Skocz do zawartości

Edzio 540 w wymiarze 1100mm


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 139
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Model składa się naprawdę fantastycznie.

 

Edit: Złożony model bez natarć i spływów (wszystkie razem ważą 12g) waży 455g.

 

Dołączona grafika

 

Edit:Wkleiłem statecznik pionowy, dokleiłem i wstępnie wyszlifowałem spływy stateczników- szału nie ma. Same elementy dobrze pasują do siebie , spływ pionowego był za krótki i dorobiłem kawałek, w formatkach już przedłużyłem. W sumie to prototyp to więc ma prawo coś nie pasować.

 

Dołączona grafika

 

 

Jeżeli chodzi o samą konstrukcję to finito. Więcej fotek tu

 

 

Dołączona grafika

 

Edit: wkleiłem magnesy do klapki podwozia. Zasadę działania widać tu

 

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Trochę czasu minęło , zrobiłem kieszenie na łącznik, pokryłem trochę kadłuba. Przyszła folia na pokrycie reszty i tu bardzo dziękuję Markowi <Marek:D> za pomoc w jej pozyskaniu.

 

Dołączona grafika

 

 

Zdarłem folię i zastosowałem inną. Więcej fotek tutaj

 

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boczki są ze sklejki, generalnie rzecz biorąc możesz prześledzić montaż tu http://www.forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=4&t=7&start=10 , za dużo zdjęć żeby je przenosić do tego wątku.

 

To co na zdjeciu 555g. Pokryty model nie powinien przekroczyć 600, do tego jeszcze podwozie, maska i kabina. Myślę że do lotu jakieś 1200g lub w tej okolicy.

 

Dołączona grafika

 

 

Okleiłem SW.

 

Dołączona grafika

 

 

Waga w stanie z poniższego zdjecia to 593g

 

Dołączona grafika

 

Dokleiłem paski na usterzeniu i skrzydłach poważyłem poszczególne elementów ale żeby nie zanudzać to tutaj można zobaczyć co ile wazy.

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za dobre słowo :) Staram się żeby było dobrze zrobione. Do oblotu daleko. Chciałem korzystając z okazji podziękować koledze radvanced za wymodelowanie kabiny. Chylę czoła przed jego umiejętnościami pracy w CAD. Oto efekt naszej wspólnej pracy :)

 

Screen w rozdzielczości 2560x1600 jest tu http://www.forum.aerodesignworks.eu/viewtopic.php?f=4&t=7&p=794#p794 Po kliknięciu otworzy się w pełnym rozmiarze o ile kogoś to interesuje.

 

Dołączona grafika

 

EDIT: Plik CAD kabiny poszedł do wyceny do firmy frezującej CNC 3D

 

Odnośnie oklejania , tutaj opisuję mój sposób oklejania w formie takiego sobie poradnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Odświeżę nieco temat. Pojawiły się wreszcie finansowe możliwości wykonania kopyt do poszczególnych modeli więc na pierwszy ogień idzie kabina do EDGE. W kolejnym etapie będą frezowane maski do funtany i edge a potem kabina do Su. Na screenie przymiarka oszklenia po drobnych poprawkach. Kopyto jest trochę inne - dołożona jest jeszcze jedna powierzchnia która upraszcza technologię wykonania wytłoczki. Samym tłoczeniem nie będę sobie już zawracał głowy bo nie mam na to czasu, zlecę to profesjonalnej firmie.

 

Wyszły tam jakieś błędy konwersji powłoki kabiny ale nie o piękność renderów tu się rozchodzi.

Dołączona grafika

 

Kopyto

Dołączona grafika

 

 

Osłonki na koła będą od funtany, to ten sam rozmiar modelu.

 

Pliki pod laser edzia z tego linku http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=40986&postdays=0&postorder=asc&start=75 są dostępne na mojej stronie po zalogowaniu. Można je pobrać za friko. W samych plikach jest zapis o prawach autorskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Post pod postem ale to relacja i minęło już14 dni.

Zakombinowałem dwa silniki , jeden do Funtany , drugi do edka. Problem w śmigłach , nie wiem które wybrać. Do tej pory używałem wyłącznie APC E ale czytałem o drewnianych Turnigy że są dobre. Może coś doradzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są cichsze, lepiej wyważone i szybciej się wkręcają...wszystko na + w porównaniu do APC

Wyważenie to nie problem. Zamówię więc Turnigy. Dzięki uprzejmości jednego człowieka zamówiłem silniki NTM , jeden z nich to NTM 42-38 750Kv który ma kręcić dużym, sprawnym śmigłem. Nie ma już SK 35-42 1000kv a taki chciałem do Funtany więc drugi silnik to NTM 35-42 1000kv . Czytałem o nich opinie i wygląda na to że to niezłe motorki. Co prawda mam jeszcze Aerodrive SK 3536-1100 albo 1400kv ale ten będzie za cienki do tych modeli. Pożyjemy, zobaczymy. Dzięki Paweł za podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opcje są dwie: albo pakiet 3S około 2500mAh albo 4s około 2000mAh. Pewnie napiszę jak on działa. Wirnik o dużej średnicy powinien zapewnić wiekszy moment obrotowy a więc szybszą reakcję na drążek gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Zleciłem wykonanie kopyta kabiny do Edge1250mm, z tego co wiem będzie ono u mnie w połowie przyszłego tygodnia. W oczekiwaniu na nie zabiorę się za uzbrajanie modelu. Jeżeli właściwości lotne modelu będą zadowalające zamówie frezowanie maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Doszło kopyto kabiny do Edge, spróbuję je wytłoczyć w piątek. Powierzchnia boczna tego modelu będzie ogromna z założoną kabiną. Funtana 1250 to przy Edge 1250 chudzielec :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.