Skocz do zawartości

S-1 Swift 1,84m


wojt1125

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie chodzi mi o to. Chodzi mi o używanie silnika do robienia akrobacji. Sztuka właśnie polega na tym aby wykonać wszystkie figury (najlepiej jedna po drugiej) bez silnika :)

  • Odpowiedzi 108
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

Ja w swoim silnika używałem tylko do wyniesienia go do góry, akrobacja szybowcowa to jest to.

Obecnie Swift dostaje następny komplet skrzydeł, silnik został już zastąpiony wyczepem, a na lotnisku czekają na niego holowniki.

Opublikowano

Czy można prosić o jakies foty wnętrza oraz ew rozwiązań technicznych ktore mogą być przydatne w budowie Swifta ?

Pozdr

Opublikowano

Dołączona grafika

z niewidocznych elementów: wręga w przejściu skrzydło-kadłub, napęd SW węgiel 3mm, napęd SK bowden. napędy trochę kolidują mi z alu rurką (na bagnet) i mam mało miejsca na przeciągnięcie gumy żeby spiąć razem skrzydła. ale daję radę.

 

fotki z latania są tu:

http://www.forum.aer....php?f=59&t=361

Opublikowano

A ja nigdy nie spinam skrzydeł, robię ciasne pasowania bagnetu podstawowego jak i wspomagającego.

U mnie w srodku są trzy pówręgi, między pierwszą i drugą serwa wysokości i kierunku, między drugą a trzecią podłużnice z mocowaniem kółka.

Opublikowano

Panowie macie namiary do osoby co wykonuje kadłuby ,do pan z Krosna Przemysława.G

 

A wystarczy tylko troche sie wysilić i przeglądnąć te 5 podstron tematu...

Opublikowano

A jakie oznaczenie profilu wychodzi z kadłuba pana Przemysław z Krosna ,bo bedzie wycinanae CNC PZODR

 

Mam profil HQ 1,5-12 175mmod konstr.kadłuba

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Swift w wersji szybowcowej

Dołączona grafika

Ten szybowiec zadziwia mnie za każdym razem gdy dostanie nowe skrzydełka.

Obecnie przyłożyłem się do roboty, odchudziłem konstrukcje i moje uwagi są nastepujące:

waga powyżej 1kg zdecydowanie do akrobacji jest lepsza, przy obecnej około 750g właściwości lotne szybowca są lepsze, ale akro już nie takie fajne.

Testowałem go również z silnikiem i jest poprawa, ale dalej to nie to samo, co było przy wadze 1200g.

Prawdopodobnie dostanie dodatkowe obciążenie pod SC, aby zwiększyć energią kinetyczną w lotach akro.

Opublikowano

waga powyżej 1kg zdecydowanie do akrobacji jest lepsza,

 

ja mogę tylko to potwierdzić.

a jaki świst przy low pass'ie!!!

ma to jednak jedną wadę. do lądowanie potrzeba sporo miejsca

Opublikowano

A właśnie że nie, mi udało się go tak opanować, że jestem wstanie wylądować do nogi.

Świst przy low passie, między 130-160km/h :D

Opublikowano

Po wczorajszych testach jestem już prawie pewien, że nie osiągnę tego, co zaprezentował Wojtek na swoim filmie.

U mnie wersja szybowcowa lata, ale jako akro jest do bani.

Model aby wykonać prawidłowo wiązankę potrzebuje ogromnej szybkości, której w wersji szybowcowej nie da się osiągnąć.

Odchudzanie konstrukcji jest błędem, model fajnie lata przy wadze 1kg i wyżej, o lotach szybowcowych można wtedy zapomnieć.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Przy montażu tego szybowca trzeba sprawdzić zaklinowanie statecznika poziomego, bo mocując go bezpośrednio do laminatu ciężko wyregulować prawidłowy lot.

  • 4 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam, czy mógłbym prosić kogoś o plany modelu. Z góry dziękuję ;)

 

email: luk.halas@op.pl

jak kupisz kadłub od Przemka Guni to dostaniesz rysunek modelu w 3 rzutach + profil w skali 1do1. plany??? tu nie ma czegoś takiego.

  • 4 miesiące temu...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.