Skocz do zawartości

SPAD VII


skidan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam miłośników ESA.

Chciałem się pochwalić swoim ESA WWI- SPAD VII. z cyber-fly

Tym razem wybrałem polskie barwy.

http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3519

http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3518

http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3517

http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3516

 

Zastosowane wyposażenie:

Silnik Dualsky XM2834CA-7

Serwa 2x E-sky na lotkach + 2 Turnigy na SK i SW

Pakiet Rhino1350 30C

Odbiornik Assan

 

Waga całości do lotu z podwoziem : 456g (bez pakietu 336g)

 

W sobotę odbył się pierwszy lot, ale po minucie musiałem lądować bo wiatr był za mocny.

Za to w niedzielę wylatałem 4 pakiety ;D

Początkowo miałem założone śmigło GWS 9x5, ale na 3 ząbku latał szybciej niż moje KI-61 i P-39 :shock: Ponieważ z założenia ESA WWI ma latać wolno, zmieniłem śmigło na GWS 8x4.

Nooooo, To jest to.

Jak to cudo lata :jupi: :jupi:

Można tym latać również bez kierunku i mix'ów i nie wpada w korka, nie zwala się na skrzydło. Mix ma na jednym przełączniku, więc to żaden problem. Rewelacja.

 

Marku . Kolejna udana produkcja . :jupi:

Opublikowano

Ciągnie mnie też do WWI ..... wklej więcej detalu a większe zdjęcia dadzą więcej radości :-)

 

Ponieważ z założenia ESA WWI ma latać wolno

kto przyjął takie założenie?

Kombaty mają walczyć a nie "stylizowac się" na powiewające w locie białe szaliki i czekające na lotnisku damy z kieliszkiem szampana :rotfl:

 

ms

Opublikowano

Witam!

 

WWI w ESA to świetny pomysł. Te modele latają naprawdę fajnie.

 

Kombaty mają walczyć a nie "stylizowac się" na powiewające w locie białe szaliki i czekające na lotnisku damy z kieliszkiem szampana :rotfl:

No wiesz, w spalinie WWI za pilota Z SZALIKIEM jest dodatkowo 10 punktów do lotu :).
Opublikowano

za pilota Z SZALIKIEM jest dodatkowo 10 punktów do lotu

Proszę się z tego nie podśmiewać, bo szalik jest bardzo ważnym elementem

lotniczej epoki WWI.

 

Kombaty mają walczyć

Druga wojna to owszem, ale pierwsza ma mieć również walory estetyczno-chwalebno-makietowe.

 

:)

 

PS ładny SPAD, oby nie spadł.

Opublikowano

Janku ja się wcale nie naśmiewam:) Rzekłbym nawet, że szalik jest nieodzowny, bo jak wiemy model z pilotem bez szalika po prostu NIE LATA.

Opublikowano

Wrzuć większe fotki, żeby można było oko nacieszyć :D

Wstawiłem wieksze zdjęcia do prywatnej galerii, ale tutaj nadal są małe :crazy:

 

Szczegóły powiadacie?

Jeśli sie przyjrzycie na zdjęcia innych samolotów WWI to zobaczycie, że pakiety są max z przodu. U mnie wyszedł pod skrzydłem. NIe bez znaczenia jest cięższy silnik jaki zamontowałem. Standardowy dzwonek waży 50g, mój waży 80g (z piastą). Leżał u mnie prawie 2 lata i kurzył się więc postanowiłem go wykorzystać.

 

Wieczorem pomierzyłem prądy: śmigło GWS 8x4 - max 13,9A

a na połowie gazu (bo tak latam najczęściej) ok 7A.

W niedzielę latałem bez tasiemki 9-10 min (oba pakiety świeżutkie) .

Opublikowano

Ech, kiedy ja sie przemoge na te WW I i wystrugam coś sensownego..., chyba dopiero jesienią :( Daniel, fajny Ci modeli wyszedł.

Opublikowano

Dzięki Dj. Tobie również.

 

Samoloty gotowe, a zawody odwołane. Następne za kilka miesięcy (to cała wieczność).

Woooojtku, Woooooojtku. Słyszysz Nas :?: :*

Opublikowano

Rzekłbym nawet, że szalik jest nieodzowny, bo jak wiemy model z pilotem bez szalika po prostu NIE LATA.

wg mnie nie tyle model, co pilot :mrgreen: (mam na myśli tych szanujacych się pilotów) :D

 

jakoś nie dostrzegłem pilota w Spadzie :shock: żeby nie było tragedii :mrgreen: ja tylko ostrzegam

Opublikowano

szalik jest bardzo ważnym elementem lotniczej epoki WWI.

To oczywiste, montuję teraz nieco wiekszą zabawkę z tego okresu i pilot w okularach i białym szaliku jest obowiązkowy :-)

 

Kombaty to jednak "akcja" a ta wymaga tempa. Ograniczanie prędkości nie służy chyba podniesieniu atrakcyjności zawodów. Dwa płaty i wystające podwozie naturalnie spowalnia modele.

Czy "latać wolno" jest jakos racjonalnie określone w przepisach czy tylko należy kierować się wyczuciem i stylem epoki WWI?

 

ms

Opublikowano

Czy "latać wolno" jest jakos racjonalnie określone w przepisach czy tylko należy kierować się wyczuciem i stylem epoki WWI?

ms

Temat obrotów był poruszany przed zawodami o Puchar Świętego Mikołaja we Wrocławiu.

Wstępny regulamin był na stronie Krzyśka , ale chyba się zmył bo nie mogę go znaleść.

Po tym jak widziałem kilkakrotnie walki ESA WWI chłopaków z Wrocka jestem jak najbardziej za tym aby "latać wolno".

Może nie aż tak wolno jak latał Wodzu na WOŚP :lol2: ale na pewno nie tak szybko jak lata się w ESA WWII.

Tak mi sie to spodobało, że powiedziałem: Też muszę mieć takiego. No i mam :faja:

A pilota z szalikiem też sobie sprawię bo myślałem o tym zanim napisałem post a nawet zanim otrzymałem samolot, a teraz nie mam innego wyjścia.

 

Szkoda tylko, że w zeszłym roku prowadziliśmy burzliwą rozmowę na temat Pucharu Polski, a teraz nie ma chętnych na zorganizowanie zawodów. Kalendarz

Ukłon w strone kolegów z Łasku. :lol:

Opublikowano

Założeniem do ESA I WŚ był silnik dzwonek wolnoobrotowy max 1000 kVp np.2410 lub podobny.

Co do zawodów to tradycyjnie we Wrocławiu będą w marcu.Pozdrawiam Wojtek.

Opublikowano

W oficjalnym kalendarzu zawdów ESA po odwołanych zawodach w Łasku, następne zawody planowane były w kwietniu .... miałem nadzieję jeszcze coś wystrugać do tego czasu w kategorii WWI.

 

Czy coś się zmieniło w harmonogramie?

 

ms

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.