Lucjan Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witam Kolegów! Mój Mustang to już historia. Teraz kończę budowę Meserchmitta 109F. Model jest wykonywany wdg planów Braina Tylora powiększonych do rozpiętości 180cm. Konstrukcja - balsa, tkanina szklana, czyli klasyka. Poniżej kilkanaście zdjęć z budowy modelu: http://img856.imageshack.us/img856/4740/obraz267.jpg[/i Pozdrawiam, Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vader Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Witaj Lucjan Bardzo ładnie wykonany model. Napisz w jaki sposób robisz podziały blach na balsie i czym są skrzydła pokryte no i te nity poprostu KOSMOS :shock: Napisz coś więcej o modelu, jaki napęd itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 15 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2011 szczegóły pleeease Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek996 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Moze puszczaj swoje relacje pod tematem FSL ( Fabryka Samolotow Lucjana) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Witajcie, Po wielu miesiącach pracy mój Messershmidtt jest skompletowany i stoi na kołach. Pozostało jeszcze do zrobienia: - napisy eksploatacyjne - ślady eksploatacji - montaż silnika i wyposażenia RC - i loty na wiosnę Poniżej kilka zdjęć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Witajcie Koledzy ! Po wielu potyczkach z silnikiem S.T 2300 , zamienilem go na M V V S 26 GFI (benzyna) i nareszcie mam moc i niezawodną pracę silnika. Właśnie mój ME 109 F....... został oblatany ,jestem mile zaskoczony własnośćiami lotnymi .Dobrze się prowadzi , trzyma sie powietrza w wolnych ciasnych zakretach , klapy skuteczne przy starcie ,krążeniu i przy lądowaniu. Przy starcie wymaga bardzo delikatnego dodawania gazu. Niedługo zamieszczę zdjęcia i film. Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Lucjan ,jaka waga do lotu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Lucjan czym kryłeś model? Pochwalisz się trochę opisem krycia modelu ? Model niczym oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Lucjan ,jaka waga do lotu? Model gotowy do lotu ,ale bez paliwa waży 6.850 gramów --tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Lucjan czym kryłeś model? Pochwalisz się trochę opisem krycia modelu ? Model niczym oryginał. Model ma konstrukcję pełno balsową ,wykonany jest od podstaw z powiększonych planów Bryana Taylora. Balsa byla selekcjonowana wagowo i wytrzymałośćiowo.(dżwigar główny też z balsy).Cały model został pokryty na żywice Z -Poxy tkaniną szklaną 25 gr. m.kw. -szlifowany ,podklad ,szlifowany ,detale podkład ,szlifowany srebrny+detale +barwy wojenne inapisy itd.To tak w skrócie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 i to szybszym niż Teleexpress Po szpachlowaniu podziały robiłeś z pasków ? A nity ? Rozumiem, że srebro to malowanie ? Wiem , że meczę , ale niedługo czeka mnie to w Łosiu i szukam optymalnej metody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 i to szybszym niż Teleexpress Po szpachlowaniu podziały robiłeś z pasków ? A nity ? Rozumiem, że srebro to malowanie ? Wiem , że meczę , ale niedługo czeka mnie to w Łosiu i szukam optymalnej metody. Tomku ! Przepraszam że pisze skrótowo ,ale mam mało czasu bo musze pracowac w każdej wolnej chwili przy TS-11 Iskra.Nity wykonuję metodą kropli kleju typu wikolowego ,lub wygrzewając w podkładzie lutownicą z zamontowaną na grocie rurką o odpowiedniej średnicy. Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 ok tyle mi wystarczy, technologie znam, to czekamy na fotki z TS-ka w tle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 4 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Tak wygląda nowy motor MVVS. A to koło do Messerchmidta wykonane własnoręcznie - felga i opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepcio Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Lucjan! Jaki zastosowałeś skłon i wykłon silnika.Na foto wygląda że zamontowany jest centrycznie.Zawsze mam kłopoty z prawidłowym ustawieniem w dopolnopłacie.Trzeba "salomonowego" wyjścia aby mieć start bez problemu i nie trymować za mocno w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gołek Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Gratulacje, wykonanie ekstra, czekamy na jakiś film z modelem w powietrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Cześć ! Kąty ustawienia silnika zależą od" typu " modelu ,mój Me wymaga kątów 0 /0. Mustang miał jeżeli pamiętam 1,5 /2 .Modele z podwoziem klasycznym wymagają delikatnego dodawania gazu na starcie i kontrowania kierunkiem na rozbiegu. Starty trenować na 'siebie' do znudzenia! Filmy z lotów będą na wiosnę. Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Pogratulować! Jak widziałem zdjęcia i czytałem to nieźle sobie kolego poczynasz! Pozazdrościć Przydał by się mi ktoś taki pod ręką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucjan Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Pogratulować! Jak widziałem zdjęcia i czytałem to nieźle sobie kolego poczynasz! Pozazdrościć Przydał by się mi ktoś taki pod ręką. Dziękuję Darku za słowa uznania -miło mi ! Widzę na zdjęciu że latasz mini jetami ,dobry kierunek ,to jest TO !!!Ja w jetach siedzę od lat .Teraz prowadzę z kolegą Piotrkiem temat Iskra .Wtym roku oblatamy prototyp ,i ruszamy z zestawami. Pracujemy też nad Iskrą elektro w skali 1;10. Pozdrawiam Lucjan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Napisałem sama prawdę Niestety nie bardzo mam warunki aby latać czymś większym (fotka z pikniku). Myślałem nad Mirage 2000 z napędem EDF 90mm ale dałem sobie spokój póki co. Jak się znajdzie dobra miejscówka na loty takim modelem to na pewno zapał też powróci. Trochę marzy się mi hornet lub bae hawk -makietowy ale na szczęście marzenia nie kosztują wiele. Mam porównanie już miedzy dźwiękiem turbinki ze stingera 5-łopatowej a z trochę większej 12 łopatowej. Jednym słowem przepaść. Natomiast turbinki na naftę to już nie na moją kieszeń zabawa. Ale z każdym lotem apetyt rośnie aby mieć coś większego, szybszego.... Oprócz tego latam spalinami. Elektrykami też latam, ale jak coś warczy i śmierdzi to daje wtenczas prawdziwą satysfakcję Gdyby finanse pozwalały i warunki na to, to i pewnie to samo bym powiedział na temat jetów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi