skidan Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Witam miłośników ESA. Chciałem się pochwalić swoim ESA WWI- SPAD VII. z cyber-fly Tym razem wybrałem polskie barwy. http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3519 http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3518 http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3517 http://pfmrc.eu/album_thumbnail.php?pic_id=3516 Zastosowane wyposażenie: Silnik Dualsky XM2834CA-7 Serwa 2x E-sky na lotkach + 2 Turnigy na SK i SW Pakiet Rhino1350 30C Odbiornik Assan Waga całości do lotu z podwoziem : 456g (bez pakietu 336g) W sobotę odbył się pierwszy lot, ale po minucie musiałem lądować bo wiatr był za mocny. Za to w niedzielę wylatałem 4 pakiety ;D Początkowo miałem założone śmigło GWS 9x5, ale na 3 ząbku latał szybciej niż moje KI-61 i P-39 :shock: Ponieważ z założenia ESA WWI ma latać wolno, zmieniłem śmigło na GWS 8x4. Nooooo, To jest to. Jak to cudo lata :jupi: :jupi: Można tym latać również bez kierunku i mix'ów i nie wpada w korka, nie zwala się na skrzydło. Mix ma na jednym przełączniku, więc to żaden problem. Rewelacja. Marku . Kolejna udana produkcja . :jupi: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strużyn Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Wrzuć większe fotki, żeby można było oko nacieszyć Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ciągnie mnie też do WWI ..... wklej więcej detalu a większe zdjęcia dadzą więcej radości :-) Ponieważ z założenia ESA WWI ma latać wolno kto przyjął takie założenie? Kombaty mają walczyć a nie "stylizowac się" na powiewające w locie białe szaliki i czekające na lotnisku damy z kieliszkiem szampana :rotfl: ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
TooM Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 kto przyjął takie założenie?Wowa i Krzysiek Kiermacki robiąc pierwsze WWI>>>zawody<<< Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Witam! WWI w ESA to świetny pomysł. Te modele latają naprawdę fajnie. Kombaty mają walczyć a nie "stylizowac się" na powiewające w locie białe szaliki i czekające na lotnisku damy z kieliszkiem szampana :rotfl:No wiesz, w spalinie WWI za pilota Z SZALIKIEM jest dodatkowo 10 punktów do lotu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 za pilota Z SZALIKIEM jest dodatkowo 10 punktów do lotu Proszę się z tego nie podśmiewać, bo szalik jest bardzo ważnym elementem lotniczej epoki WWI. Kombaty mają walczyć Druga wojna to owszem, ale pierwsza ma mieć również walory estetyczno-chwalebno-makietowe. PS ładny SPAD, oby nie spadł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olorin Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Janku ja się wcale nie naśmiewam:) Rzekłbym nawet, że szalik jest nieodzowny, bo jak wiemy model z pilotem bez szalika po prostu NIE LATA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janek Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 to fakt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidan Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Wrzuć większe fotki, żeby można było oko nacieszyć Wstawiłem wieksze zdjęcia do prywatnej galerii, ale tutaj nadal są małe :crazy: Szczegóły powiadacie? Jeśli sie przyjrzycie na zdjęcia innych samolotów WWI to zobaczycie, że pakiety są max z przodu. U mnie wyszedł pod skrzydłem. NIe bez znaczenia jest cięższy silnik jaki zamontowałem. Standardowy dzwonek waży 50g, mój waży 80g (z piastą). Leżał u mnie prawie 2 lata i kurzył się więc postanowiłem go wykorzystać. Wieczorem pomierzyłem prądy: śmigło GWS 8x4 - max 13,9A a na połowie gazu (bo tak latam najczęściej) ok 7A. W niedzielę latałem bez tasiemki 9-10 min (oba pakiety świeżutkie) . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dj. Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Ech, kiedy ja sie przemoge na te WW I i wystrugam coś sensownego..., chyba dopiero jesienią Daniel, fajny Ci modeli wyszedł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidan Posted January 20, 2010 Author Share Posted January 20, 2010 Dzięki Dj. Tobie również. Samoloty gotowe, a zawody odwołane. Następne za kilka miesięcy (to cała wieczność). Woooojtku, Woooooojtku. Słyszysz Nas :?: :* Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacek Posted January 20, 2010 Share Posted January 20, 2010 Rzekłbym nawet, że szalik jest nieodzowny, bo jak wiemy model z pilotem bez szalika po prostu NIE LATA. wg mnie nie tyle model, co pilot :mrgreen: (mam na myśli tych szanujacych się pilotów) jakoś nie dostrzegłem pilota w Spadzie :shock: żeby nie było tragedii :mrgreen: ja tylko ostrzegam Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted January 24, 2010 Share Posted January 24, 2010 szalik jest bardzo ważnym elementem lotniczej epoki WWI. To oczywiste, montuję teraz nieco wiekszą zabawkę z tego okresu i pilot w okularach i białym szaliku jest obowiązkowy :-) Kombaty to jednak "akcja" a ta wymaga tempa. Ograniczanie prędkości nie służy chyba podniesieniu atrakcyjności zawodów. Dwa płaty i wystające podwozie naturalnie spowalnia modele. Czy "latać wolno" jest jakos racjonalnie określone w przepisach czy tylko należy kierować się wyczuciem i stylem epoki WWI? ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidan Posted January 25, 2010 Author Share Posted January 25, 2010 Czy "latać wolno" jest jakos racjonalnie określone w przepisach czy tylko należy kierować się wyczuciem i stylem epoki WWI? ms Temat obrotów był poruszany przed zawodami o Puchar Świętego Mikołaja we Wrocławiu. Wstępny regulamin był na stronie Krzyśka , ale chyba się zmył bo nie mogę go znaleść. Po tym jak widziałem kilkakrotnie walki ESA WWI chłopaków z Wrocka jestem jak najbardziej za tym aby "latać wolno". Może nie aż tak wolno jak latał Wodzu na WOŚP :lol2: ale na pewno nie tak szybko jak lata się w ESA WWII. Tak mi sie to spodobało, że powiedziałem: Też muszę mieć takiego. No i mam :faja: A pilota z szalikiem też sobie sprawię bo myślałem o tym zanim napisałem post a nawet zanim otrzymałem samolot, a teraz nie mam innego wyjścia. Szkoda tylko, że w zeszłym roku prowadziliśmy burzliwą rozmowę na temat Pucharu Polski, a teraz nie ma chętnych na zorganizowanie zawodów. Kalendarz Ukłon w strone kolegów z Łasku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wodzu 7 Posted January 25, 2010 Share Posted January 25, 2010 Założeniem do ESA I WŚ był silnik dzwonek wolnoobrotowy max 1000 kVp np.2410 lub podobny. Co do zawodów to tradycyjnie we Wrocławiu będą w marcu.Pozdrawiam Wojtek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted January 26, 2010 Share Posted January 26, 2010 W oficjalnym kalendarzu zawdów ESA po odwołanych zawodach w Łasku, następne zawody planowane były w kwietniu .... miałem nadzieję jeszcze coś wystrugać do tego czasu w kategorii WWI. Czy coś się zmieniło w harmonogramie? ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wodzu 7 Posted January 27, 2010 Share Posted January 27, 2010 W marcu będą we Wrocławiu.Pozdrawiam Wojtek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirolek Posted January 28, 2010 Share Posted January 28, 2010 może troche wiecej szczegółów :-) Na tą niedzielę nie wyskoczę do Wrocka (wracam z ferii) ale w marcu chętnie ms Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.