Jump to content

Wrocławskie zawody ESA z okazji pierwszego dnia wiosny


Olorin

Recommended Posts

Witam!

 

Mam przyjemność ogłosić zapisy na rozpoczynające w tym roku zmagania pucharowe, pierwsze zawody ESA.

 

Wrocławskie zawody ESA z okazji pierwszego dnia wiosny odbędą się

20 marca 2011r. na terenie Restauracji Orle Gniazdo we Wrocławiu.

 

W związku z możliwościami logistycznymi i organizacyjnymi, zawody odbędą się nie 19 a 20 marca.

 

Link do mapki z dojazdem

 

Zawody zostaną rozegrane wg następującego harmonogramu godzinowego:

09,30 - 10,00 -- zapisy i rejestracja

10,00 - 10,15 -- odprawa i rozpoczęcie

10,30 - 12,00 -- pierwsza runda WWI i WWII

12,00 - 13,30 -- druga runda WWI i WWII

13,30 - 15,00 -- trzecia runda WWI i WWII

15,10 - 15,15 -- ogłoszenie wyników oraz składów walk finałowych

15,20 - 15,30 -- kontrola modeli finalistów (ważenie, pomiary i dokumentacja malowania)

15,30 - 15,45 -- finał WWI

15,45 - 16,00 -- finał WWII

16,30 - 17,00 -- zakończenie

 

UWAGA! - harmonogram ten może ulec zmianie zależnie od liczby startujących.

 

Kilka drobnych wyjaśnień.

W tym sezonie obowiązuje NOWY regulamin, zarówno dla WWI jak i dla WWII. Oba regulaminy dostępne są TUTAJ.

 

Jako, że są to pierwsze zawody w tym sezonie to skontrolowane zostaną modele pod kątem dopuszczalnej wagi, rozpiętości oraz malowania. Na pewno kontroli poddane zostaną modele startujące w finałach. Ponieważ skontrolowanie wszystkich konstrukcji może okazać się kłopotliwe czasowo to kontrole będą wyrywkowe.

W związku z tym prosimy o przygotowanie podstawowej dokumentacji: 3 rzuty w skali co najmniej 1:72, tabeli z podstawowymi wymiarami pierwowzoru (rozpiętość i długość), dokumentacji malowania w postaci opisu lub tablicy barwnej lub zdjęć itp.

 

------------------

Sprawy bezpieczeństwa

-----------------

Jako organizatorzy zalecamy stosowania nakryć ochronnych głowę w postaci kasku. Nie jest to wymagane regulaminowo lecz jest WYSOCE wskazane.

 

--------------------

Kwestia ubezpieczeń

--------------------

Jako organizatorzy wymagamy od zawodników posiadania ubezpieczenia OC od szkód wyrządzonych w wyniku użytkowania modeli zdalnie sterowanych z włączeniem zawodów.

 

Jeżeli zawodnik nie posiada stosownej polisy ubezpieczeniowej zobowiązany będzie do podpisania oświadczenia o odpowiedzialności jaką ponosi w wyniku szkód wyrządzonych przez model.

 

--------------------

Osoby niepełnoletnie

--------------------

W przypadku uczestnictwa w zawodach osób niepełnoletnich konieczne będzie podpisanie w/w oświadczenia (ubezpieczenie) przez opiekuna prawnego, oraz o wskazanie opiekuna (osoby pełnoletniej) na zawodach.

 

-----------------------------

Stosowne wzory dokumentów pojawią się w najbliższym czasie do ściągnięcia i wypełnienia.

 

UWAGA Osoba która nie dostarczy do dnia zawodów stosownych oświadczeń nie będzie mogła wziąć udziału w zawodach.

-----------------------------

 

Zgłoszenia proszę kierować na adres karolwd --na-- gmail.com // --na-- zmieniamy oczywiście na @

 

ZAPISY TRWAJĄ DO ŚRODY 16,03,2011r.

 

Forma zgłoszenia:

Temat: Zawody ESA Wrocław marzec - zgłoszenie

W treści:

Imię i Nazwisko,

Eskadra

Miejscowość

Konkurencja WWI:

- nazwa modelu - kanał

- ...

Konkurencja WWII:

- nazwa modelu - kanał

- ...

 

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach organizacyjnych i informacyjnych przy organizacji zawodów zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. Nr 01 z 2002r., poz.926 z późniejszymi zmianami).

Imię i Nazwisko, data, miejscowość

 

------------------------

 

Pozdrawiamy i serdecznie zapraszamy.

 

P.S.

Niedługo podam adres strony z listą zgłoszonych osób oraz kolejne informacje

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Witam!

 

Mała aktualizacja: oto treśc oświadczenia jakie trzeba będzie podpisać. W przypadku osób nieletnich konieczny będzie dodatkowy podpis opiekuna.

 

Jest jeszcze sprawa ewentualnych noclegów. Istnieje taka możliwość przy wcześniejszej rezerwacji z podaniem ilości miejsc. Pokoje są 2 i więcej osobowe. Rezerwacji należało by dokonać do południa w czwartek.

 

Pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

XHTML? Cytat z Wikipedii: "Obecnie nowe przeglądarki, takie jak Firefox czy Opera, praktycznie w pełni obsługują XHTML, lecz program mający ciągle największy udział w rynku – Internet Explorer – w ogóle nie obsługuje XHTML-owego typu zawartości"

Link to comment
Share on other sites

Karol wspomniał już, że obowiązują NOWE REGULAMINY

Ja zwrócę uwagę na zapis:

Oś silnika nie może wystawać poza śmigło, tzn śmigło

montowane na prop saver lub kołpak.

I proszę tego przestrzegać. W przeciwnym razie będziecie obcinać ośki na zawodach.
Link to comment
Share on other sites

Oś silnika nie może wystawać poza śmigło, tzn śmigło

montowane na prop saver lub kołpak.

I proszę tego przestrzegać. W przeciwnym razie będziecie obcinać ośki na zawodach.

Co prawda do Wrocławia się nie wybieram, ale mam przyszłościowe pytanie...

 

Skoro zapis regulaminu dotyczy OSI SILNIKA, to w zasadzie nie wyklucza możliwości stosowania takiej piasty:

Przykładowe zdjęcie

Tylko, że w drugiej cześci zdania mamy jakoby zakaz używania takiej piasty....

Wiec domyślam się, że tej piasty nie mogę stosować?

 

To w takim razie rozumiem, ze należy zaopatrzyć się w kołapaczek.

Czyli piasty tego typu: (Przykładowa piasta 2) są już dopuszczone do zawodów?

Czy dobrze myślę?

Link to comment
Share on other sites

Mam właśnie taką piastę "typ 2" i wybieram się z tym modelem na zawody ..... regulamin nie precyzuje wielkości kołpaka a tylko czymś takim mogę mocować śmigło trójłopatowe.

 

ms

Link to comment
Share on other sites

Panowie.Chodzi o to ,aby z przodu modelu nie wystawał długi i ostry element,który mógłby zrobić komuś krzywdę.Pierwsza piasta też może być użyta pod warunkiem,że po przykręceniu śmigła utniesz ośkę,lub przedłużkę tuż za nakrętką.Jest to potrzebne dla naszego bezpieczeństwa.Pozdrawiam Wojtek.

Link to comment
Share on other sites

Panowie.Chodzi o to ,aby z przodu modelu nie wystawał długi i ostry element,który mógłby zrobić komuś krzywdę.

I o takie uzasadnienie mi chodziło :).

W takim razie zastosuję przykręcaną przedłużkę do silnika "pierwszygo typu", a jeżeli zostanie długa ośka, to przykręcę kołpaczek z piasty drugiego typu...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.