MASK Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 No cóż, na szczęście mam jeszcze kilka silników w zapasie. Ale na nowe nie ma już co liczyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Szkoda, mieli doświadczenie ale widać nie handlowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Oleksy Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 A może tak jak Super Tigre wypłyną za chwile te silniki jak Made In CHINA ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Dobry sprzęt z rynku wypycha chińszczyzna o połowę tańsza. Teraz na 10 silników benzynowych 50ccm ok. 7 to DLA/DLE. Ludzie zamiast dobrych np. OS Max'ów kupują LEO/ASP i inne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ludzie zamiast dobrych np. OS Max'ów kupują LEO/ASP i inne. Dobrze że nie wszyscy , osobiście wolę kupić os maxa za 500 zł i mieć spokój z eksploatacją 3 -4 lata niż kupić ASP i mieć 2 letni koszmar na lotnisku za 250 zł :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Daniel przesadzasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Może tak ,ale to jest tylko moje zdanie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klawish Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja używam już ASP 3 sezony i nie mam żadnego problemu a jak patrze na takie osmaxy po 3 sezonach to ASP trzyma się lepiej a ja go nie oszczędzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja używam już ASP 3 sezony i nie mam żadnego problemu a jak patrze na takie osmaxy po 3 sezonach to ASP trzyma się lepiej a ja go nie oszczędzam Problem się zaczyna gdy latasz 3D, nie wiadomo kiedy zgaśnie, widziałem już efekty takich nagłych zadławień i nie ciekawie to wygląda :ble: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Problem jest wtedy kiedy nie umie się obsługiwać silników :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Ja używam już ASP 3 sezony i nie mam żadnego problemu a jak patrze na takie osmaxy po 3 sezonach to ASP trzyma się lepiej a ja go nie oszczędzam Nie będę się kłócił czy ASP jest lepsze od Os maxa bo to nie na temat . Temat jest o silnikach Webra ,które upadły , poniważ każdy tak stwierdził jak kolega że po co płacić tyle pieniędzy za silnik bez tłumika w komplecie jak dużo tańszy silnik będzie się trzymał lepiej i dłużej :wink: Bez sensu wyrzucać kasę w błoto . Aha to ta kupa złomu po dwóch sezonach ostrego latania zawodniczego nie niedzielnego :!: http://www.pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=5985 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M52 Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 (...) Aha to ta kupa złomu po dwóch sezonach ostrego latania zawodniczego nie niedzielnego :!: Obrazek Złom straszny. Widać te zjechane łożyska i ten klekoczący tłok. a korbowód pewnie bokiem wyszedł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ASP do OS Maxa to chyba nie ma co porównywać. Jeden ma się do drugiego tak jak MK-12W do Webry Mach, albo Kometa i Meteor do Super Tigre. Ale w używaniu tanich chińskich silników nie ma nic złego. Jeśli ktoś chce, to proszę bardzo. Osobiście jednak wolę kupić sobie używany markowy silnik i doprowadzić go do porządku (jeśli potrzeba), niż nowego chińczyka. Cała istotna różnica pomiędzy Webrą czy OS Maxem, a ASP i Magnum, polega na tym że te pierwsze wyznaczają (lub wyznaczały) kierunki rozwoju silników modelarskich, a te drugie, to mniej lub bardziej udane ich kopie. Bez takich silników jak Webra nie byłoby postępu, a bez takich jak ASP nie byłoby taniego modelarstwa. Webra to w Polsce marka kultowa, która miała ogromny wpływ na rozwój naszego modelarstwa i chociażby dlatego szkoda, że nie dali sobie rady na współczesnym rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ja używam już ASP 3 sezony i nie mam żadnego problemu a jak patrze na takie osmaxy po 3 sezonach to ASP trzyma się lepiej a ja go nie oszczędzamOd kiedy to sezon jest jednostką przebiegu silnika?? :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ską Marcinie ta smutna wiadomość?? Na stronie Webry niczego się nie doszukałem....Niestety grozi nam totalna i nieodwracalna elektryfikacja.... Śliczna ta Twoja T4. Pochwalę się przy okazji moimi ciekawostkami. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=5986 http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=5987 a ta dopiero do mnie jedzie.... http://img13.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/83/19/71/1383197169_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 .Niestety grozi nam totalna i nieodwracalna elektryfikacja Nie strasz! Może jednak nie będzie tak źle? A może powinniśmy już zacząć robić zapasy silników i paliw? Ja myślę, że dla pasjonatów napędu spalinowego zawsze będzie miejsce, czyli że na pewno znajdą się firmy, którym będzie się opłacało produkować silniki spalinowe. Tak jak z płytami winylowymi, które zostały wyparte przez CD. Teraz znowu się do nich wraca, oczywiście w niewielkim zakresie ale jednak. Niestety osobiście żadnej Webry nie posiadam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielstol Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Bo kto jest modelarzem a nie pilotem modelu zobaczy różnice między jednym silnikiem a drugim . :wink: U nas na modelarni leży jeszcze piękna webra 10 cm , nie wiem co to za typ , jak będę to cyknę zdjęcie ,na pewno panowie "modelarze "przybliżą mi więcej informacji na temat tego silniczka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nie ma piękniejszych silników niż Webra .61 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jędrek Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Nie ma piękniejszych silników niż Webra .61 Ooooojjjj dobrze gadasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Ską Marcinie ta smutna wiadomość?? Na stronie Webry niczego się nie doszukałem.... No właśnie z ich strony. Jeszcze dwa dni temu można tam było wejść i przeczytać taki tekst: Dear Webra Customer, We are so sorry to announce you that our company WEBRA Modellmotoren GmbH & Co. KG in A-2551 Enzesfeld, Eichengasse 9 - AUSTRIA is in bankruptcy and cease to Thursday, December 23, 2010 its activities for model engines and electronics products. The reason why this happens was the low cost products made in China which comes more and more for toys as for the real model building. Therefore found the market lower and lower interest in our high quality products. By this way we will thank you for your good co-operation in past and we will wish you all the best and many business success in future. Remain with „Many happy landings“ Yours WEBRA-Team Ten tekst był również w języku niemieckim. Udało mi się go odnaleźć na RC Universe w podobnym wątku jak ten. I jeszcze kilka fotek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.