Skocz do zawartości

Easy Glider


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 565
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Musisz zaprogramować krzywą gazu na liniowy a nie logarytmiczny :)

 

Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury. Może w instrukcji jest błąd. Kupiłem programator więc sprawdzę te ustawienia za pomocą karty programatora. Ustawie na programatorze hamulec i liniowy gaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia zmieniałem według instrukcji obsługi regulatora za pomocą aparatury.

Aparatury nie kapuję ?

 

No co Ty kefir nigdy nie programowałeś regla z nadajnika? ;D Słuchasz dzwonków i machasz drążkami ;D Nie wszystkie regulatory da się programować kartą czy zworkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc :)

 

Regulator to Pulso DL33A++

 

Hamulec można zaprogramować przez aparaturę słuchając piszczenia albo kartą ze zworkami.

Dziś sprawdzę wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aparatury nie kapuję ? napisz jaki to regulator bo jakoś ciężko ci pomóc :)

 

Regulator to Pulso DL33A++

 

 

Mam dwa takie regielki i jestem bardzo z nich zadowolony z tym że zawsze programowałem je z karty. Jedyna dziwną rzeczą jak ą zaobserwowałem to to jak się bardzo bardzo delikatnie i pomalutku przesuwa drążek gazu to można go dojechać na max a silnik nie odpali :) No ale to trzeba się naprawdę starać :) Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kartą i daj znać jak poszło - powinno być ok

 

Zaprogramowałem ale aparaturą.

 

Co ciekawe po włączeniu hamulca silnik startuje zaraz po przesunięciu drążka do góry. Czyli ok. Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie.

Bez hamulca nie ma znaczenia czy najpierw zasilanie ma model czy aparatura (zawsze silnik odpala od minimalnego ruszenia drążka do góry).

Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra.

Druga opcja to pobawić się ustawieniami aparatury i zmienić zakres działania drążka gazu.

Na 100% hamulec mam obecnie włączony bo jest 1 sygnał przy uruchamianiu regulatora.

 

Kartą pobawię się popołudniu bo muszę się dostać do odbiornika który siedzi głęboko za akumulatorem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie dla włączonego hamulca to uruchamiać najpierw aparaturę, a potem zasilanie w modelu i wtedy wszystko gra.

.

 

yyyy... jak by Ci to powiedzieć.... to jest jedynie słuszna opcja i nie ma innych zawsze najpierw włączasz nadajnik potem odbiornik. Nie zapominaj o tym no chyba że już Ci palce nie są potrzebne ;)

 

Sprawa jest na tyle oczywista że chyba nikt nie brał jej pod uwagę jak zadawałeś pytanie :D i nie ma to znaczenia czy masz hamulec czy nie a objawy które opisujesz są prawdopodobnie spowodowane prawidłowo działającą funkcją Safe start-up system która to posiada ów regulator i która to prawdopodobnie uratowała już kilkakrotnie twoje paluchy :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak wyłączę aparaturę i zasilanie w modelu i najpierw włączę zasilanie w modelu a potem aparaturę to silnik startuje dopiero gdy drążek jest w połowie.

 

Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy więcej tak nie rób!!!! Aparaturę zawsze się włącza jako pierwszą. W przeciwnym przypadku silnik może ruszyć z powodu jakiegoś zakłócenia i będzie krew tryskać.

 

Wiem jaka jest kolejność, ale czasami się zapominam! Przy 27MHz to zawsze najpierw odpalałem aparaturę bo jak inaczej to model głupiał. Na 35MHz nigdy nic nie świrowało no i człowiek czasami się zapomina. Podłączam skrzydła, aku odruchowo, a aparatura czasami jeszcze złożona w samochodzie. Muszę zaczynać teraz od aparatury, a dopiero potem model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zakupiłem Easy Glider Electric. Pospieszyłem się troche i kupiłem dwa pakiety lipol 2s 2200.

Chciałbym wymienić silnik na bezszczotkowy. Czy będe musiał również wymienić te lipole na 3s? Czy znacie jakąś dobrą konfiguracje z moimi lipolami?

 

Z góry dziękuje za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.