kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Musisz zaprogramować krzywą gazu na liniowy a nie logarytmiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Musisz zaprogramować krzywą gazu na liniowy a nie logarytmiczny Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Może w instrukcji jest błąd. Kupiłem programator więc sprawdzę te ustawienia za pomocą karty programatora. Ustawie na programatorze hamulec i liniowy gaz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 no to jest uszkodzony bo na linowym żeby bylo od 50% to nie normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Kupiłem programator więc sprawdzę te ustawienia za pomocą karty programatora. Ustawie na programatorze hamulec i liniowy gaz. A co to w ogóle za regiel? Karta jest na pewno do programowania tego regulatora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kefir Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Aparatury nie kapuję ? No co Ty kefir nigdy nie programowałeś regla z nadajnika? ;D Słuchasz dzwonków i machasz drążkami ;D Nie wszystkie regulatory da się programować kartą czy zworkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 no to jest uszkodzony bo na linowym żeby bylo od 50% to nie normalne albo wlulili mu regulator heli :] ja tez miałem z tym identyczny problem :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc Regulator to Pulso DL33A++ Hamulec można zaprogramować przez aparaturę słuchając piszczenia albo kartą ze zworkami. Dziś sprawdzę wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc Regulator to Pulso DL33A++ Mam dwa takie regielki i jestem bardzo z nich zadowolony z tym że zawsze programowałem je z karty. Jedyna dziwną rzeczą jak ą zaobserwowałem to to jak się bardzo bardzo delikatnie i pomalutku przesuwa drążek gazu to można go dojechać na max a silnik nie odpali No ale to trzeba się naprawdę starać Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok Zaprogramowałem ale aparaturą. Co ciekawe po włączeniu hamulca silnik startuje zaraz po przesunięciu drążka do góry. Czyli ok. Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie. Bez hamulca nie ma znaczenia czy najpierw zasilanie ma model czy aparatura (zawsze silnik odpala od minimalnego ruszenia drążka do góry). Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra. Druga opcja to pobawić się ustawieniami aparatury i zmienić zakres działania drążka gazu. Na 100% hamulec mam obecnie włączony bo jest 1 sygnał przy uruchamianiu regulatora. Kartą pobawię się popołudniu bo muszę się dostać do odbiornika który siedzi głęboko za akumulatorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wa1ker Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra. . yyyy... jak by Ci to powiedzieć.... to jest jedynie słuszna opcja i nie ma innych zawsze najpierw włączasz nadajnik potem odbiornik. Nie zapominaj o tym no chyba że już Ci palce nie są potrzebne Sprawa jest na tyle oczywista że chyba nikt nie brał jej pod uwagę jak zadawałeś pytanie i nie ma to znaczenia czy masz hamulec czy nie a objawy które opisujesz są prawdopodobnie spowodowane prawidłowo działającą funkcją Safe start-up system która to posiada ów regulator i która to prawdopodobnie uratowała już kilkakrotnie twoje paluchy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie. Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rabor Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać. Wiem jaka jest kolejność, ale czasami się zapominam! Przy 27MHz to zawsze najpierw odpalałem aparaturę bo jak inaczej to model głupiał. Na 35MHz nigdy nic nie świrowało no i człowiek czasami się zapomina. Podłączam skrzydła, aku odruchowo, a aparatura czasami jeszcze złożona w samochodzie. Muszę zaczynać teraz od aparatury, a dopiero potem model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mammuth Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Muszę zaczynać teraz od aparatury, a dopiero potem model. Jak dostaniesz smiglem po palcach po raz pierwszy to od razu wyrobisz sobie poprawne nawyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smootny Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 Mnie przy zmianie MODE w apce "odznaczyło " nieznacznie. Nawyk wbił się do głowy momentalnie :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 eee... nie przesadzajcie, głowy mu nie obetnie a paluchy się szybko goją :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baxter12 Opublikowano 4 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2009 eee... nie przesadzajcie, głowy mu nie obetnie a paluchy się szybko goją :twisted: Taa... A tryby w serwach same odrastaja.. baxter P.S. Zeby nie bylo ze jestem swiety. Mnie modelik z maski samochody sfrunął.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rufio79 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Witam Zakupiłem Easy Glider Electric. Pospieszyłem się troche i kupiłem dwa pakiety lipol 2s 2200. Chciałbym wymienić silnik na bezszczotkowy. Czy będe musiał również wymienić te lipole na 3s? Czy znacie jakąś dobrą konfiguracje z moimi lipolami? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 Szukaj silnika z wiekszym KV - 1500 powiedzmy, tak zeby na 2s nie byl na wiekszym smigle niz 10x6, to powinno rozwiazac problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 kupiłem dwa pakiety lipol 2s 2200. no to masz jeden pakiet 4s :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.