Skocz do zawartości

Ośka fi 5mm z... markowego śrubokręta??


Wojtass_nt

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj odbył się oblot nowego silnika w holówce i niestety przy 1szym holu kiedy dodałem full gaz tradycyjnie ułamała się ośka w miejscu na pierścień segera w złotym silniku Turnigy 4260 ... Oczywiście nie mam zapasowej i wpadliśmy na pomysł czy nie wybrać się do Castoramy z suwmiarką i kupić jakiś drogi śrubokręt z którego zrobimy oś.

 

Jakieś inne pomysły?

Zamawianie z HK nie wchodzi w grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym zastąpisz blokadę na pierścien zegera? Da się zrobić rowek pod pierścień?

Nie potrzebuję go właśnie bo od drugiej strony ośka jest przykręcona wkrętem robaczkowym. Pierścień jest zabezpieczeniem przed zesunięciem się rotora kiedy używamy oryginalnej piasty. Ja mocuję piastę na ośkę i rotor jest dociskany do silnika więc nic mu nie grozi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Odwiedź pierwszy lepszy sklep motoryzacyjny i kup sobie popychacz pompki paliwa do Fiata 126 P, jeśli dostaniesz oryginał to będzie miał 5,00, jest kalibrowany!!! i bardzo ładny (cena w porywach to jakieś 2 zeta) no i wystarczy na kilka osiek....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piotrek taki miękki materiał miałeś? Ja robię rowki pod segery też w wiertarce, ale rowek nacinam tarczką napylaną diamentem w dremelku. Potem czasem poprawiam tarczką ścierną.

No niestety tak :P dopóki piasta przylegała do rotora nie było problemu... gdy musiałem ją mieć odsuniętą, po pierwszym lądowaniu się wygięła :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem śrubokręt CASTO w castoramie za niecałe 8zł. Droższego o tej średnicy nie było :mrgreen:

Zeszlifowałem dremelkiem odrobinę, przeciąłem na długość 8cm i zrobiłem wcięcie na robaczka. Zamontowałem. Jest pięknie. Ale jak bardzo to okaże się w niedzielę przy kolejnej próbie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej było tak jak juz ktoś wcześniej radził wykorzystać popychacz z malucha,bo raz,że jest rzeczywiście kalibrowany i ma równe 5mm średnicy,to w dodatku jest niesamowicie twardy.Ja z tych prętów wykonuje popychacze sprzęgieł do motocykli,a tam wystepują naprawdę spore obciążenia.Takim chyba najbardziej znanym przykładem jest zastosowanie tego pręta w WSK 125,lepszy niż oryginał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.