kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Musisz zaprogramować krzywą gazu na liniowy a nie logarytmiczny
Rabor Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Musisz zaprogramować krzywą gazu na liniowy a nie logarytmiczny Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Może w instrukcji jest błąd. Kupiłem programator więc sprawdzę te ustawienia za pomocą karty programatora. Ustawie na programatorze hamulec i liniowy gaz.
kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 no to jest uszkodzony bo na linowym żeby bylo od 50% to nie normalne
wa1ker Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Kupiłem programator więc sprawdzę te ustawienia za pomocą karty programatora. Ustawie na programatorze hamulec i liniowy gaz. A co to w ogóle za regiel? Karta jest na pewno do programowania tego regulatora?
kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Opublikowano 3 Maja 2009 Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Aparatury nie kapuję ? No co Ty kefir nigdy nie programowałeś regla z nadajnika? ;D Słuchasz dzwonków i machasz drążkami ;D Nie wszystkie regulatory da się programować kartą czy zworkami
smootny Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 no to jest uszkodzony bo na linowym żeby bylo od 50% to nie normalne albo wlulili mu regulator heli :] ja tez miałem z tym identyczny problem :rotfl:
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc Regulator to Pulso DL33A++ Hamulec można zaprogramować przez aparaturę słuchając piszczenia albo kartą ze zworkami. Dziś sprawdzę wszystko.
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc Regulator to Pulso DL33A++ Mam dwa takie regielki i jestem bardzo z nich zadowolony z tym że zawsze programowałem je z karty. Jedyna dziwną rzeczą jak ą zaobserwowałem to to jak się bardzo bardzo delikatnie i pomalutku przesuwa drążek gazu to można go dojechać na max a silnik nie odpali No ale to trzeba się naprawdę starać Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok Zaprogramowałem ale aparaturą. Co ciekawe po włączeniu hamulca silnik startuje zaraz po przesunięciu drążka do góry. Czyli ok. Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie. Bez hamulca nie ma znaczenia czy najpierw zasilanie ma model czy aparatura (zawsze silnik odpala od minimalnego ruszenia drążka do góry). Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra. Druga opcja to pobawić się ustawieniami aparatury i zmienić zakres działania drążka gazu. Na 100% hamulec mam obecnie włączony bo jest 1 sygnał przy uruchamianiu regulatora. Kartą pobawię się popołudniu bo muszę się dostać do odbiornika który siedzi głęboko za akumulatorem.
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra. . yyyy... jak by Ci to powiedzieć.... to jest jedynie słuszna opcja i nie ma innych zawsze najpierw włączasz nadajnik potem odbiornik. Nie zapominaj o tym no chyba że już Ci palce nie są potrzebne Sprawa jest na tyle oczywista że chyba nikt nie brał jej pod uwagę jak zadawałeś pytanie i nie ma to znaczenia czy masz hamulec czy nie a objawy które opisujesz są prawdopodobnie spowodowane prawidłowo działającą funkcją Safe start-up system która to posiada ów regulator i która to prawdopodobnie uratowała już kilkakrotnie twoje paluchy :twisted:
Mareq Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie. Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać.
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać. Wiem jaka jest kolejność, ale czasami się zapominam! Przy 27MHz to zawsze najpierw odpalałem aparaturę bo jak inaczej to model głupiał. Na 35MHz nigdy nic nie świrowało no i człowiek czasami się zapomina. Podłączam skrzydła, aku odruchowo, a aparatura czasami jeszcze złożona w samochodzie. Muszę zaczynać teraz od aparatury, a dopiero potem model.
mammuth Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Muszę zaczynać teraz od aparatury, a dopiero potem model. Jak dostaniesz smiglem po palcach po raz pierwszy to od razu wyrobisz sobie poprawne nawyki
smootny Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 Mnie przy zmianie MODE w apce "odznaczyło " nieznacznie. Nawyk wbił się do głowy momentalnie :mrgreen:
bzik4 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 eee... nie przesadzajcie, głowy mu nie obetnie a paluchy się szybko goją :twisted:
baxter12 Opublikowano 4 Maja 2009 Opublikowano 4 Maja 2009 eee... nie przesadzajcie, głowy mu nie obetnie a paluchy się szybko goją :twisted: Taa... A tryby w serwach same odrastaja.. baxter P.S. Zeby nie bylo ze jestem swiety. Mnie modelik z maski samochody sfrunął..
Rufio79 Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Witam Zakupiłem Easy Glider Electric. Pospieszyłem się troche i kupiłem dwa pakiety lipol 2s 2200. Chciałbym wymienić silnik na bezszczotkowy. Czy będe musiał również wymienić te lipole na 3s? Czy znacie jakąś dobrą konfiguracje z moimi lipolami? Z góry dziękuje za pomoc.
diem Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 Szukaj silnika z wiekszym KV - 1500 powiedzmy, tak zeby na 2s nie byl na wiekszym smigle niz 10x6, to powinno rozwiazac problem.
Bartosz Mesjasz Opublikowano 5 Maja 2009 Opublikowano 5 Maja 2009 kupiłem dwa pakiety lipol 2s 2200. no to masz jeden pakiet 4s :wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.