Skocz do zawartości

Napędy do modeli ESA Air Combat


kojot

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Skidan... Czemu od razu lanie? Po prostu ja miałem lepszy ty gorszy dzień. :)

Co do napędu to nie ma co dyskutować "dzwonek" Tower Pro 2408-21 jest najlepszy. Wszyscy na nim latają i nie ma co szukać lepszego silnika tylko trzeba trenować. Bo nawet modelem wolnym da się wywalczyć podium na zawodach. Ostatnio we Wrocławiu tylko 1 walkę latałem szybko. Potem silnik "niedomagał" po ZAWIESZENIU się na taśmie i crashu w ziemię. A po mimo tego 2 miejsce (o 8 pkt. :( ) wywalczyłem. Nie ma co gadać trzeba latać jak tylko się da(bierzcie przykład ze skidana :D). Nawet jak trochę pada albo strasznie wieje trzeba TRENOWAĆ.

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Co do napędu to nie ma co dyskutować "dzwonek" Tower Pro 2408-21 jest najlepszy. Wszyscy na nim latają i nie ma co szukać lepszego silnika tylko trzeba trenować.

 

nic dodać, nic ująć :D

Opublikowano

no właśnie ;)

 

P S pacek... Ty w temacie o ESA? Za WW II trzeba się brać na nowy sezon :D

Opublikowano

:mrgreen: Tajne przez poufne. Sie wie. Powodzenia ;)

Opublikowano

Janku, a mozesz (inni tez oczywiscie) przygotowac pare przykladowych zestawow?

(Model, silnik, smiglo, pakiet)

 

To nie lenistwo ale po prostu brak wiedzy w tym temacie...

Opublikowano

Hej

 

W zasadzie podpisuję się pod zdaniem Piotrka:

"dzwonek" Tower Pro 2408-21 jest najlepszy. Wszyscy na nim latają i nie ma co szukać lepszego silnika tylko trzeba trenować.

 

Nie mam jakichś szczególnie sprawdzonych zestawów w zasadzie jestem trochę laikiem w elektrycznej materii i nie śrubuję modeli zwłaszcza, że szybko się rozlatują. Bazuję na "dzwonkach" 2408 lub 2410 i pakietach 3s.

 

Z moich samolotów mam I-16 na wolnoobrotowy silniczek (oznaczenia brak na nim), kv koło 1000, fajne bo spory ciąg i duże śmigło 10 cali. Można było startować prosto z bagażnika z samochodu :) Silnik się spaprał więc przeszedłem na dzwonek na którym I-16 latał szybko, ale na małych śmigłach 8cali.

Mam też I-153 (dwupłatowy) który latał też na dzwonku i radził sobie nieźle, ale wolał jednak większe śmigła tym bardziej, że miał spore opory.

Jest jeszcze pzl-ka, też latała na tych napędach bez problemu.

Osobiście bardziej podobało mi się latanie na wolnych silnikach z dużym śmigłem.

 

Generalnie na zawody dobrze jest miać szybki model, więc małe śmigła, większe kv. Jeśli chcesz wolniej polatać i "powisieć na śmigle" to możesz załozyć większe śmiglo i silnik z mniejszym kv.

Sporo dają śmigła apc-E lub ich chińskie podróbki.

 

Ja poprostu kupowałem najtańszy silnik.

Opublikowano

heh a ja szukam teraz jakiegos taniego pakietu 3s 1300 bądz 1500mah , bo powrócilem da raya ( którego wczesniej sprzedalem) bo silnik od halówki ma duzy ciąg ale model jest za wolny

problem z tym ze pakiet który ma wystarczającą wydajność prądową ma 2200mah pojemności co jest nieregulaminowe ( ale narazie niemam zamiaru startowac w zawodach)

Opublikowano
Sporo dają śmigła apc-E lub ich chińskie podróbki.

No, tylko patrz jaki masz regulator .Bo jak zmierzyłam prąd na dzwonku Piotrka to na śmigle 8x4 GWS ma 14,5 A, a na APC 8x4 lub jego podróbce to już brał 20A więc regulator 18 A odpada, bo w ESA latasz cały czas na max . obrotach

Opublikowano

Ja tak jak Janek latam na dzwonku o kV ok 1000 i pakiecie 3S. Śmigło 10x6 i pakiet 1000mAh starcza na ok 9 minut latania na maksa.

Drugim równoległym zespołem napędowym jest e-max 1500 kV pakiet 2S i śmigło 8x4 - ale model nie ma takiego odejścia jak na pierwszym zestawie. Polecam 3S.

Opublikowano

Tak jak pisał Piotrek zestaw:silnik Tower Pro 2408-21,regler 18A,śmigło GWS 8/4 i pakiet 3 S1 1300mAh 11,1V 25C X POWER firmy Dualski jest najlepszym zestawieniem.Pozdrawiam Wojtek.

Opublikowano
No dobrze to towar zamowiony .To kiedy ustawka w wawie ??

 

Ja dzisiaj się przewietrzyłem z moim Ki. Poganiałem się z kolegą po niebie. Przy okazji wypróbowałem nowy moduł ASSANA 2.4 GHz :)

Jak się okazało jego FW190 był na tyle wolny że oblatywałem go dokoła. A potem pogoniłem mu jeszcze taśmę moim trenerkiem Piperkiem :), po tym jak Ki wykonał o jedną pętlę za nisko i pozbyłem się łoża.

Jak już będziesz gotowy to daj znać - podjedziemy, albo Ty podjedziesz.

Opublikowano

a co ze spalinami ?

jak by co to mój fw gotowy :twisted: , ale chyba nie jest taki wolny by twoje ki robiło pętle wokół niego :P

Opublikowano

A co do tego ustawiania to doszedłeś Eze do ładu z tym P40?

 

Model juz złozony ale nieczuje sie na silach zeby tym was ganiac .Jakos dziko toto lata bede musial poprawic kat zaklinowania tylnego statecznika bo lata jakos pod kątem.Ale czekam na wyposazenie do esa i umawiamy sie na jakies sobotnie niedzielne latanie w wawie.

 

Co do modułu Assana wlasnie czekam rowniez na modul z 2 odbiornikami (HC)

mam zamiar przerobic swojego profi 3030 na 2,4

Opublikowano
Tak jak pisał Piotrek zestaw:silnik Tower Pro 2408-21,regler 18A.

 

eee... Może tak mówiłem. Ale z reglerem to bym uważał. 18A może byc za mało pozatym na chińczykach piszą 18A a jest ile? (na 12A okazalo się 10A) więc regler (szczególnie do APC) radziłbym 25A

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.