RAFALR30 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Pochwalę się i ja, evo w elektro.Silnik 4260 600kv ,serwa corona ,regul. 80A , zasilanie 5s 3600 kokam,. http:// Malowanie prawie jak w MINI KATANIE - widać, że ten wzór pasuje do różnych kształtów modeli :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek Piękoś Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Wygląda kapitalnie. Muszę sobie kiedyś takiego zrobić. Gratki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 39 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Folia oracower,chyba od Radka Oleksego o ile pamietam,lata jak wszystkie madmany super stabilnie .Niestety pomimo moich dobrych chęci wyszedł ,, ''zatankowany '' 2700gr.Silnik daje jakieś 4kg ciagu tak więc nadmiar mocy jest na ok .7-8min, ale mogło byc lepiej ,to jednak elektro i powera z każdą minutą mniej.Filmu brak bo dopiero poleciał dwa razy ,albo brak czasu albo pogody . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 .(..),lata jak wszystkie madmany super stabilnie . I tutaj idzie się spotkać z twierdzeniem że ile ludzi tyle opinii ... jedni twierdzą że to dość nerwowy model drudzy że stabilny ... oczywiście ja trzymam się opinii że będzie stabilny w locie i innej już opinii nie przyjmuje do wiadomości Najważniejsza frajda z latania czymś co się samemu zbudowało Maskę silnika z czego masz wykonaną ? W moim Madmanie pozostała drobna kosmetyka przed oklejeniem więc najwyższy czas powoli zacząć myśleć o masce silnika ... tym razem może kopyto na maskę silnika zrobię z balsy bo jak myślę że znowu kawał sosny trzeba szlifować kątówką to jakoś mnie leń ogarnia Rafał tak patrzę na Twoją Katanę to może ja Ci wyślę Madmana i ewentualnie byś go odpicował ... oczywiście żartuje ... podziwiam dbanie o szczegóły u mnie niestety tego brakuje ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 39 Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Mordka z butelki po płynie do spryskiwaczy , mozna się pokusić o laminatową ale zawsze istnieje możliwość zmiany napędu i zarazem zmiany maski/Bez maski jakoś ten model wygląda tak łyso.A odnośnie nerwowości madmana to konrolujemy wartoscią wychyleń jak każdy inny model.Przy tej powierzchni płata i 100% wychyleniach model zachowuje się bardzo poprawnie.To typowy FUN. ,,Będzie Pan zadowolonyyy'' :lol: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Dzisiaj wsadziłem całą elektronikę w jak na razie pusty szkielet by sprawdzić wyważenie. Cięciwa skrzydła wychodzi jakieś 34 cm z groszem biorąc jedną trzecią wychodzi SC około 114 mm ... u mnie SC na chwilę obecną mam gdzieś o okolicy 100 - 105 mm od krawędzi natarcia ... zostawić do pierwszego oblotu czy już martwić się dodatkowym balastem na ogon ? Ważyłem model i nie oklejony RTF waga wychodzi 980 g a z figurką pilota już jakieś 1020 g ... pilot troszkę waży więc zastanowię się może nad jakimś profilowym kolesiem bo jakoś nie wyobrażam sobie pustej kabiny pilota Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Pogrzebałem w sieci i mam pilota ... troszkę blady bo mi już tuszu w drukarce brakuje ale do celowo druk kolorowy laserowy i naklejony na balsę 3 mm co by się jakoś trzymał (pilot to tylko przymiarka i będzie wycięty po konturach) ... tym sposobem zaoszczędzę na wadzę około 40 g w porównaniu do figurki co miała być wcześniej ... obecnie folie mam zamówioną, więc do końca przyszłego tygodnia Madmana powinien być już oklejony i może pomyślimy coś o oblocie jak się trafi bezwietrzna pogoda P.S. Jak by się komuś spodobał profilowy pilot do zamieszczam do pobrania ... troszkę już przerobiony ale można by mu troszkę jeszcze czasu poświęcić w programie graficznym Następne zdjęcia sądzę będą już z oklejonym Madmanem CDN ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Jakbyś chciał bardziej "ludzkiego" to zobacz tego http://bestpilots.typepad.com/my_weblog/bob-sweeney-fighter-pilot.html Lata u mnie w ultimate. też płaski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrik123 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 Przemo, dobrze widzę, że silnik masz zamocowany nieco wyżej niż oś symetrii skrzydła/profilu ? Do oblotu ustawisz skłon i wykłon silnika ? /po przeczytaniu dziesiątek opinii nie wiem na co się zdecydować w moim Madmanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Jakbyś chciał bardziej "ludzkiego" to zobacz tego http://bestpilots.ty...hter-pilot.html Lata u mnie w ultimate. też płaski Dzięki Robercie za link z pewnością się przyda, kiedyś szukałem takiego pilota i nie szło nijak w sieci namierzyć ale Madman to funfly i według mnie taki kreskówkowy pilot w sam raz do niego pasuje Przemo, dobrze widzę, że silnik masz zamocowany nieco wyżej niż oś symetrii skrzydła/profilu ? Do oblotu ustawisz skłon i wykłon silnika ? /po przeczytaniu dziesiątek opinii nie wiem na co się zdecydować w moim Madmanie. Tak mam wyżej zamocowany o jakieś 5 mm i powiem Ci szczerzę że nie mam zamiaru się tym przejmować Oczywiście skłon i wykłon będzie, a silnik na chwilę obecną jest tylko tak przykręcony do kadłuba ... przy oklejaniu będę go odkręcał Z tym nie zdecydowaniem chodzi Ci o właśnie o skłon, wykłon i miejsce zamocowania silnika ? Powiem Ci że ja tym modelem mam zamiar zrobić parę pętli, beczek, ciasnych nawrotów oczywiście wysoko nad ziemią i czerpać dużo frajdy z latania a do nauki akrobacji mam zamiar zrobić sobie krzyżakowe SU-26 z depronu Tak na marginiesie Matrik123 Twoją relację z budowy Madmana na rcclub podglądam regularnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrik123 Opublikowano 5 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2013 Nie mogę się zdecydować czy dać skłon i wykłon silnika czy zostawić "prosto" i zobaczyć jak będzie zachowywał się w locie. U mnie zostało jeszcze okleić kadłub i stery.. Niestety oklejam papierem japońskim i nie oczekuje takiego ładnego efektu jak po foli ;] Ostatnio robiłem wszystko "na czas" (żeby zdążyć na konkurs-niestety nie udało się) i nie robiłem fotek. Spróbuje przed "zaklejeniem/oklejeniem" kadłuba zrobić fotki paru szczegółom. Życzę wysokich/widowiskowych lotów ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Wrzuć jakiś postęp prac nad Twoim Madmanem na rcclub bo nic się nie dzieje w Twoim temacie a zaglądam tam co dziennie z nadzieją na nowe zdjęcia A do mnie w końcu trafiła folia ... tutaj wielkie "szapo ba" dla sklepu cyber-fly za ekspresową wysyłkę foli zamówiłem podczas długiego weekendu a paczkę już miałem w poniedziałek Dzisiaj walka od samego rana ze skrzydłem i udało się skrzydło oklejone zdjęcia robię z daleka żebyś Cie się nie wystraszyli oklejenia zaokrągleń na skrzydłach ... jeszcze wiele nauki przede mną jak chodzi o oklejanie ... skrzydło mam gotowe jutro chyba ruszę z kadłubem bo stery to już raczej będzie zabawa niż walka z materiałem Środek ciężkości za bardzo przesuwa się do przodu więc odwiedziłem znajomego, który prowadzi wulkanizację i dostałem w prezencie odważniki ołowiane do wyważania kół motocyklowych o wadzę 5g i 2.5g więc w razie czego będzie można w prosty sposób doważyć ogon poprzez. Ciężarki są na taśmie dwustronnej przylepnej. A w niedzielę z nudów troszkę przerobiłem pilota Madmana ... CDN ... ... a i najważniejsze będzie mała zmiana jednostki napędowej z silverblue na turnigy 3536/6 ... się na allegro udało ostatnio upolować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrik123 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 przemo Napisałem coś w wątku ;] (http://www.rcclub.eu...&p=75730#p75730). Zazdroszczę wam tej foli ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ładnie Ci wychodzi Madman ... papier japoński ma swój urok więc nie jest źle nawet jesteśmy na tym samym etapie z oklejaniem Ja też dzisiaj walczyłem troszkę z rana i teraz na wieczór skończyłem oklejać kadłub. Myślałem że będzie gorzej okleić ale nie przysporzyło mi to jakiś większych kłopotów oczywiście nad kompozycją czuwała małżonka co bym nie przesadził z kolorystką i wszystko wyszło w miarę stonowane kilka zdjęć i Taki forumowy akcent Dotarła dzisiaj nowa jednostka napędowa TURNIGY 3536/6 - 500W 1250 kv ... i postanowiłem zrobić taka prowizoryczna hamownie wynik jaki uzyskałem na wadze ze śmigłem 10x5 i pakiet 2200 3S to 1,5 kg pozostało okleić stery ... CDN ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Ładna kolorystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAFALR30 Opublikowano 8 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 Piękna czysta robota. Widziałbym tu golenie podwozia w kolorze czarnym, z włókna, wygięte w łuk. Myślę, że nadałaby modelowi dodatkowej lekkości. Z czego zrobisz osłonę silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Miło czytać że moje wypociny się komuś podobają stery mam zamiar okleić samą folią transparentną. Co do podwozia fakt było by ładniejsze więc pomyślimy ale nie obiecuje że będzie Co do osłony to mam zamiar zrobić kopyto i wysłać komuś kto by mi zdjął odcisk. Szczerze mówiąc już mi się nie chce kombinować z butelkami i nagrzewarką i liczyć że w końcu za którymś razem odcisk wyjdzie. Oblot z pewnością będzie bez maski i planowany jest wstępnie w tą niedzielę no chyba że przeszkodzi pogoda i kac po sobotnim dniu strażaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robertus Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 A że tak z pytam, z depronu nie możesz zrobić tej maski silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemo Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Szczerze mówiąc nie zastanawiałem się nad tym ale raczej wolałbym tłoczoną. Jak uda mi się przygotować kopyto to maska będzie a jak nie to pomyślimy o jakimś półśrodku czyli np depron. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrik123 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Ładnie Ci to wychodzi ;] Może ktoś kiedyś pomyśli nad zlotem MadMan`ów ;d Miałbym już oklejony ster wysokości ale "zamyśliłem się" i źle okleiłem, zerwałem i czeka na nowe oklejenie. Mógłbyś napisać ile stopni (ile podkładek) wychylisz silnik ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.