Guest Anonymous Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Pewnego razu czytałem sobie , na temat tych praw i stwierdzam, że doświadczyć można ich niejednokrotnie w modelarstwie. Jak przystało przychodzą w momencie gdy na to nie mamy najmniejszej ochoty. W moim wypadku szczególnie dobrze sprawdzają się dwa: 1. Jeżeli silnik w modelu ma zgasnąć to wydarzy się to w momencie gdy będzie najdalej od ciebie. 2. Jeżeli na lotnisku jest słup to przy awaryjnym lądowaniu napewno w niego uderzysz. Czy bogata w doswiadczenia i obecna tu brać modelarska może jakieś dopisać? :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
jary14 Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 3. Jeżeli znalazłeś miejsce, w którym jest tylko jedno drzewo/ słup to w nie uderzysz. 4. Kiedy starasz się nauczyć zawisu, to Ci wyjdzie dopiero na samej końcówce pakietu i na małej wysokości. A już nie dali Bóg, jak latasz "na pokaz" :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 5. Jeśli skrzydlo ma się urwać to nieurwie sie podczas akrobacji 3d tylko podczas spokojnego lotu (sam mam to sprawdzone) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedrula Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 6.Jeśli serwa lotek mają się zepsuć to zrobią to przy locie nożowym 1 m nad ziemią. 7. Jeżeli serwa mają zamarznąć to zrobią to gdy pikujesz. ( nie testowane na zwierzętach tylko na sobie) :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
ertman_176 Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 8. Jeżeli jesteś pewien że akumulatory są naładowane od "ostatniego razu" to jedyne czego możesz być pewny to tego że musisz je naładować Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedrula Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 9. Jeśli lipol ma się zapalić to zrobi to w twoim samochodzie kiedy ty będziesz latał 30m dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 10. Jeśli w spalince nie wiesz kiedy zabraknie Ci paliwa to mozesz być pewie , ze zabraknie go w zawisie 1m nad ziemią Link to comment Share on other sites More sharing options...
sudik Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 10. Zawsze kiedy jesteś bardzo zajęty to jest pogoda na latanie, a kiedy wymarzysz sobie latanie i jest czas to pogoda !tylko! w ten dzień jest beznadziejna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
madrian Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Z dzisiejszych... sorry, już po północy, wczorajszych przeżyć - 11 - Jeżeli sprzet video nawala w locie i przestaje nagrywać, to zawsze tuż przed tym, jak będziesz mieć okazje do niespotykanych ujęć... :wink: A mogło być takie ładne i udokumentowane spotkanie z LOT-owskim Boeingiem w przestworzach... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konrad Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 12.Jeśli ma się urwać przewód zasilający odbiornik na pewno stanie się to podczas pikowania z 50 metrów na w pełni otwartej przepustnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedrula Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 13. Połowę figur akrobacyjnych wykonasz przy pierwszym locie, a potem nie udadzą ci się nigdy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 14. Jeśli latasz na symulatorze helikiem 3d to za pierwszym razem zrobisz wszystko a masz problemy z zawisem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janosik72 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 ale wyyslacie :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 inwencja twórcza :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maciej Ritmann Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 15: zawsze możesz wylądować, nie zawsze na pasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlem Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 15: zawsze możesz wylądować, nie zawsze na pasie. i w jednym kawałku :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wojcio69 Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Witam Gdy latasz sam dla swojej przyjemności - wszystko jest OK Gdy latasz pokazowo dla rodziny lub znajomych - zawsze coś nawali. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarekRG Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Gdy latasz sam dla swojej przyjemności - wszystko jest OK Gdy latasz pokazowo dla rodziny lub znajomych - zawsze coś nawali. COŚ W TYM JEST :? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin K. Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 11 - Jeżeli sprzet video nawala w locie i przestaje nagrywać, to zawsze tuż przed tym, jak będziesz mieć okazje do niespotykanych ujęć... :wink: Znam to... Mój drógi film miał być tak piękny.. model wisiał w powietrzu... Szkoda takich ujęć...Aż łezka się kręci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidan Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 10. Jeśli w spalince nie wiesz kiedy zabraknie Ci paliwa to mozesz być pewie , ze zabraknie go w zawisie 1m nad ziemią ale wyyslacieNooooooooo. :devil: Tak się przejął zakładem, że chyba ćwiczy w snach :devil: bo na żywo jeszcze nie widziałem i nie słyszałem :rotfl: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.