme bo przeciez czasu mam pod dostatkiem a i to banalnie proste no i poza modelarsatwem nie mam nic innego do roboty. Rozumiem ze chodzi potem o udostepnienie plikow do ciecia :twisted:

Sorki za zlosliwosci ale jakos nie moglem sie powstrzymac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

O ile plany byłby kompletne, nie poucinane wręgi, to nie mówię o jakimś perfekcyjnym zestawie, ale jakieś tam formatki pod laser z wręgami i żeberkami może bym wystrugał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie podejme bo przeciez czasu mam pod dostatkiem a i to banalnie proste no i poza modelarsatwem nie mam nic innego do roboty. Rozumiem ze chodzi potem o udostepnienie plikow do ciecia

Sorki za zlosliwosci ale jakos nie moglem sie powstrzymac