wichercat Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Witam, do mojego hangaru dojdzie w tym tygodniu nowa maszyna F7F Tigercat przepiekny dwusilnikowiec. http://sklep.silesiaaeroteam.pl/makiety-wojskowe/10-f7f-tigercat.html Oprócz latania akrobatami fajnie jest mieć makiete myśliwca bo nic nie ma tagiego wdzieku jak te modele Obecnie zastanawiam sie nad doborem silników ale założenie jest jedno benzyna i kręcić 3 łopatowym śmigłem od G. Bieli..... Mile widziane konstruktywne porady....dodam że rozważam saito 20cc choc cena lekko przeraża biorąc pod uwage silnik x2...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Ja Ci nic nie doradzę bo na spalinach znam się tyle co wilk na gwiazdach ale będę bacznie się przyglądał bo taki model na tym forum to nie lada niespodzianka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Dodam że do modelu zakupilem też zestaw pneumatycznego podwozia i zestaw do montażu dzwi od kół. Mam tez namierzony kokpit makietowy do tego modelu. Plan jest aby zrobić z tego modelu jak najbardziej makietową wersje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek rokowski Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 trzymam kciuki za realizacje! to mój ulubiony myśliwiec schyłka wojny... u mnie na warsztacie jest TigerCat - ale trochę mniejszy -oczywiscie elektryki z epp zastanawiam się właśne nad podwoziem... kupiłem elektryczne - ale muszę jeszce dokupić goleń przednią... będę się pzryglądał co Ci z niego wychodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Obecnie zastanawiam sie nad doborem silników ale założenie jest jedno benzyna i kręcić 3 łopatowym śmigłem od G. Bieli..... Ja nie wiem czy to założenie będzie realne; model ma obciążenie pow. 172 g/dm2 co już jest wartością olbrzymią. Zapewne licząc te cięższe silniki czyli 4suwy .91. 20cm benzyna jest cięższa od wspomnianego wyżej. Do tego dojdą zasilania modułów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 jeżeli chodzi o silniki to na youtube są takie z 20 cc saito i stąd mój kierunek nie licząc bezproblemowości w użytkowaniu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 fajnie jest mieć makiete myśliwca bo nic nie ma tagiego wdzieku jak te modele Noo :rotfl: fajnie Uploaded with ImageShack.us Obecnie zastanawiam sie nad doborem silników ale założenie jest jedno benzyna i kręcić 3 łopatowym śmigłem od G. Bieli..... Maciek, duże obciążenie powierzchni ,to duża prędkość minimalna... ,przeanalizuj raz jeszcze masy silników jak radzi Fokker Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Macku twój model ma bardzo duże obciążenie i musisz walczyć z wagą,lekkie silniki,serwa i akumulatory,model przy tak dużym obciążeniu będzie latał jak odrzutowiec,a lądowanie z szybkością lotu. Modele firmy ESM są bardzo ładnie wykonane,chociaż to też chińskie,ale całkiem inne,kadłuby laminatowe,nie są oklejane folią z połyskiem,tylko malowane lakierem jak samoloty wojskowe,na mat,no i dosyć dużo elementów makietowych. Będąc na miejscu w magazynie Karola,zamierzałem kupić B-25 Mitchell,ale przerażało mnie to obciążenie skrzydeł 128g/dcm2. Jak zobaczyłem te modele to pusto nie wyjechałem,przywiozłem z sobą kartonik z BF-110 i podwozie chowane pneumatycznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 co do obciążenia powierzchni to tu informacje są przeróżne ponieważ szukając w necie u Amerykańców dane są różne dla tego modelu a nawet są informacje o tym iż producent podaje maksymalną dopuszczalne obciążenie. Noo fajnie czy chcesz powiedzieć że ta makieta o której mówiłeś to tooooo :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mecenas Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Podobne obciążenie przerobiłem w Lightningu, MASAKRA! Po prostu pocisk! Model miał podobne parametry, 2.15m rozp, 56dm? i prawie 9kg do lotu. Latał tylko na pełnym gazie. o lądowaniu nie wspomnę, na klapach, i to flowlera (zwiększają powierzchnie), pręd. lądowania w granicach 50-60 km/h. Dwie 15-ki 4 suw. ledwo dawały radę. latając płasko jeszcze było OK, ale zachciało mi się zrobić pętlę no i na szczycie brakło prędkości, model zwalił się w korek plecowy no i tak się skończyło moje "lightningowanie". Musiałem spychacz zamówić żeby dziurę w lotnisku zasypać :lol2: :lol2: :lol2: Wniosek: Czym mniejsze modele z dużym obc. pow. tym gorzej latają. Prawo Raynolds'a się kłania. Gdybyś miał np. 3-metrowy taki model i takie obciążenie, aaaa to już inna bajka Przemyśl jeszcze raz decyzję. Zwóć uwagę że będziesz potrzebował naprawdę dużego lotniska żeby tym bezpiecznie wylądować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 co do obciążenia powierzchni to tu informacje są przeróżne ponieważ szukając w necie u Amerykańców dane są różne dla tego modelu a nawet są informacje o tym iż producent podaje maksymalną dopuszczalne obciążenie. Według mnie podaje suche fakty, a nie maxymalne wartości; podana jest powierzchnia i masa modelu. Nawet jeśli max do lotu, to jak już podałem twoje 2x benzyna + osprzęt wartośc tę zwiększy. Zresztą wszyscy piszący tu koledzy potwierdzają mój pierwszy wpis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 no nic model własnie dotarł ale jeszcze nie otwierałem paczki więc pstryknę w domu parę fotek. Wyglada na to że trzeba będzie się wspiąc na wyżyny umiejetności albo spadochron hamujący zamontowac postaram sie zważyć całość na pusto i wtedy zaczne dobierać osprzęt...... Wniosek nasuwa mi się jeden że jak opanuję ten pocisk to następny krok to jet :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Wniosek nasuwa mi się jeden że jak opanuję ten pocisk to następny krok to jet JESTEM ZA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 24 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 zobaczcie na ten film napędzany 2x 20 cc zenoah i ląduje nie jak pocisk....co wy na to... http://www.hallamhobbies.com.au/index.php?ID=6&DID=96 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dp Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Czy sklep internetowy, w którym można kupić modele ESM ma również stacjonarną siedzibę, aby można było zobaczyć te modele ? Ki84 to bym pomacał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk S. Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Damianie sklepu niema,jest to firma Budosprzęt i w magazynie są modele,aby obejrzeć modele idziesz do biurowca pokój nr.6,poprosisz Marcina i pójdzie z tobą oglądać modele. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Czytam tak fora w usa i tam nikt nie panikuje z wagą a wręcz wsadzają 26 cc do tego modelu. Zdaje sobie sprawę że model ten nie ląduje jak mój yak no ale z drugiej strony to myśliwiec a nie depron. Poza tym na filmikach wygląda to całkiem normalnie jak na warbirda. No nic tak mi się podoba że się nie poddam najwyżej będe miał model wystawowy :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Ki84 to bym pomacałTo weź ze sobą odpowiednią ilość gotówki.Zasada handlowa mówi "towar macany należy do macanta" :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Czytam tak fora w usa i tam nikt nie panikuje z wagą a wręcz wsadzają 26 cc do tego modelu. Ale czy to są te same modele? To co podawałeś w linku do youtube to YT International czy jakoś tak. Wizualnie widać też, że różnią się malowaniem i oznaczeniem. A tym co jest na youtube nie sugeruj się za bardzo - tam idealnie lądują modele, które u mnie tego nie chcą :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wichercat Opublikowano 25 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 ten czy nie ten obaczy się fakt że jak gondole weźmie się do ręki to czuć wagę kadłub wydaje sie lekki (waga łazienkowa nie chce zważyć). Ale trzeba przyznać wykończony ślicznie, matowo mniam jak na warbirda arf. No nic zacznę kompletować wyposażenie. Serwa jakie planuję dać na powierzchcnie sterowe to HS 645MG: do tego dojdzie serwo do koła, 2x silniki. Bat pewnie life aby z wagą zejść :mrgreen: co do silników może jety podwiesić :mrgreen: mmh pomyślimy. No i to jak na razie tyle bo trzeba wyposażenie kompletować i najwcześniej start w styczniu z budową po przeprowadzce bo teraz miejsca brak :? cdn... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.