f-150 Opublikowano 4 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2013 I powinna być obniżona punktacja za błąd w nazwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyko Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tutaj więcej fotek https://plus.google.com/photos/116998500282979689195/albums/5917255573435825409?banner=pwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tutaj więcej fotek https://plus.google....5409?banner=pwa Witaj Medyko Czy na jednym ze zdjęć to nie twoja szanowna osoba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyko Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tak Piotrze, jestem na zdjęciu , czy tez tam byłeś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Tak Piotrze, jestem na zdjęciu , czy tez tam byłeś ? Witaj Miałem takie plany,ale życie zmieniło mój scenariusz.. Koniecznie chciałem pooglądać te modele, Jak Iskra spisywała się w locie? Podwozie nie bardzo skalowe,ale też ładne. Mój Szanowny kolega z forum, zdobył dokumentację fabryczną podwozia i moja Iskra będzie miał naprawdę skalowe podwozie Na jednym ze zdjęć widać wyraźne pofalowania na poszyciu kadłuba,w jakiej technologi był zbudowany model? Ja CHCIAŁBYM zrobić sobie prezent pod choinkę ,czyli mieć zrobione ze 3 szt. mojej Iskry. I być po oblotach. Masz może zdjęcia modelu od środka (nie chodzi mi o wnętrze kabiny) pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyko Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Piotrze, Iskra była jednym z celów tej naszej wyprawy. Nie ukrywam że bardzo bylismy ciekawi jak zrobili ją tajowie. Zdjecia przyznam robiłem też i z myślą o Tobie i o Lucjanie, bo choć jeszce nie mieliśmy sie okazji poznać, to myslę że to nastapi to wkrótce ... wasz projekt śledzimy od poczatku. Niestety jednak nie miałem odwagi poprosić tajów o pokazanie modelu od środka, ponieważ Ci z kolei, byli tak uprzejmi że i tak nas mocno onieśmienili ...Na wieść o tym że jesteśmy z "Poland " i chcemy parę ''info'' ...mechanik budowniczy pobiegł do kolegów, którzy porzucili swoje posilki i Ci podobnie w pośpiechu podbiegli do nas i to całą ekipą... nie dbając o resztki jedzenia na ustach i o niedokończony posiłek... Ludzie z nich bardzo szczerzy i bezpośredni. Zrobili na nas przeogromne pozytywne wrażenie, by nie powiedzić wzruszenie.! Niestety o dziwo z angielskim było u nich dość krucho więc wiele sie nie dowiedzieliśmy. Iskra była zbudowana w ciągu roku z planów i zdjęć pozyskanych z netu i egzemplarza latajacego w Kaliforni, którego właścicielem miał być ich przyjaciel. Model był całolaminatowy ale jeszcze w fazie ulepszeń detali, włącznie z tym że były jeszcze na nim ślady po szpachli. Mimo wszystko prezentował się doskonale i swojsko . Najgorsze czego nie możemy sobie darować, to to że Panowie nie mieli możliwości zaprezentować nam go w locie ... A przy okazji,,,jesli pozwolicie, to jedną Iskrę z góry u was rezerwuję! Pzdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 5 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Piotrze, Iskra była jednym z celów tej naszej wyprawy. Nie ukrywam że bardzo bylismy ciekawi jak zrobili ją tajowie. Zdjecia przyznam robiłem też i z myślą o Tobie i o Lucjanie, bo choć jeszce nie mieliśmy sie okazji poznać, to myslę że to nastapi to wkrótce ... wasz projekt śledzimy od poczatku. Niestety jednak nie miałem odwagi poprosić tajów o pokazanie modelu od środka, ponieważ Ci z kolei, byli tak uprzejmi że i tak nas mocno onieśmienili ...Na wieść o tym że jesteśmy z "Poland " i chcemy parę ''info'' ...mechanik budowniczy pobiegł do kolegów, którzy porzucili swoje posilki i Ci podobnie w pośpiechu podbiegli do nas i to całą ekipą... nie dbając o resztki jedzenia na ustach i o niedokończony posiłek... Ludzie z nich bardzo szczerzy i bezpośredni. Zrobili na nas przeogromne pozytywne wrażenie, by nie powiedzić wzruszenie.! Niestety o dziwo z angielskim było u nich dość krucho więc wiele sie nie dowiedzieliśmy. Iskra była zbudowana w ciągu roku z planów i zdjęć pozyskanych z netu i egzemplarza latajacego w Kaliforni, którego właścicielem miał być ich przyjaciel. Model był całolaminatowy ale jeszcze w fazie ulepszeń detali, włącznie z tym że były jeszcze na nim ślady po szpachli. Mimo wszystko prezentował się doskonale i swojsko . Najgorsze czego nie możemy sobie darować, to to że Panowie nie mieli możliwości zaprezentować nam go w locie ... A przy okazji,,,jesli pozwolicie, to jedną Iskrę z góry u was rezerwuję! Pzdr W temacie rezerwacji nie widzę problemu!!!! Cieszę się że mój twór sprawia trochę zainteresowania. To co Iskra nie Latała?,czy nie Mieliście sposobności tego zobaczyć? Nasze wspólne spotkanie?, jasne chętnie musimy tylko wymyślić jakiś termin lub okazję. A mam, jak będzie pierwsza odbitka kadłuba . Reszta już praktycznie JEST!! pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyko Opublikowano 5 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2013 Iskra oczywiście latała , ale nie dla nas niestety, Nawet uplasowała sie mniej więcej w połowie stawki w klasie 13,5 kg: http://www.jwm2013.com/fileadmin/seiteninhalt/Downloads/Ranglisten/ProvisionalResults13.5kgAug27Round1.pdf Przy okazji dodam że napęd stanowiła turbina Kingtech K80. Natomiast bylismy tylko dwa dni... a zawody skończyły sie w ostatni week-end, nie widzieliśmy więc ich kolejki ni treningu. Cieszę sie już na spotkanie i.. na nowy jak ważny dla mnie model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wyszperałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damdam Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wtam, Dla mnie bomba. Nie licząc startu oraz wymienionego wcześniej podwozia ta "Iskierka" lata rewelacyjnie. Nawet dźwięk jest podobny do realnego. Gdyby pilotom - modelarzom wytłumaczyć, że ten samolot nie ma prawa tak szybko wznosić się po starcie, realizm lotu na piątkę. Profil podejścia do lądowania również wydawał się OK. Pozdrawiam, Damian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyko Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Wyszperałem Brawo !...mi sie nie udawało, widac że płatowiec bardzo udany nie tylko w 1:1 ale i w redukcji . Mozna dostrzec że mimo tak silnego bocznego wiatru pilot daje sobie spokojnie rade. Życze Piotrze by wasz projekt sprawował sie jeszcze lepiej ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Mozna dostrzec że mimo tak silnego bocznego wiatru pilot daje sobie spokojnie rade. Myślę że na tym etapie zastosowali żyroskopy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Mam taką nadzieję.. Śmiesznie wygjąda z tym podwoziem do startu,jakby miała większe koła podwozia głównego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan_m Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Przedstawiony model RC samolotu TS-11 posiada istotne niezgodności z oryginałem: - przednia stójka podwozia zupełnie odbiega od oryginału (kształt, długość) - nieprawidłowy kąt postojowy samolotu co widoczne jest zwłaszcza przy starcie i lądowaniu - niewłaściwie wykonane krawędzie spływu płatów oraz za dużo wgięć i pofalowań blach (nawet egzemplarze wyeksploatowane nie miały takiej "blacharki" a te po remoncie I,II,III to miały poszycie wygładzone i "wyklepane") - duża szczelina podziału kadłuba (prawdopodobnie do transportu modelu) zdecydowanie odbiega od oryginału i mocno psuje prawidłowość odwzorowania wobec nieźle pokazanej faktury pokrycia kadłuba. Kadłub TS-11 był niepodzielny. - malowanie w kamuflażu tego egzemplarza było typowe dla tzw. pułków myśliwskich "morskich" zlokalizowanych nad morzem, gdzie Iskry służyły w roli samolotów szkolno - treningowych a co za tym idzie wpływ powietrza morskiego (wilgotność i sól) miał znaczny wpływ na odcień kolorów (chyba, że to stan samolotu po remoncie) To tyle wg mojej pamięci i odbioru subiektywnego fotografii modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafał .k Opublikowano 8 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 A ja ze swojej strony cieszę się że komuś się chciało zbudować TS-11, a zwłaszcza jeśli nie jest to obywatel naszego państwa i wybaczam wszelkie błędy wytknięte przez( stan_m)Podziwiałem prace i czekałem na iskrę Tomka K. Ale na razie chyba nic w temacie się nie dzieje podobno z braku czasu budowniczego .Śledzę i kibicuje tej od Piotra i mam nadzieję że niedługo poleci bo samolot jest wart swojej kopi RC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 8 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2013 Witam Wklejam zdjęcia z postępów prac. Prace przy kadłubie ruszyły!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zainteresowanych zapraszam do zadawania pytań. Nawiązując do Iskry Tomka Widząc ilość problemów do rozwiązania przy mojej to Tomka ma problemów do kwadratu. Dziób mojej (2 połówki) ,ramka kabiny(2 połówki)kadłub (6 elementów) i jeszcze 2 foremki na wloty powietrza. Nie chcę obrazić robiących szybowce, ale to nie jest kijanka z nasadami skrzydeł i statecznikiem pionowym. pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kesto Opublikowano 9 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Witaj, czym malowałeś kopyto wyprowadzając powierzchnię?(jaka farba). Zakładasz formę tylko na wosk, czy stosujesz alkohol poliwinylowy? Żelkot i żywica na formę poliestrowa czy epoksydowa? Z przyjemnością obserwuję temat i podziwiam wytrwałość i warsztat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr jet Opublikowano 9 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2013 Witaj, czym malowałeś kopyto wyprowadzając powierzchnię?(jaka farba). Zakładasz formę tylko na wosk, czy stosujesz alkohol poliwinylowy? Żelkot i żywica na formę poliestrowa czy epoksydowa? Z przyjemnością obserwuję temat i podziwiam wytrwałość i warsztat. kopyto farby dwuskładnikowe+polerka wosk stały(Partall)+woski płynne+poliwinyl Żelkoty i żywice tylko epoksydy(Lange+Ritter) Tkaniny szklane AeroGlas Przy odbitkach będzie użyty jeszcze węgiel(tkaniny i rowingi) i mieszanki węgla z aramidem za dużo pracy aby oszczędzać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertK Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Co prawda kolega kminek zamieścił już ten film w innym dziale ,ale warto by znalazł się on tutaj Moją uwagę zwrócił pilotaż ,a także dość intensywne smarowanie łożysk silnika K 100G ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stan_m Opublikowano 22 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2013 Co prawda kolega kminek zamieścił już ten film w innym dziale ,ale warto by znalazł się on tutaj Moją uwagę zwrócił pilotaż ,a także dość intensywne smarowanie łożysk silnika K 100G ... Pilotaż niestety wymaga jeszcze dużej ilości treningu, gdyż oryginalne samoloty TS-11 tak nie latają...Myślę, że tylko polscy modelarze są w stanie pilotowac model TS-11 tak jak lata pierwowzór....A Garwolin to strefa dla Iskier z Dęblina więc masz Robercie możliwości jak mało kto... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi