Jump to content

wosnosamolot


Recommended Posts

witam wszystkich posiadam kadłub jednosilnikowej łodzi latającej z napędem pchającym, laminat ale nie wiem jaki to model i jak się nazywa i skąd do niego plany wziąć jak będę wiedzieć jaki to model, może ktoś to kto miał styczność z tym modelem to rozszyfruje. to jes muj pierwszy post więc sory

 

 

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Celowałbym w Savoi'ę lub Macchi, tak jakoś mi się kojarzy.... Skąd wiesz, że napęd pchający?

 

 

 

Edit: Macchi M33 tylko jakiś taki pękaty i to wywinięcie :shock: Może to luźna twórczość w temacie M33

 

 

P.S. Ja wiem, że wszystkim już tęskno do wiosny, ale wosnosamolot to jakoś za dużo :rotfl:

Link to comment
Share on other sites

witam i dzięki za odpowieć co do pytania z kąt wiem że to napęd pchający to widać po budowie kadłuba chyba że silnik na wieżyce bo z przodu nie przejdzie śmigło nawet truj łopatowe a wymiary to długość kadłuba 1113mm

jeszcze jedna fotka

 

 

 

 

 

Dołączona grafika

 

Uploaded with ImageShack.us

Link to comment
Share on other sites

witam. sprawdzam propozycje co to może być za model ale nic nie pasuje model na pewno wielki górnopłat i raczej napęd pchający statecznik poziomy na szczycie pionowego.

 

 

 

 

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

To jest typowa twórczość radosna kogoś, kto chciał zrobić sobie wodnosamolot , ale nie wiedział jak. Ten model nie nadaje się do startu z wody, ale zawsze możesz zamontować podwozie kołowe. Planów raczej do niego nie znajdziesz.

Link to comment
Share on other sites

Ten model nie nadaje się do startu z wody, ale zawsze możesz zamontować podwozie kołowe. Planów raczej do niego nie znajdziesz.

Bez przesady, odpowiednia powierzchnia nośna i moc silnika poderwą wszystko z wody. Gdziebądź :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Popatrz na kąt jaki tworzy powierzchnia dolna kadłuba ze skrzydłem. Jeśli model stanie na wodzie, to skrzydła będą miały ujemny kąt natarcia, a to oznacza, że jak model będzie nabierał prędkości, to siła nośna będzie wpychała model pod wodę. W tej konfiguracji chyba żadna moc nie będzie w stanie wyrwać go z wody, chyba, że jakaś nadprzyrodzona :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeżeli będzie się opierać także na ogonie to nie widzę przeszkód żeby to nie startowało z wody.

A jeżeli nie będzie opierało się na ogonie to co? To zdjęcie, które pokazałeś niczego nie wyjaśnia. Tak się akurat składa, że widziałem jak startuje i lata Seawing i wiem, że po nabraniu prędkości wchodzi w ślizg na redanie ( ogon wtedy jest w górze) . Przyjrzyj się jak ukształtowany jest redan ( pod jakim kątem) w tym modelu co ma michu75, . Potem możemy pogadać o drzwiach od stodoły i mocy silników.
Link to comment
Share on other sites

A jeżeli nie będzie opierało się na ogonie to co?

Ale ja założyłem, że o kadłubie pisze nie nowicjusz tylko modelarz ze starzem budowlano-latającym :mrgreen: Taki to od razu wziąłby poprawkę na to mocowanie - faktycznie nie z tej bajki :rotfl: Ja raczej myślałem, że Twoja uwaga dotyczyła redanów, którym raczej nie można zarzucić bądź co bądź i gdziebądź :mrgreen:

Co do SeaWinda - mój to w ogóle nie chciał wejść w ślizg :twisted: I nie mam pojęcia o co chodziło - czy to znowu badziewny EMAX 2822 czy co innego.

Link to comment
Share on other sites

co ja moge powiedziedzieć jak nie znakde planów pasujących to dorobie skrzydełko jakieś tak 2 metry o orofilu żeby pasował do kadłuba silniczek ASP FS 61 i zobaczymy czy poleci czy będzie robił za duży ślizgacz :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.