Thonni Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Witam kolegów :wink: Czy ktoś z kolegów modelarzy miał okazję budować i oblatać poniższe modele ? GWS - Mitsubishi ZERO NPS http://www.nastik.pl/mitsubishi-zero-p-194.html GWS - Messerschmitt Me-109 NPS http://www.nastik.pl/messerschmitt-me109-p-191.html GWS - P51-D Mustang NPS http://www.nastik.pl/p51d-mustang-p-193.html Będę wdzięczny za jaką kolwiek poradę lub informację, gdyż planuję zakupić jeden z powyżej wymienionych modeli. :wink: Chciał bym poznać wasze plusy i minusy do wyżej wymienionych modeli. :roll: Pozdrawiam Tomek 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 GWS - Mitsubishi ZERO NPS http://www.nastik.pl/mitsubishi-zero-p-194.html Miły, mały modelik: http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?p=83254#83254 Edit Coś jeszcze o GWS Zero itp: http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=4082&postdays=0&postorder=asc&start=0 Pobór prądu to kilka amperków na 2S - jak to mogło latać Link to comment Share on other sites More sharing options...
dobiecki Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Miałem takiego mustanga, tak mi się podobał, że jego truchło przechowuję nadal jako relikwie. Latał fajnie, mimo że był napędzany szczotkowym motorkiem i kadmowymi akumulatorami. Super wyglądał w niskich przelotach i ładnie kręcił akrobacje. Wiem że przeróbki na 3 fazy i lipole latały jeszcze lepiej, ale do kombatu się nie nadaje, szczególnie między te zabijaki no może między esa ujdzie jak nie będzie za ciężki i rzecz najważniejsza nie jest wystarczająco odporny i podatny na naprawy w warsztacie polowym. Ale na defilady - jak najbardziej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
solainer Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 ja miałem zero, super oczywiście jak na taki model, ładnie wygląda i dobrze lata. miałem w nim raya 2412, śmigło gws 8x4 3 celowy pakiet 1300 regiel 18A i ąz 2 serwa hs55. Na tym setupie był szybszy od modeli esa ale poległ w bezpośrednim starciu. w wyniku zderzenie z modelem brata, Esa miała lekkie zagniecenia, a zero spadł na ziemie w kilkunastu częściach. Do lotów rekreacyjnych jest naprawdę fajny, szybki , zwrotny , duży zapas mocy z tanim silnikiem 3 fazowym no i kupując wersje białą można sobie pomalować jak sie tylko chce. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarro Posted January 31, 2011 Share Posted January 31, 2011 Ja miałem mustanga i bf-109 . Mustang był odporniejszy od bf ,ale najlepszy z gws to jest fw 190 wiekszy masywniejszy po odpowiednim pomalowaniu wygląda super ,no i mocniejsze silniki można zastosować . Meserschmitt ma slabiutkie podwozie i delikatne skrzydła . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thonni Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Dzięki koledzy za przydatne informację :wink: Jaki polecacie setup do takich modeli "silnik, regiel itp itd' :?: Dziś przeglądając filmiki z tymi modelami na Youtubie natrafiłem na ten model :wink: http-~~-//www.youtube.com/watch?v=wW34kNscUJk&feature=related Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 F4U - jak najbardziej, mój pierwszy model - z tego powodu sporo wycierpiał. Latał na szczotce z przekładnią, później na samoróbkach z CD itp, a zakończył u mnie jako spalinka i poszedł w obce ręce. GWSy to fajne modele, nie słyszałem, żeby źle latały, można przerabiać różne wyposażenia. Konstrukcja ciut krucha, ale bez przesady - łatwo połatać, byleby w przypływie rozpaczy po kraksie nie zapomnieć pozbierać wszystkich "okruszków". Link to comment Share on other sites More sharing options...
japim Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 A czy kolega Tomek (Thonni) moglby wyjasnic jaki zwiazek maja modele GWS z klasa kombat WWII 1:12? Jezeli masz zamiar przerobic GWS na model kombat to zapraszam raczej do dzialu modeli ESA... Jezeli tylko kolejna sonda odnosnie elektrycznych modeli to jest do tego odpowiedni dzial. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thonni Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 F4U - jak najbardziej, mój pierwszy model - z tego powodu sporo wycierpiał. A jak zachowuje się w powietrzu :?: stabilny i przewidywalny :?: Po powyższym filmie widać ze nawet bardzo ;D A czy kolega Tomek (Thonni) moglby wyjasnic jaki zwiazek maja modele GWS z klasa kombat WWII 1:12? Jezeli masz zamiar przerobic GWS na model kombat to zapraszam raczej do dzialu modeli ESA... Jezeli tylko kolejna sonda odnosnie elektrycznych modeli to jest do tego odpowiedni dzial. Wybacz nie wiedziałem w jaki dział wsadzić post o GWS Jeżeli jest taka możliwość proszę o przeniesienie tego tematu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thonni Posted February 1, 2011 Author Share Posted February 1, 2011 Mój wybrany setup do modelu GWS :wink: Silnik http://www.cyber-fly.pl/produkt-1386.html Serwa 3x http://www.cyber-fly.pl/produkt-1166.html Regulator (biorę ze swojego Helika) http://www.start-helirc.pl/product/Regulator-napiecia-KDS-ESC-40A/?id=4 Jeśli macie obiekcje do tego setupa proszę o wasze propozycje :roll: Pozdrawiam :faja: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Jeśli macie obiekcje do tego setupa proszę o wasze propozycje :roll: Regulator - wiadomo, duży ale może być.Reszta ok, lipolki pewnie 3S w okolicach 1300-1800mAh (ale tu bardziej liczy się miejsce i możliwość wyważenia). Co do wrażeń z latania F4U: mój był tak nerwowy jak jego pilot Na szczotkowcu Spaliniak Ale, jak widzisz ( a i ja zerknąłem), na Twoim filmiku jest pokorniutki jak baranek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jarro Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Ja w korsarzu miałem taki silnik http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1908,ray-cd2830-09-pelikan ,sporo mocy nawet na 2 s ale najlepiej latał na 3s 1300mah . W sklepie Abc rc była na gwsy 20%promocja ale nie wiem czy jeszcze trwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pelikan1500 Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 Czy ten model z GWS-a jest ze styro ? Bo jeżeli tak to go sobie odpuść szkoda kasy . Oczywiście jeżeli ma to być model REKREACYJNY to na kilka lotów starczy . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebamor Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Tak naprawdę to model corsaira możesz miec za 110zł + przesyłka tutaj: http://www.cyber-fly.pl/produkt-844.html A nie jest to już styropian tylko EPP, a to wieeeeeeeelka różnica. No tylko, że musisz go sam pomalowac, ale za to droga różnych wzorów i modyfikacji malowań jest otwarta 8) , nie musisz byc skazany na jeden wzór :wink: . Zrobisz jak będziesz uważał, to jest tylko porada jak ja bym to rozwiązał. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skidan Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Tomku, mimo, że sebamor ma jedynie 14 lat weź pod uwagę to co ci napisał. Ma chłop rację. Skoro trafiłeś do tego działu z pewnością czytałeś temat Ponoworoczne walki koło kładki do tego jesteś z Wrocławia, więc następnym razem zapraszam na nasze walki. Zapytasz, podpatrzysz, może nawet spotkasz pelikana1500 , który zawsze przyjeżdża i sprzedaje gotowe modele (jeśli taki cię interesuje). Zrobisz jak zechcesz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thonni Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 Ja w korsarzu miałem taki silnik http://www.sklep.modelarnia.pl/index.php?p1908,ray-cd2830-09-pelikan ,sporo mocy nawet na 2 s ale najlepiej latał na 3s 1300mah . W sklepie Abc rc była na gwsy 20%promocja ale nie wiem czy jeszcze trwa. Dzięki :wink: W jednym z Twoich postów wyczytałem Twoją rade jeśli chodzi o wzmocnienie kadłuba http://forumrc.alexba.eu/ipw-web/bulletin/bb/viewtopic.php?t=4082&postdays=0&postorder=asc&start=0 Mógłbyś bardziej opisać tą technikę wzmacniania GWS przy skrzydle :?: :?: Czy ten model z GWS-a jest ze styro ? Bo jeżeli tak to go sobie odpuść szkoda kasy . Oczywiście jeżeli ma to być model REKREACYJNY to na kilka lotów starczy . Tak to będzie bardziej model do rekreacyjnych lotów i do nauki :wink: Tak naprawdę to model corsaira możesz miec za 110zł + przesyłka tutaj: http://www.cyber-fly.pl/produkt-844.html A nie jest to już styropian tylko EPP, a to wieeeeeeeelka różnica. No tylko, że musisz go sam pomalowac, ale za to droga różnych wzorów i modyfikacji malowań jest otwarta 8) , nie musisz byc skazany na jeden wzór :wink: . Zrobisz jak będziesz uważał, to jest tylko porada jak ja bym to rozwiązał. Dzięki ale jakoś corsair w tej wersji nie bardzo mnie przekonuje, bardziej myślałem o tym modelu http://www.aircombat-modele-rc.pl/?357,tomahawk-p-40 Z tego co wyczytałem w tym temacie o P - 40 http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=35045 bardziej ten mnie przekonuje na jego większą kreto-odporność z powodu większej ilości materiału w bezpośredniej strefie uderzeń ale i też nie do końca przekonuje mnie fakt ze całe bebechy są na zewnątrz .. :? Dlatego GWS i P - 40 ze sklepu aircombat - modele bardziej do mnie przemawia .. Tomku, mimo, że sebamor ma jedynie 14 lat weź pod uwagę to co ci napisał. Ma chłop rację. Skoro trafiłeś do tego działu z pewnością czytałeś temat Ponoworoczne walki koło kładki do tego jesteś z Wrocławia, więc następnym razem zapraszam na nasze walki. Zapytasz, podpatrzysz, może nawet spotkasz pelikana1500 , który zawsze przyjeżdża i sprzedaje gotowe modele (jeśli taki cię interesuje). Zrobisz jak zechcesz. Tak czytałem i oglądałem zdjęcia Do tego mieszkam w pobliżu Niskich Łąk także na pewno wpadnę ale dopiero gdy "zbuduje" swój model :wink: Jak dobrze pójdzie to może już na marzec spotkamy się na Niskich Łąkach :faja: Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 W każdym przypadku trzeba dopasować wzmocnienie indywidualnie, weźmiesz połówkę kadłuba, to będzie "czuć". Mniej więcej to miejsce jak na zdjęciach (żółta, albo czerwona kreska). Ja wklejałem listewkę 3x5mm, albo patyk od szaszłyka, albo pręt węglowy około fi 3mm. http://pfmrc.eu/album_pic.php?pic_id=6208 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebamor Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Dzięki ale jakoś corsair w tej wersji nie bardzo mnie przekonujeDlatego napisałem zrobisz jak będziesz uważał . Powodzenia w budowie :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thonni Posted February 2, 2011 Author Share Posted February 2, 2011 W każdym przypadku trzeba dopasować wzmocnienie indywidualnie, weźmiesz połówkę kadłuba, to będzie "czuć". Mniej więcej to miejsce jak na zdjęciach (żółta, albo czerwona kreska). Ja wklejałem listewkę 3x5mm, albo patyk od szaszłyka, albo pręt węglowy około fi 3mm. Obrazek Dzięki Hubercie :wink: na pewno mi to pomoże przy budowie :wink: Zastanawia mnie czy jeszcze można jakoś wzmocnić kadłub :roll: Thonni napisał/a: Dzięki ale jakoś corsair w tej wersji nie bardzo mnie przekonuje Dlatego napisałem Cytat: zrobisz jak będziesz uważał . Powodzenia w budowie :wink: Dzięki Sebastian :wink: Jak będę w posiadaniu modelu przedstawię swój skromny In - Box 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebamor Posted February 2, 2011 Share Posted February 2, 2011 Zastanawia mnie czy jeszcze można jakoś wzmocnić kadłubW puste miejsca w kadłubie możesz wlac pianki poliuretanowej (takiej do montażu okien). Tylko pamiętaj żeby zapełniac tylko 1/3 wolnej przestrzeni (strasznie się pieni i zwiększa objętośc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.