Skocz do zawartości

YAK 55M GOLD WING - Inne Umaszczenie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A tak apropo to mój RCGF50 po sezonie odmówił posłuszeństwa :cry: i czort wie co znim iskra jest gaźnik przeczyszczony świeca nowa a on się zalewa prycha kicha i nie gada :cry: i nie powiem byłem zadowolony z niego :devil:

Miałem też podobne szopki z moim DLem. 3 sezony a nagle coś nie tak. Wystarczyło zmniejszyć przerwę na świecy. Spróbuj a nóż widelec coś z tego wyjdzie.

Nic nie wyjdzie bo RCGF to nie DL ani DLE to samo jest z SPE możesz sie pod nim położyć i nic nie zrobisz jak zacznie kaprysić

 

 

Przecież tamta to porażka. Z sarkazmem ją chwaliłem ... Zamiast kierować powietrze na cylinder po prostu hamowała dostęp powietrza pod maskę.

Wg mnie idealnie nadawała się również do spaliny. Podpowiem: zobaczcie jak ukształtowane są żeberka a jak kręci się śmigło ;)

W zasłonce chodzi o zasłonięcie rejonów przez które niepotrzebnie wlatuje powietrze, wtedy działa to jak turbo i parcie na cylinder jest ogromne, a reszta opływa kadłub.W zasłonie ze zdjęcia powietrze jest rozprowadzone w ograniczonym stopniu na całej powierzchni maski i więcej z tym szkód niż pożytku.W miejscu cylindra miałbyś żaluzje. Jak to ma chłodzić ?

  • Odpowiedzi 141
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Reasumując maska skończona i uważam że zasłona jest równie piękna co brzydka podobnie jak twierdzi się o 55M :devil: :mrgreen:

 

zobaczycie jak dojdzie kołpak z wungla to nikt już uwagi na to nie zwróci..... :oops:

Opublikowano

i zaczął się wyścig z czasem jutro krumscheid ma wysłać tłumik mam nadzieję, że do piatku dojdzie czyli czeka mnie jakaś nieprzespana noc aby zamontować przed Niebrzegowem.... :| może się uda.

 

Po pierwszych 10 lotach wiem na pewno że serwa HS 5645MG to ślamazary i dlatego w drodze do mnie z Taiwanu dwa JR8911 takie jakie mam na kierunku i docelowo zrobię to samo na wysokości.......

 

Jak tylko będe miał tłumik wstawie foty..... :wink:

Opublikowano

Nie wstawiaj tłumika , zrobisz to po pikniku.

Teraz masz już lotny model, a na pikniku regulacja silnika pod nowy tłumik to średni pomysł , a nawet bardzo kiepski. :evil:

Opublikowano

myśle że i tak trzeba wyregulować bo cały czas jest na ustawieniach z Kraśnika i czas go trochę utemperować a znowu nie sądze Tomciu aby zgranie DA i KS było problemem raczej są dla siebie stworzeni....... latać na tych ustawieniach nie ma co bo już mi gasi się w locie więc i tak trzeba dłubnąć. Jak pamiętam z mojej 54 z chińską puszką nie było tam żadnego problemu w ustawieniem i tu nie przewiduje takowego...jak przyjdzie to wstawiam :devil: czas latać 10 lotów na pełnym przelaniu powinno być już dosyć oczywiście nie twierdze aby ustawić obroty już na maksa ale od maksymalnych ująć po 1/4 obrotu aby był leciutko przelany i tak go docierać.......

Opublikowano

Witam.

Czy będzie to aż tak znacząca różnica w tych serwach?

Sprawdzam na 2 stronach www i jedna podaje prędkośc JR'ki 0.19 a inna 0.12 na 2S LiPol.

Hitec'i mają 0.18 przy 6v, co prawda mocniejsze są JR :)

 

I gdzie najtaniej można takie serwa dostac?

Opublikowano

0.12 to już niezłe demony.

Problem nie w prędkości ale raczej te pierwsze są sporo za słabe .

Jak się doda , że wolne to razem jest kiszka.

A teraz Maciek włączysz tryb "multiplayer agresiv mode" :jupi: :wink:

Opublikowano

Zbyt wolna reakcja na stery :P

 

EDIT: Nie wiem jak podają w JR'kach ale jest napiane 0.19 i nie wiem czy przy 4.8v czy tak jak zalecają 2s LiPo. Jeśli przy 2s LiPo osiagają 0.19 to są wolniejsze od HS 5645MG bo one mają 0.18.

Opublikowano

Zbyt wolna reakcja na stery :P

 

Może mi jeszcze powiesz, że w locie jesteś w stanie dostrzec tą wolniejszą reakcje? Nie wiem jakim trzeba być wymiataczem żeby zabijać się o prędkość serwa. Siła jak najbardziej ma kolosalne znaczenie ale prędkość to rzecz drugorzędna. A jak latasz na 2.4 to możesz kupić wolniejsze serwa bo i tak będzie szybciej niż na 35Mhz. Aczkolwiek nadal będzie to niezauważalne.

Opublikowano

Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że zauważyłem różnice przy serwach 0,23 tu faktycznie było mulasto.Od 0,18 w dół nie zauważyłem żadne poprawy.Od kilku lat stosuje serwa w granicach 0,18 jednak z dużym zapasem siły i w chwili kiedy chce pomachać skrzydełkami przy dużej szybkosci skrzydła chodzą idealnie z manetką lotek więc nie ma potrzeby stosowania szybszych serw.Wczesniej kiedy dawałem za słabe serwa robiąc kilka szybkich ruchów można było zauważyć zwłokę, więc na pierwszym miejscu moc a potem szybkość w granicach rozsądku, przecież to nie heli :P

 

Jeżeli ktoś patrzy na serwa i porównuje to w sposób 0,18 VS 0,16 i spuszcza się nad tym to krótko mówiąc jest maniakiem. :P

 

PS a prawidzywy wymiatacz to deską do prasowania polata byle mocy było pod dostatkiem :D

Opublikowano

Dlatego kilka postów wcześniej napisałem, lekko ironicznie.

Jak dla mnie to nie ma prawie żadnej różnicy. W moim Yaku na ziemi też dostrzegam wolniejsze ruchy serwa niż drążek ale w locie tego nie odczuwam.

Fakt, że tam mam dosyć mocne serwa bo 17kg dla modelu 1.7m :D (po 1 na 1 połówkę SW).

Ale np. siłę serwa na kierunku dosyć wyraźnie czuć więc.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.